Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan stond je in de buurt van mij, overigens, want ik stond rechts naast de pit (gelukkig nog wel drie mensen ernaast) maar ik vond het echt zwaar storend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die gekte bij de jassen na het concert was ook een beetje raar trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
trouwens, waarom ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stond bij die gasten die met z'n drieeën stonden te pogoën als een gek ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 18:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee dat voorprogramma vond ik maar niks. En we stonden in het begin echt achteraan zodat je alleen af en toe een hand of als je geluk had een hoofd zag, dus zijn we maar voor het balkon gegaan.. Wat was daar nog veel plaats joh! Het is natuurlijk wel wat saaier als je zit, maar ik heb echt alle grappige danspasjes van Alex kunnen volgen ![]() En ik vond het toch nog aan de korte kant hoor.. maar ze klonken wel echt goed live.!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() springen is leuk (en gedeeltelijk voor mn eigen veiligheid) maar mensen die anderen zowat elleboogstoten uitdelen vind ik heel wat anders. Dat jullie dan vinden dat ik niet weet hoe het moet, interesseert me eigenlijk niet zoveel, want sinds wanneer zijn er regels voor wat je wel en niet leuk hoort te vinden bij concerten? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Springen op de maat van de muziek is toch wat anders dan tegen elkaar aanbeuken omdat je zonodig stennis wilt schoppen. Dat heeft niets meer met muziek te maken... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||