![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet er niet "op leven", maar ze kunnen wel gewoon deel uit maken van je voeding. Dat is iets anders. (Ik vind groenten, fruit, vlees, kip, kwark, salades, nootjes btw niet echt veel variatie...met granen, aardappels ed er bij wordt het iig stukken meer.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Tuurlijk kun je dingen op veel manieren bereiden, maar zie weer hierboven en zoals ik al zei, niet iedereen eet vlees/kip/vis. Ik vind datbrood wel smaak heeft. Wit brood minder dan bruin brood en bruin brood minder dan bv. oerbrood, maar elk brood heeft zijn eigen smaak. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik weet het... nouja ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bij mij blijft het lastig. Vooral in het weekend als ik thuis ben. Door de weeks kan ik niets lekkers en slechts eten omdat het niet in huis is, maar als ik dan thuis ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Let erop dat je bijv. zilvervliesrijst gebruikt, en probeer veel eiwitten binnen te krijgen (ja, zoek maar lekker de stukjes kip er tussenuit ![]() Let op met saus, niet teveel. Drinken? Tsja, water is opzich 't beste ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2004 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik wil er niet minder voor eten of meer voor sporten ![]() ik kan allicht proberen minder snoep, chips en suiker te eten...
||
Citaat:
![]() Enzovoort. En dat was niet de bedoeling, want dan raak ik (weer) verslaafd aan snoep en dan zit het er zo weer aan ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schijnt het beste te zijn om te te drinken tijdens het eten (omdat je dan zelf speeksel moet produceren en beter kauwt ed) en echt met het eten bezig te zijn, omdat je juist dan eerder beseft dat je eigenlijk genoeg hebt, als je met andere dingen bezig bent, dan ben je daarmee bezig en 'vergeet' je dat je eet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lees al je eigen posts in deze topic richting anderen eens door. Dan zie je hopelijk in dat je zelf min of meer even onmogelijke dingen wilt en geen realistisch zelfbeeld hebt ed. En dat het objectief gezien niet nodig is, dat weten al die mensen zelf misschien ook wel en toch voel jij de behoefte om ze er mee te confronteren, misschien omdat je zelf toch (nog steeds) met een zelfde soort probleem zit? Ik heb je niet al te lang geleden gezien en als jij te zwaar bent en/of een te 'dikke' buik hebt, wat ben ik (en de meerderheid van de mensen) dan wel niet? Je ziet er prima uit en zoals ik al zei, je kunt beter aankomen dan afvallen. Ik weet niet hoeveel je nu weegt, maar ik geloof niet dat je er als je weer 57kg zou wegen beter uit zou zien...dan zou je gewoon mager/dun (hoe je het wilt noemen - en dan bedoel ik dus niet dun als in slank, want dat ben je nu) zijn. Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 18:50. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan hier eens gekeken worden wat je kunt (en moet) veranderen. ![]()
||
Citaat:
ik ben 1.73 en weeg 61 kilo maar ik ben de laatste tijd echt ongeloofelijk aangekomen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat eet je dan als avondeten? Begin eerst al eens met te ontbijten het 's morgens. Ik weet dat het voor sommigen erg moeilijk is het 's morgens iets te eten, maar ontbijt is echt heel erg belangrijk. Hoevaak eet je iets tussendoor?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik begin vanaf morgen ook maar weer eens met lijnen, maar dit keer op een gezonde manier. Ik ga ook meer brood eten, dus hopelijk lukt het dan wat beter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De kaas, is dat 20+ of 30+? En de smeerkaas? Chocomel is ook slecht. Light is al beter, maar dat had je niet denk ik ![]() Drink je frisdrank? Ik zie 't niet staan, maar zo ja, neem de light-varianten, of nog beter water. Gewoon goed avondeten, wat bedoel je daarmee? Zorg ervoor dat je genoeg groeten binnenkrijgt en dat je vlees mager is. Opletten met 't toetje, veel verborgen calorien! Daarna niks eten? Niet goed! Dan krijg je alleen maar een hongergevoel. Dat betekent niet dat je 's avonds veel moet eten, maar een beetje. Ik weet niet of je vis lust, maar dat kan je evt. klaarmaken (ook in de magnetron, érg makkelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eet regelmatig een ei en kwark om 't aan te vullen! Melk, neem halfvolle of magere. Kijk uit met sapjes, 1 glas per dag is genoeg. Behalve dat 't vrij veel koolhydraten bevat is bijv. sinaasappelsap niet echt goed voor je tanden. 30+ kaas is wel goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MD, weet jij nog niet-dierlijke eiwitrijke producten met weinig vet/carbs. Tofu is wel goed, maar dat is niet echt iets wat je op brood smeert ofzo ;o. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |