|
|
Bekijk resultaten poll: Spreekkoren moeten worden genegeerd | |||
ja, want anders gaan ze alleen maar ergere dingen roepen omdat ze zich opgejent voelen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 32.00% |
nee, want het is discriminerend |
8 | 32.00% |
nee, want je wekt agressie op |
8 | 32.00% |
nee, want... |
11 | 44.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Door alsmaar om te roepen dat ze moeten stoppen worden die spreekkoren alleen maar erger. Ze moeten gewoon de wedstrijd staken en over laten spelen zonder publiek, of anders niet zeiken, want maatregelen stellen en ze vervolgens niet nakomen is ook een beetje kansloos.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De hoeren van Amsterdam hebben al wekenlang niet meer normaal kunnen functioneren. Kim Holland heeft een praatgroep opgericht voor alle hoeren die over één kam worden geschoren. De pooiers van Nederland vinden het jammer dat hoeren nog steeds in een hokje worden gedrukt. Sylvie Meis is haar enige vriendin verloren toen die hoorde dat ze een bijbaantje als hoer had. Van Der Vaart heeft een nieuwe gouden ketting voor haar gekocht op het kamp in Purmerend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doelde helemaal niet op dat soort uitspraken maar meer op dingen als hamas hamas hamas alle joden aan het gas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is dat ook discriminerend? En de gouden oude: ‘Eet nooit geen boterham, in de buurt van Amsterdam. Daar krijg je, een niet nader te noemen ongeneselijke ziekte, van; onder in je hersenpan.’ Is dat ook kwetsend voor alle boterhameters uit Amsterdam? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga je hersencellen aan het werk zetten en lees nog eens heel goed mijn repley door ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel wat jij (en de rest van Nederland) met discriminerende spreekkoren bedoelt, maar als die niet aan de orde zijn is dat toch ook geen goed argumentatiepunt? Het probleem met Nederlanders is een beetje dat ze teveel zeuren en daarom geen tijd over hebben om gelukkig te zijn. En als er geen problemen zijn, dan maken ze die zelf wel. En ik ben ook Nederlander en zeur weer over de zeurende mensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest ben ik het met je eens. Vooraf was hoogstwaarschijnlijk ook al bekend dat die wedstrijd gestaakt zou worden, gewoon om een statement te maken. Lullig voor Temmink dat hij het werd. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AIVD-materiaal: Fortuyn zou seks hebben gehad met minderjarigen sjakodrako | 166 | 19-12-2005 11:52 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
Het algemene eredivisie topic #1 Verwijderd | 500 | 28-01-2004 20:41 | |
Vrije tijd |
Is Joden een goede geuzennaam? zlatani9 | 69 | 10-09-2003 16:31 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het leger afschaffen Rabbi Daniel | 73 | 25-04-2002 12:17 |