Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Hoe voel jij je, nu je weer thuis bent ?
Ik ben juist blij dat ik weer thuis ben. 18 14.17%
Het maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben. 47 37.01%
Ik zou nog wel een poosje willen blijven. 66 51.97%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 127. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 19:37
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
Miss_Sophie schreef op 10-08-2004 @ 15:59 :
VakantieY Oh Damn Was 't Altijd Maar Vakantie! VakantiiiY Is Hirlijk,, Helemaal In Zo'n Hotelletje, Mooie Jongens,, Cocktail In De Hand En De Zon Natuurlijk
[i] Mijn VakantieY Was Dan Oowk Echt Super Vet,, In Turkije En Malta! Nog FF W8en Tot De Volgende! Maar Om Zowiez0w Al VakantieY Te Hebben Iz Vet! Helemaal De BeachPartii's Van De Challenge Of De Schuimpartiiiii's Mooie Jongens En Huppah
paas mijh diej breezah, wil juh ?
Oud 20-10-2004, 13:01
angel--1987
angel--1987 is offline
en dan mis ik me vakantei vriendje
Oud 26-10-2004, 17:46
Fleur
Fleur is offline
Ik ben wel blij om weer thuis te zijn

Tunesie was leuk, maar toch mijn land niet echt..
Oud 27-10-2004, 12:37
Yaimey80
Yaimey80 is offline
Ik ga binnenkort verhuizen naar de zon!!! YEAH eindelijk weg uit het vieze regenachtige Nederland!!
Oud 01-11-2004, 10:39
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik ben alweer twee dagen terug van vakantie in Tunesie en ja.. ik had daar zeker nog 'een poosje' willen blijven! (Of een aantal jaren)
Dat komt mede doordat ik deze week tentamens heb, maar ook omdat ik het land gewoon top vind! De mensen, de cultuur, het landschap.. ik weet niet. Nederland is zooo ontzettend saai
Oud 13-11-2004, 18:31
AnnekePanneke
AnnekePanneke is offline
Ik val altijd in een groot zwart gat.

Ik ben in juli naar Cyprus en in augustus naar Lanzarote geweest en toen ik dan terug kwam had ik er ook wel last van, maar minder omdat het hier ook 'goe' weer is (in westerse termen) en je ook niet naar school moet, je kan dus nog lekker doen wat je zelf wil.

Maar ik ben nu net een weekje terug van Turkije en zit nog steeds in het zwarte gat. Het verschil in temperatuur is echt te groot, kwam er nog eens bij dat ik 4 dagen nadat ik terug kwam examen had en terug school. Maw ik wil echt graag terug. (ik heb trouwens een hekel aan de winter, geef mij maar een lekker warme zomer)

Maar ik hou mij recht met de gedachte dat ik na mijn studies (toerisme en recreatiemanagement), binnen hopelijk 2,5 jaar in een lekker warm land ga wonen en werken. Ik hoop alleen dat ik dan geen heimwee krijg naar familie en vrienden, mja, dat zullen we dan wel zien.

xxx
Advertentie

Regels voor berichten