![]() |
|||
Citaat:
Hier nog wat verzen uit de 'vredelievende' religie: Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In die tijd waren ongelovigen onrechtplegers die moslims en andersdenkende vermoorden, hun dochters levend begroeven, armen onderdrukte hard waren voor hun slaven etc. etc. Je moet niet vergeten dat Mohammed[vrede zij met hem] in een andere tijd leefde. En daarbij ben ik inderdaad moslim en ken de koran zoals jij hem niet kent Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 12:00. |
![]() |
|||
Citaat:
De artikelen die je neer hebt gezet zijn in principe (ik heb ze niet allemaal) niet teksten die aanzetten tot haat; integendeel. Hier een artikel uit je quote: Citaat:
Net als de betekenis van vele andere passages, zouden moslims dus eigenlijk moeten berusten in het oordeel van Allah, en niet zelf tot geweld tegen ongelovigen overgaan. In de genoemde passage is ook aan te tonen dat niet de Koran vijandelijkheden predikt, maar dat de tekst verkeerd wordt geïnterpreteerd door kwaadwillenden. Na het uitspreken van een Jihad, een heilige oorlog, menen zij onschuldige ongelovigen te mogen doden ('in hun nek te treffen').
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
eenieder heeft zijn eigen interpretatie je word er niet minder moslim van als je erkent dat het in een andere tijd is geschreven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijns inziens moeten politici minder negatief zijn over de Islam - of even negatief zijn over het christendom. Het eerste lijkt mij het meest verstandige. Ik heb nog geen politicus horen zeggen: "met de Islam is niets mis, en het is prima dat de Islam is Nederland steeds groter wordt". Dat moet veranderen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 15:41. |
![]() |
||
Citaat:
egotripper.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 15:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"de koran is een boek waaran geen twijfel is" oogkleppen van een ronduit gigantisch formaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als ik hetzelfde beweer wordt ik gebannt vanwege 'gebrek aan respect'....
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 16:09. |
![]() |
||
Citaat:
een voortvloeiend voorschrift gebaseerd op een van deze hadith's. http://www.islamicity.com/qa/action....op.shtml&-find','500','473' ik moet zeggen, ik prefereer toiletpapier... ![]() Dat wordt dus bedoeld met uit de tijd, wat er beschreven wordt was voor toen mischien top-of-the-bill, maar vandaag de dag niet meer. toch beweren mensen nog steeds dat die boodschap de 'universele waarheid' is en dat het niet ouderwets is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 11 september heeft 2 oorlogen in Islamitische landen opgeleverd, De dood van Theo heeft aleen maar moslim haat opgeleverd en als ze ons nu gaan aanvallen zal het geweld tegen moskeen niet stoppen of afnemen maar juist toenemen, Ik ben niet gek, ik ben een terrorist ![]() |
![]() |
|
Voorzitter LPF bedreigde eigen partij
De politie heeft woensdag LPF-voorzitter Sergej Moleveld (33) aangehouden. Dat heeft een woordvoerder van justitie donderdag bevestigd. Volgens het Openbaar Ministerie staat Moleveld onder verdenking van het feit een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd. Hij zou afgelopen vrijdag per fax een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben hebben bedreigd. Als afzender meldde hij een islamitische groepering. Meteen na de faxen deed de LPF aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend.
||
Citaat:
Dat lijkt me heel erg voor zich spreken.
||
Citaat:
![]() Laten we hopen dat dit de doodsteek is voor de LPF. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan-ie mooi de naam veranderen naar "Vrijmetselaarspartij". ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die actie van die voorzitter van de LPF echt een schitterend voorbeeld van een wanhopige politicus. Die man is echt waanzinnig gestoord volgens mij
![]() Ik ben wel een beetje bang voor Wilders, als die straks zoveel zetels krijgt, dan wordt onze maatschappij nog verder gepolariseerd. Wanneer zijn de volgende tweede kamer verkiezingen eigenlijk? Met een paar jaar, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant zal er na een eventuele val van dit kabinet waarschijnlijk geen goede regering te formeren zijn. In de peilingen staat Wilders tussen de 15 en 19 zetels en de VVD op misschien 20. Daar moet dus nog een grote partij bij, maar de PvdA in elk geval niet. De LPF is niets meer en ook D'66 en het CDA zullen geen zin hebben in een regering met Wilders en de VVD. Dan heeft men dus wel echt een probleem als het kabinet valt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zou ook echt een heel verkeerd moment zijn nu, Nl. als Eu-voorzitter ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is inderdaad geen regel dat wanneer een minister opstapt, het kabinet moet vallen. Maar in de regel zal het dysfunctioneren van een of meerdere ministers wel leiden tot een opzeggen van het vertrouwen in het kabinet door het parlement, en dan valt het kabinet dus wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|