![]() |
Verwijderd
Doe je ze wel op de goede manier om? Met een stukje bovenaan over waar dan geen lucht in zit?
|
![]() |
Sarah schreef op 09-11-2004 @ 23:26 :
Doe je ze wel op de goede manier om? Met een stukje bovenaan over waar dan geen lucht in zit? |
![]() |
Sovreze schreef op 09-11-2004 @ 23:28 :
Zoals Sarah al zei; houd je wel genoeg lucht vrij? Zit het glijmiddel ook werkelijk aan de buitenkant (dus stroop je hem niet verkeerd-om af ![]() Zijn ze niet te klein?! daar kwamen 'wij' namelijk later ook achter. |
![]() |
Verwijderd
Maroon schreef op 09-11-2004 @ 23:30 :
lol, volgens mij lukt je dat amper, om hem verkeerd om af te rollen :-p. Maar nee, ik hou me volgens mij netjes aan de handleiding. En ik gebruik 'gewoon' Durex, geen prutcondooms dus. En moeilijk verkeerd af te rollen? Hmm... ![]() ![]() |
![]() |
Ik heb het 2 keer gehad, beide keren met die durex fiesta condooms ('smaakje'/lucht). Knap vervelend.
|
![]() |
Nooit problemen meegehad. En als je zegt dat je 'm goed omdoen e.d. dan zou ik ook niet weten waar het aan ligt
![]() |
![]() |
ook ooit gehad. Rotdingen zijn het
Vaker gehad, gelukkig doen we het nu zonder...
stomme rubberen flubbers ![]()
|
![]() |
![]() |
Chimera schreef op 10-11-2004 @ 14:02 :
Double dutch is een beetje onzinnig daar de pil normaliter veel veiliger is dan 't condoom. Wat een onzin, ga maar terug naar middelbare school kansrekenen ![]() |
![]() |
Chimera schreef op 10-11-2004 @ 14:02 :
Ja sorry, waarom zou je anders een condoom gebruiken, behalve als je de kans niet wil lopen een SOA of erger, een kind te krijgen? Double dutch is een beetje onzinnig daar de pil normaliter veel veiliger is dan 't condoom. ![]() Maar eh.. ik ben het wel met FoL eens dat double dutch uiteindelijk nòg (welke kant moet dat streepje nou op? ![]() ![]() |
![]() |
Chimera schreef op 10-11-2004 @ 13:47 :
Die waardeloos is tegen SOA's...
Thee Muts schreef op 10-11-2004 @ 14:12 :
Ja, maar als beide partners soa-vrij zijn, verdient hij wel de voorkeur boven het condoom. ![]() |
![]() |
Thee Muts schreef op 10-11-2004 @ 14:12 :
Ja, maar als beide partners soa-vrij zijn, verdient hij wel de voorkeur boven het condoom. ![]()
Verwijderd
Fade of Light schreef op 10-11-2004 @ 14:06 :
Wat een onzin, ga maar terug naar middelbare school kansrekenen ![]() Dat gezeik over 'de pil is toch wel degelijk onbetrouwbaar' zou eens de wereld uit moeten. Want 'hij' is dus wél zeer betrouwbaar. Alleen dan moet je ook wel zo snugger zijn 'm ook werkelijk goed te slikken. |
![]() |
Fade of Light schreef op 10-11-2004 @ 14:06 :
Wat een onzin, ga maar terug naar middelbare school kansrekenen ![]() |
![]() |
Chimera schreef op 10-11-2004 @ 20:53 :
Ik snap ook wel dat condoom + pil veiliger is, duh. Maar bij een condoom heb je het over 95% ofzo, terwijl het bij de pil iets van 99.9% is. Als je geen SOAs hebt is het dus niet bijster nuttig ook nog eens een condoom te gebruiken. ![]() Sovreze schreef op 10-11-2004 @ 20:44 :
Ik denk dat jij maar eens wat cijfertjes op moet gaan zoeken. Dat gezeik over 'de pil is toch wel degelijk onbetrouwbaar' zou eens de wereld uit moeten. Want 'hij' is dus wél zeer betrouwbaar. Alleen dan moet je ook wel zo snugger zijn 'm ook werkelijk goed te slikken. Ik denk dat jij mij totaal niet snapt.... Waar de hel zeg ik dat de pil niet veilig is? Ik zeg alleen dat DD nog veel en veel veiliger is. Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 21:34. |
![]() |
Fade of Light schreef op 10-11-2004 @ 22:31 :
Je begint zo goed, maar eindigt weer ![]() Wat een gedoe allemaal. Wil je gewoon geen risico lopen, vrij dan gewoon niet! ![]()
juno schreef op 10-11-2004 @ 23:23 :
Als de pil en het condoom allebei 50 % veilig zouden zijn, is DD niet 100 % veilig maar nog steeds maar 50 %. |
![]() |
Ehm.. juist ja!
![]() Boeie. ![]()
Boeie? Jij bent niet degene die zwanger kan worden. Ik vond het toen ik jong was en een zwangerschap een ramp zou zijn wel degelijk heel erg boeie.
|
![]() |
juno schreef op 11-11-2004 @ 00:05 :
Boeie? Jij bent niet degene die zwanger kan worden. Ik vond het toen ik jong was en een zwangerschap een ramp zou zijn wel degelijk heel erg boeie. ![]()
Verwijderd
![]() |
![]() |
|
![]() |
Andijvie schreef op 11-11-2004 @ 00:07 :
*Verhaal* ![]() Plus de latex-vrije die ik heb uitgeprobeerd zogen ook zo'n beetje al het vocht op, waardoor alles zo droog als een kurk werd. ![]()
Soullar schreef op 11-11-2004 @ 00:12 :
Inderdaad, ik heb dat ook enkele malen met latex-vrije condooms gehad. Plots voelt het allemaal veel lekkerder. ![]() Plus de latex-vrije die ik heb uitgeprobeerd zogen ook zo'n beetje al het vocht op, waardoor alles zo droog als een kurk werd. ![]() en dan gaat het piepen! dan kraakt het bed niet, piept het condoom! |
![]() |
juno schreef op 11-11-2004 @ 00:15 :
*ligt dubbel* en dan gaat het piepen! dan kraakt het bed niet, piept het condoom! Oh nee, de geur van brandend rubber! ![]() [edit]Wacht, latex-vrij hè![/edit]