|
|
Bekijk resultaten poll: Is Nederland vol? (met mensen) | |||
Ja, Nederland is vol |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 43.75% |
Nee, nederland is niet vol |
41 | 51.25% |
Geen mening |
4 | 5.00% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft het topiconderwerp: Nederland is inderdaad vol. Veel politiek correcte sukkels draaien om dit onderwerp heen door keer en keer te antwoorden: "nee, we kunnen nog bouwen" of "zolang ik nog kan rondlopen" Nederland is dichtbevolkt, zéér dichtbevolkt. Dit land zou het best bewoonbaar zijn met niet meer dan 10 miljoen mensen (ook Koningin Juliana heeft dat zelf gezegd) Dus Nederland is vol. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Om haar eigen stelling kracht bij te zetten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als er meer mensen erbij komen, dan is er minder voedsel voor de bevolking. De bevolking valt af en wordt dunner; er ontstaat meer ruimte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, stel dat je dit toch als een 'probleem' definieert. In een moderne samenleving heeft dit niet zo veel te maken met voedsel, omdat dat toch wel in overvloed aanwezig is (en ook zal zijn als de bevolking vervijfvoudigt). Het heeft meer te maken met de balans tussen sterfte en geboorte, en migratiecijfers. Nederland is absoluut niet 'vol', Nederland is dichtbevolkt. Heb je daar een probleem mee, dan kun je altijd emigreren naar Canada. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat we onze dichtbevolktheid eens positief moeten benaderen: Nederland is niet vol, Nederland is knus.
||
Citaat:
*zucht* Moet ik bij alles wat ik sarcastisch bedoel een ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En trouwens, Groningen mag dan niet bepaald vol zijn, al dat stadse volk uit de Randstad of uit Istanbul willen we hier niet hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|