Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vooral bij vakken als maatschappijleer is het belangrijk dat het heel duidelijk is dat het om een mening gaat, natuurlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent toch oud en wijs genoeg om zijn mening te beamen of juist niet? Het is zijn eigen keus als hij een bekrompen mening uit en daardoor al zijn leerlingen op de kast jaagt en dus hierdoor niet aardig wordt gevonden. |
![]() |
||
Citaat:
bij mijn vorige school waren bijna alle docenten zo links als maar kan. dat lieten ze duidelijk merken. Maar 't zal mij een zorg wezen wat hun mening is.
||
Citaat:
Vrije meningsuiting , vrijheid , gelijkwaardigheid en gelijke kansen voor iedereen vind ik de belangrijke dingen en die moet men behouden.
||
Citaat:
alleen is het zo dat sommige leraren er wel erg voor terug schrikken. bang voor boze ouders? van mij mogen ze alles zeggen eigenlijk. je bent er als leraar tenslotte niet alleen om algemene feiten neer te leggen. meningvorming is altijd op z'n plaats. 'ik vind dit..en doe dat.. omdat..' 'maar..' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik noem ze gewoon altijd docenten en op de bassischool juffen en meesters. |
![]() |
||
Citaat:
hoge school: tutor/trainer
||
Citaat:
Edit: beetje lastig om bij Nederlands objectief te blijven, denk aan discussieren en betogen schrijven. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|