Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 22:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van Praag vind ik maar een grote chagrijn die nog geen grapje van de ambassadeur van Rembrandt (ben z'n naam kwijt) kon incasseren.

Marten Fortuyn zat maar zielig te doen over zijn broer. Nog zo'n camerageil figuur. Alles zal-ie doen om in de belangstelling te staan. Ik herinner me nog hoe dat sujet probeerde voor 6 mei speciale rood-wit-blauwe vlaggen met de beeltenis van Pim probeerde te slijten; vuile lijkenpikker!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 22:58
Verwijderd
Maar gelukkig heeft weer eens de democratie gewonnen!
Pim de meeste stemmen, nu kan ik rustig en fijn slapen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 15-11-2004 @ 23:58 :
'De democratie'? Die was toch op 6 mei 2002 vermoord? Dat riepen jullie toen toch massaal?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:00
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Noem jij dit democratie nou ik niet. Ik vind echt onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:01
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 23:59 :
'De democratie'? Die was toch op 6 mei 2002 vermoord? Dat riepen jullie toen toch massaal?
Owned
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:01
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Weten de Pim stemmers eigenlijk wel wie Willem van Oranje is of hebben ze alleen naar telefoon nummer gevraagt en toen maar zwart bellen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mawopma XIV schreef op 16-11-2004 @ 00:01 :
Weten de Pim stemmers eigenlijk wel wie Willem van Oranje is of hebben ze alleen naar telefoon nummer gevraagt en toen maar zwart bellen.
Natuurlijk hebben de Pim-stemmers de verkiezingsprogramma's niet eens gezien. Ze zien de naam van bijv. Michiel de Ruyter en denken: 'ow, die ken ik niet, dus dat hoef ik niet te zien. Laten we maar op Pim stemmen.' Rare redenering, maar ja, het zijn Pim-stemmers he.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:04
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:03 :
Natuurlijk hebben de Pim-stemmers de verkiezingsprogramma's niet eens gezien. Ze zien de naam van bijv. Michiel de Ruyter en denken: 'ow, die ken ik niet, dus dat hoef ik niet te zien. Laten we maar op Pim stemmen.' Rare redenering, maar ja, het zijn Pim-stemmers he.
Ja dat probeerde ik ook al duidelijk te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:05
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Pim mag blij zijn dat Theo van Gogh niet meedeed... anders had hij het nog moeilijk gehad
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:05
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:03 :
Net als toen ze op de LPF stemden terwijl Pim toch al dood was
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:07
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Democratie

Ik heb per ongeluk in 1 van de beginrondes op Fortuyn gestemd omdat die achterlijke website onduidelijk was

Heb gehoord dat ze de stemprocedure aangepast hebben. Ik vermoed dus dat ik niet de enige sukkel was die op de verkeerde had gestemd.

en daarnaast kon je makkelijk vaker stemmen en zeker met extra e-mail adressen aangemaakt via hotmail of yahoo ofzo.

dus een pimstemmer had makkelijk 100 keer kunnen stemmen bij wijze van spreken.

Oud 15-11-2004, 23:07
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 16-11-2004 @ 00:05 :
Pim mag blij zijn dat Theo van Gogh niet meedeed... anders had hij het nog moeilijk gehad
Dat weet ik niet maar denk dat hij wel ver was gekomen. Pim stond wel voor meer dan alleen zijn dood. Maar Willem van Oranje en andere hebben toch veel meer betekend voor de wereld. Antony van Leeuwenhoek met zijn uitvinding dat betekend iets voor de hele wereld en neit alleen wat voor Nederland al betwijfel ik het of nederland echt iets aan Pim Fortuyn heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 16-11-2004 @ 00:05 :
Net als toen ze op de LPF stemden terwijl Pim toch al dood was
De nalatenschap van Pim Fortuyn? Een partij waarvan de voorzitter niet alleen de fractievoorzitter, maar ook zichzelf bedreigt!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:08
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-11-2004 @ 00:07 :
Democratie

Ik heb per ongeluk in 1 van de beginrondes op Fortuyn gestemd omdat die achterlijke website onduidelijk was

Heb gehoord dat ze de stemprocedure aangepast hebben. Ik vermoed dus dat ik niet de enige sukkel was die op de verkeerde had gestemd.
In die rondes maakte het nog neit veel uit was toch wel door gekomen maar de mensen die er nu op hebben gestemmt kom op mensen waar zijn we mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:09
Methuselah
Methuselah is offline
En jullie ons Belgen maar uitlachen met 't Vlaams Blokelang.
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:08 :
De nalatenschap van Pim Fortuyn? Een partij waarvan de voorzitter niet alleen de fractievoorzitter, maar ook zichzelf bedreigt!
Laten we het daarmaar neit over gaan hebben, dat hoort er niet bij. Je hebt absoluut gelijk maar dan beschuldigen ze ons van off topig gedoe.
Met citaat reageren
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-11-2004 @ 00:07 :
Democratie

en daarnaast kon je makkelijk vaker stemmen en zeker met extra e-mail adressen aangemaakt via hotmail of yahoo ofzo.

dus een pimstemmer had makkelijk 100 keer kunnen stemmen bij wijze van spreken.

Ja, maar dat zou dan ook opgaan voor bijv. Van Oranje-stemmers. Die hadden ook extra e0mail-adressen kunnen aanmaken. Maar ik neem aan dat zij het eerlijk hebben gespeeld.

Wat betreft onduidelijk stemmen: Was die site soms ontworpen door Diebolt?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2004 @ 00:09 :
Gelukkig was Pim niet extreem-rechts. Al was/is Mat Herben wel dikke vriendjes met Flup de Winter.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:11
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Ik lach het flaams blok niet uit, ik weet daar neit al te veel van af. Maar kijk daar heb je het al de eerste Belg die ons op de feiten wijst en terrecht wij hebben een stel domme mensen hier.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:10 :
Gelukkig was Pim niet extreem-rechts. Al was/is Mat Herben wel dikke vriendjes met Flup de Winter.
Bwa, daarover verschillen de meningen, of ie nu extreem-rechts was of niet. Laten we het er op houden dat hij erg ver rechts van 't centrum zat.
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:10 :
Gelukkig was Pim niet extreem-rechts.
Nee, wel liberaal
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Waarom veranderde Vlaams Blok hun naam niet in V1@@m5 810k <3? Zou ik wel bij ze vinden passen
Oud 15-11-2004, 23:13
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:09 :
Ja, maar dat zou dan ook opgaan voor bijv. Van Oranje-stemmers. Die hadden ook extra e0mail-adressen kunnen aanmaken. Maar ik neem aan dat zij het eerlijk hebben gespeeld.

Wat betreft onduidelijk stemmen: Was die site soms ontworpen door Diebolt?
Ja dat internet stemmen hadden ze er denk ik beter uit kunnen houden om het wat eerlijker te houden of het op IP adres doen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-11-2004 @ 00:12 :
Waarom veranderde Vlaams Blok hun naam niet in V1@@m5 810k <3? Zou ik wel bij ze vinden passen
Offtopic: Weet ik veel, ik zit niet bij 't Vlaams Blokelang. Wel bij 'n andere Vlaamse partij. ^-^
Oud 15-11-2004, 23:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2004 @ 00:12 :
Bwa, daarover verschillen de meningen, of ie nu extreem-rechts was of niet. Laten we het er op houden dat hij erg ver rechts van 't centrum zat.
Nee, Pim was zeer zeker niet extreem-rechts. Hoezeer ik die man en zijn ideeën ook verachtte, extreem-rechts was hij niet en niet te vergelijken met een De Winter, Haider of Le Pen. "Dit is geen rechts, dit is extreem-rechts" was slechts een loze kreet van Rosemüller om z'n eigen hachje in verkiezingstijd veilig te stellen en dat heb ik hem altijd zeer kwalijk genomen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:15
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2004 @ 00:14 :
Offtopic: Weet ik veel, ik zit niet bij 't Vlaams Blokelang. Wel bij 'n andere Vlaamse partij. ^-^
Jij lacht ons natuurlijk uit voor deze schandalige gebeurtenis.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:16
Verwijderd
Och, we waren de afgelopen tijd al het lachertje van Europa, dit kon er ook nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mawopma XIV schreef op 16-11-2004 @ 00:15 :
Jij lacht ons natuurlijk uit voor deze schandalige gebeurtenis.
Nee. Echt niet. Waarom zou ik? Zou niet getuigen van veel volwassenheid.
Oud 15-11-2004, 23:17
Methuselah
Methuselah is offline
Btw: dit prentje zag ik net op Onzin.

Oud 15-11-2004, 23:18
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2004 @ 00:16 :
Och, we waren de afgelopen tijd al het lachertje van Europa, dit kon er ook nog wel bij.
Ja typisch het gaat fout in Nederland zo fout, ik vind het echt niet gaan zo maar een oplossing zie ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"En ik wil weg uit Nederland
Want hier krijg ik het benauwd!"
-Het Goede Doel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:20
professor2
professor2 is offline
als of het iets uitmaakt wat mensen stemmen bij een domme internet poll waar 300 % zeker mee gekoeid is
het hele progamma is zowieso dom
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:20
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2004 @ 00:17 :
Nee. Echt niet. Waarom zou ik? Zou niet getuigen van veel volwassenheid.
IK vind dit ook neit erg volwassen van Nederland, ik bedoel neit echt uitlachen maar als ik het zou horen vna het buiten dat Haider grootste Oostenrijker is geworden zou er toch een grijns op mijn gezicht komen van hoe kan zoiets zijn ze daar wel helemaal lekker.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 16-11-2004 @ 00:12 :
Nee, wel liberaal
eh wat is er mis met liberaal ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:22
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 00:20 :
als of het iets uitmaakt wat mensen stemmen bij een domme internet poll waar 300 % zeker mee gekoeid is
Ja ik vond het ook niet gewelidg maar ik denk dat het wel redelijk bekend wordt over de hele wereld enzo. Daarom is het wel van belang, en daarom vind ik het ook zo triest dat Pim Fortuyn heeft gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:23
professor2
professor2 is offline
zowieso bij de engelse verkiezingen heeft diana bijna gewonnen ik bedoel maar

gewoon groot slot op dit topic
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:24
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mawopma XIV schreef op 16-11-2004 @ 00:22 :
Ja ik vond het ook niet gewelidg maar ik denk dat het wel redelijk bekend wordt over de hele wereld enzo. Daarom is het wel van belang, en daarom vind ik het ook zo triest dat Pim Fortuyn heeft gewonnen.
eh nee ?

heb jij er veel van terug gehoord over de de wie is de grootste engels man verkiezingen ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:26
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
Nou het is wel bekend geworden dus dat zal hier ook gebeuren. En al gaat het niet hele wereld over dan nog schaam ik me voor
mijn land.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:27
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 00:21 :
eh wat is er mis met liberaal ?
Tja, ik vind liberalisme niet fijn. Geen zin om uit te gaan leggen want dan wordt het weer een welles-nietes spel

Citaat:
IK vind dit ook neit erg volwassen van Nederland, ik bedoel neit echt uitlachen maar als ik het zou horen vna het buiten dat Haider grootste Oostenrijker is geworden zou er toch een grijns op mijn gezicht komen van hoe kan zoiets zijn ze daar wel helemaal lekker.
Grootste Oostenrijker was een mannetje met een snor en een scheiding in zijn haar
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:30
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 16-11-2004 @ 00:17 :
Btw: dit prentje zag ik net op Onzin.

[afbeelding]
prachtig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:44
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 00:20 :
Als dat echt zo was had ik me er ook weinig van aangetrokken. Het gaat er hier echter heel anders aan toe dan bij programma's als Idols. Ik kreeg een paar dagen geleden zelfs nog een mailtje dat ik mijn stem die ik weken ervoor had uitgebracht nog een keer moest bevestigen anders telde hij niet mee. En kan jij ook maar één reden verzinnen waarom de KRO met de stemmen zou knoeien om PIM FORTUYN te laten winnen? Ze leken er juist alles aan gedaan te hebben om het te voorkomen.

Bovendien is het, ook bij ons, meerdere malen in het nieuws behandeld wie de grootste Brit en Duitser is, net zoals het buitenland het niet zal ontgaan wie het bij ons wordt.

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 23:47.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:49
Cheops
Cheops is offline
het grootste bullshitprogramma van nederland...dat gebruikt wordt door het volk om een of andere leipe boodschap over te brengen over vrijheid van meningsuiting

quatsch...wie gaat er nou fortuyn en cruijf vergelijken met willem van oranje en Michiel de Ruijter...
Oud 15-11-2004, 23:51
Joostje
Joostje is offline
dumbasses
Oud 15-11-2004, 23:52
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 16-11-2004 @ 00:44 :
Als dat echt zo was had ik me er ook weinig van aangetrokken. Het gaat er hier echter heel anders aan toe dan bij programma's als Idols. Ik kreeg een paar dagen geleden zelfs nog een mailtje dat ik mijn stem die ik weken ervoor had uitgebracht nog een keer moest bevestigen anders telde hij niet mee. En kan jij ook maar één reden verzinnen waarom de KRO met de stemmen zou knoeien om PIM FORTUYN te laten winnen? Ze leken er juist alles aan gedaan te hebben om het te voorkomen.

Bovendien is het, ook bij ons, meerdere malen in het nieuws behandeld wie de grootste Brit en Duitser is, net zoals het buitenland het niet zal ontgaan wie het bij ons wordt.
dus jij denk dat een bevestigings mailtje afhoud vna nknoeien

ik beschuldig de KRO ook niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:58
Verwijderd
Waar ik me eigenlijk een beetje over verbaas is dat ik niemand (*) hoor over de bespottelijke "verkiezing" an sich. Wàt nou, "grootste Nederlander"? Dat slaat toch helemaal nèrgens op? Hoe kun je een de Ruyter nou vergelijken met een Erasmus? Hoe kun je een Rembrandt van Rijn nou vergelijken met een Lorentz? Mensen, waar gààt dit in Godsnaam over?

Wat dat betreft siert de uitslag de "verkiezing" wel. Bij een belachelijk stukje volksvermaak (want dàt is het, niets meer en niets minder) hoort ook niets anders dan een belachelijk resultaat.

(*: Uitzondering voor Cheops )
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:59
naam onbekend
naam onbekend is offline
Wat een aanfluiting is dit

Tuurlijk, Pim Fortuyn heeft even voor opschudding gezorgd in politiek Nederland, maar dat is het dan ook wel. Als hij niet was vermoord zou hij bovendien niet eens zijn genomineerd, omdat hij dan grandioos door de mand zou zijn gevallen.

Deze verkiezing heeft met name bewezen dat de gemiddelde stemmer in dit programma het historisch besef heeft van een platgeslagen aardbei Het feit dat Pim Fortuyn en Johan Cruijff zo ver zijn gekomen was al erg, maar dat een van deze twee ook nog eens heeft gewonnen....
Oud 16-11-2004, 00:01
T_ID
T_ID is offline
ach, de gemiddelde stemmer in die verkiezing wist duidelijk weinig van geschiedenis, het was te verwachten.
Oud 16-11-2004, 00:08
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 00:52 :
dus jij denk dat een bevestigings mailtje afhoud vna nknoeien
Nee beste man, ik toonde aan dat in ieder geval duidelijk geprobeerd werd om het enigszins serieus te houden.

Citaat:
professor2 schreef op 16-11-2004 @ 00:52 :
ik beschuldig de KRO ook niet
Je had het over 'knoeien', dus ging ik ervan uit dat je de verantwoordelijke instantie niet vertrouwde. Kennelijk bedoel je gewoon dat de uitgebrachte stemmen een verkeerd beeld gaven oftewel: dat mensen die op Pim stemden te vaak hebben gestemd oid. In dat geval ben ik het met je eens, maar dat neemt niet weg dat we nog steeds voor lul staan.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 00:15
oneMen
oneMen is offline
He mensen,

lekker belangrijk.
Oud 16-11-2004, 00:33
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
oneMen schreef op 16-11-2004 @ 01:15 :
He mensen,

lekker belangrijk.
Precies. Pim blijft in ons hart en dat het meerdendeel van het nederlandse volk niet al te snugger is wisten we toch al
Reageren

Regels voor berichten