Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat je vertelt is oud nieuws, en we hebben het nu over mensen die iedereen dood willen hebben, en er in tegenstelling tot de gemiddelde lonsdale-bomber niet op uit zijn 'vernielingen'over het algemeen te plegen, maar er doelbewust op uit zijn mensen te vermoorden.
||
Citaat:
En onafhankelijk van of we dreigementen serieus moeten nemen, er moet iets gebeuren tegen wat men nu nog bestempelt als 'onafhankelijke feiten'. Nee, ik denk persoonlijk niet dat het zomaar losse gebeurtenissen zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer houdt het eens op? |
![]() |
||
Citaat:
Deze terroristische groepering zit ook zoals gezegd achter de aanslagen in Taba, Egypte, wat erop duidt dat ze in staat zijn in het buitenland een bloedbad te veroorzaken. Er wordt gezegd dat in Nederland vanwege de tot voor kort relatief soepele overheid op dat gebied, er een goed georganiseerde extremistische groep bestaat. Aan de ene kant ben ik er heel nuchter in, en denk ik dat we ons nergens druk over hoeven te maken. Maar aan de andere kant zou het zomaar kunnen zijn dat er wel een aanslag volgt, en dan is het hek van de dam. Dan voorzie ik geen nachtelijke brandstichtingen, maar rassenrellen, en aanslagen van grote omvang over en weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee we hebben het over mensen die denken dat een bevolkingsgroep iedereen graag dood wil hebben dus aanslagen gaan plegen |
![]() |
|
Hier kun je het artikel vinden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zijn niet alleen Marokkanen die irritant zijn, bij mijn ouderlijk huis zitten nog steeds elke avond vanaf uurtje of 17:00 gastjes vanaf 15, 16 die met hun scooters, in bushokjes gaan groeperen. Deze gastjes, dragen bomberjacks, legerbroeken, en leger kistjes. Meeste van hun zijn kalend, of scheren het af. Ik heb hier ook wel een woord voor en vind ze ook zwaar irritant. maar dat doe ik maar niet. Waren het kaalkopjes, gabbertjes, infantiele Nazi's die elke keer aanslagen pleegden dan waren die de zwarte schaap van de maatschappij.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan nu dít weer... Ik word er langzamerhand erg moe van. Natuurlijk zijn het niet alleen marokkanen die vervelend zijn, en natuurlijk zijn het ook niet alle marokkanen die vervelend zijn, maar als ik zo de steekproef beschouw die ik gedwongen ben geweest te nemen, dan scoren ze verbluffend slecht. Ik weet niet of en hoe politieke correctheid dan nog op zijn plaats is. Ik denk trouwens niet dat de Islam de schuld hiervan is, en ik denk zelfs niet dat de Islam de drijfveer is achter het moslimterrorisme in dit land, zoals de richting van het maatschappelijk debat zo af en toe lijkt uit te wijzen. Volgens mij liggen beide problemen in een conflict in de hoofden van mensen die tussen deze twee culturen opgroeien en om bepaalde redenen, die ik overigens helaas niet ken, daardoor heel gefrustreerd zijn geraakt. Wat we eraan kunnen doen weet ik niet, ik weet alleen dat ik er erg moe van raak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Turken zijn heel trots op hun identiteit. Turkije heeft ook een rijke, heldhaftige geschiedenis en is al decennia lang een modern land (het is langer een stabiele democratie dan vele huidige EU-landen). Marokkanen hebben dat veel minder. Hun land is niet eens van oudsher islamitisch (denk aan de islamitische golven die over Noord-Afrika kwamen en toen pas het gebied islamitisch maakten). Mede daarom hebben vooral Marokkaanse jongeren geen culturele houvast, zo betoogde deze man. Het geloof van hun ouders biedt ze geen antwoord op de bekende zingevingsvragen. Daarom radicaliseren ze: ze hebben niets anders. Maar je mag toch de rol van de islam daarin niet uitvlakken, hoewel die niet de kérn van het probleem is . ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu weten we zeker dat ze allemaal het land uitgaan! die geitenneukers...shoot me! |
![]() |
||
Citaat:
![]() allen 1 he. ontopic: dit mag serieus genomen worden ja. dit gaat gans verkeerd. maar dat hadden we al langer aan kunnen zien komen, als we de oogjes open gehouden hadden. maar ach, we sudderde onszelve liever in slaap en ziedaar de gevolgen. |
![]() |
||
Citaat:
als dit soort zaken ervoor zorgen dat de mensen denken dat 'de islamieten' allemaal misdaden plegen, dan moeten de mensen anders gaan denken, en niet feiten verzwegen worden zodat foute denkbeelden kunnen blijven bestaan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|