Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 22:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 14-11-2004 @ 23:03 :
Is het mogelijk verkiezingen te houden als vijandige troepen het land bezetten? En is het wenselijk om een zooitje VN lui erheen te sturen om verkiezingen te leiden?

Misschien dat de VN wel welkom is in dit geval
weet t eigenlijk niet

Citaat:

en betekent de stilte rond arafat's ziektebeeld dat ie aids had?
ik vermoed van wel
Oud 14-11-2004, 22:47
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ja,
hij was ook nog eens homo.
Iedereen denkt dat de man zijn laatste levensjaren eenzaam doorbracht in zijn hoofdkwartier, maar niks is minder waar.
Slechts weinigen weten dat hij onder zijn verblijfplaats een geheime harem had, met tientallen ( honderden volgens sommige anonieme bronnen) mannelijke gorilla's. Arafat heeft verscheidene malen de liefde bedreven met deze dieren, en daarbij was het geen uitzondering dat de leider zelf door de met alcohol volgeschoten dieren werd genomen. Aldus een van Arafats lijfartsen.

Mensen doe effe normaal.
Oud 14-11-2004, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-11-2004 @ 23:47 :
Ja,
Iedereen denkt dat de man zijn laatste levensjaren eenzaam doorbracht in zijn hoofdkwartier, maar niks is minder waar.
Slechts weinigen weten dat hij onder zijn verblijfplaats een geheime harem had, met tientallen ( honderden volgens sommige anonieme bronnen) mannelijke gorilla's. Arafat heeft verscheidene malen de liefde bedreven met deze dieren, en daarbij was het geen uitzondering dat de leider zelf door de met alcohol volgeschoten dieren werd genomen. Aldus een van Arafats lijfartsen.
Met een Paul Jambers-stemmetje eronder zou dit best kunnen werken!
Oud 14-11-2004, 22:49
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-11-2004 @ 23:47 :
Ja,

Mensen doe effe normaal.
omg omg omg omg

dit wil ik gewoon NIET weten

ik vond t al erg te horen dat 1 van die gasten zei dat ie hem had horen grommen als een tijger en 1 van zijn lijfwachten had horen huilen als een hyena toen ze seks hadden met elkaar
en nu ook nog met gorilla's seks hebben.... argh
dit gaat te ver.
stop it

boeit niet of t waar is ja of nee,.. de gedachte alleen al
Oud 14-11-2004, 22:50
Love & Peace
Love & Peace is offline
wie is dat?
Oud 14-11-2004, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-11-2004 @ 23:50 :
wie is dat?
Jij wilt mij vertellen dat je niét weet wie Paul Jambers is?
Van welke planeet kom jij?
Oud 14-11-2004, 22:53
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 23:51 :
Jij wilt mij vertellen dat je niét weet wie Paul Jambers is?
Van welke planeet kom jij?

?
Oud 14-11-2004, 22:55
Love & Peace
Love & Peace is offline
Het spijt me zeer, maar ik heb nog nooit van hem gehoord. Die achternaam ken ik trouwens wel ergens van, maar waar weet ik niet meer.
Oud 14-11-2004, 22:56
Love & Peace
Love & Peace is offline
Nee ik ben geen Fries, woon in Haarelm
Oud 14-11-2004, 22:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vertel eens, zijn er meer zoals jij?

Paul Jambers is een Vlaming met een ranzig accent, die ranzige reportages maakt voor het ranzige Vlaamse tv-staion VTM, over ranzige mensen met ranzige seksuele hobbies. Wordt in Nederland uitgezonden op RTL 4.
Oud 14-11-2004, 22:58
Love & Peace
Love & Peace is offline
Na wat googlen,
oh ja nu weet ik het weer, het is die gast van Jambers magazine .
Oud 14-11-2004, 22:59
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Ben ik nu opeens een ziekte ofzo?
Oud 14-11-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 23:58 :

Paul Jambers is een Vlaming met een ranzig accent, die ranzige reportages maakt voor het ranzige Vlaamse tv-staion VTM, over ranzige mensen met ranzige seksuele hobbies. Wordt in Nederland uitgezonden op RTL 4.
namens de Belgische delegatie deel ik u mee dat u een correcte uiteenzetting gaf over de persoon van P. Jambers.
Oud 14-11-2004, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 14-11-2004 @ 23:59 :
Ben ik nu opeens een ziekte ofzo?
Het fenomeen 'humor' is jou ook vreemd, ofniet?
Oud 14-11-2004, 23:17
Verwijderd
toestand
Oud 14-11-2004, 23:29
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ooh moest ik lachen,
bij deze dan

Als ik al tv kijk is, en als dat dan ook nog eens Nederlandse tv is, kijk ik zeker niet naar zulke ranzige dingen.
Trouwens, waarom kijken jullie dan wel naar die ranzige dingen?
Oud 14-11-2004, 23:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 15-11-2004 @ 00:29 :
Ooh moest ik lachen,
bij deze dan

Als ik al tv kijk is, en als dat dan ook nog eens Nederlandse tv is, kijk ik zeker niet naar zulke ranzige dingen.
Trouwens, waarom kijken jullie dan wel naar die ranzige dingen?
Dat kijk ik ook nooit, dat is gewoon algemeen bekend. Ik ben er wel eens langsgezapt, en anderen hebben het wel eens aanstaan. Maar het is toch meer common knowledge, net zoals dat mensen die nooit strips lezen of gelezen hebben, tóch allemaal Kuifje kennen, snap je?
Oud 14-11-2004, 23:37
Verwijderd
Paul Jamers is gewoon een marginaal die marginalen interviewd voor een marginale omroepzender.. (in een marginaal land neeee!! dat mogen we niet zeggen *belg meld zich aan*)
Oud 14-11-2004, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 00:34 :
Dat kijk ik ook nooit, dat is gewoon algemeen bekend. Ik ben er wel eens langsgezapt, en anderen hebben het wel eens aanstaan. Maar het is toch meer common knowledge, net zoals dat mensen die nooit strips lezen of gelezen hebben, tóch allemaal Kuifje kennen, snap je?
weer eens van een Belg
Hergé
Oud 14-11-2004, 23:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 00:37 :
weer eens van een Belg
Hergé
Dat noem ik geen striptekenaar; dat noem ik een kunstenaar!

'Vlaams Belang' is vandaag ingewijd, niet?
Oud 14-11-2004, 23:40
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Dat kijk ik ook nooit, dat is gewoon algemeen bekend. Ik ben er wel eens langsgezapt, en anderen hebben het wel eens aanstaan
Ik weet genoeg
Oud 14-11-2004, 23:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 15-11-2004 @ 00:40 :
Ik weet genoeg
Die man heeft gewoon een heel grappig stemmetje, dat alleen al is te leuk!
Oud 14-11-2004, 23:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 00:41 :
Die man heeft gewoon een heel grappig stemmetje, dat alleen al is te leuk!
yassin had een grappig stemmetje
Oud 14-11-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 00:39 :
Dat noem ik geen striptekenaar; dat noem ik een kunstenaar!

'Vlaams Belang' is vandaag ingewijd, niet?
jah kijk maar eens naar mn bijdragen in het "tiswah-topic"
Oud 14-11-2004, 23:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 00:44 :
jah kijk maar eens naar mn bijdragen in het "tiswah-topic"
TJa, normaal gezien check ik dat topic nooit, maar heb nu eens gekeken. Inderdaad: 't is wah. Waar 't maar wah, dan haade nog wah.
Oud 14-11-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 00:46 :
TJa, normaal gezien check ik dat topic nooit, maar heb nu eens gekeken. Inderdaad: 't is wah. Waar 't maar wah, dan haade nog wah.
ik heb de indruk - correct me if I'm wrong - dat jij toch behoorlijk veel interesse hebt / en veel weet van België & de Belgische actua..

[al is dat natuurlijk zéér zéér belangrijk, België is het middelpunt van de wereld en iedereen moest zo'n interesse hebben ......... ]

veel mensen zijn echt tégen het Vlaams Blok (excuseer, 'Vlaams Belang'), maar de groep mensen dat die partij vertegenwoordigt groeit nu al 13 jaar onafgebroken, nu gemiddeld 25%, maar waar ik woon 35%
Oud 14-11-2004, 23:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 00:52 :
ik heb de indruk - correct me if I'm wrong - dat jij toch behoorlijk veel interesse hebt / en veel weet van België & de Belgische actua..

[al is dat natuurlijk zéér zéér belangrijk, België is het middelpunt van de wereld en iedereen moest zo'n interesse hebben ......... ]

veel mensen zijn echt tégen het Vlaams Blok (excuseer, 'Vlaams Belang'), maar de groep mensen dat die partij vertegenwoordigt groeit nu al 13 jaar onafgebroken, nu gemiddeld 25%, maar waar ik woon 35%
Door het jarenlang lezen van 'Nero' ben ik wel met heel wat termologie uit de Vlaamse politiek bekend geraakt. En fan zijn van Geert Hoste wil ook wel helpen.

Maar het is niet zo dat ik de Belgische politiek op de voet volg. Ik vat dan ook niet alles bij Hoste's conferenties. Ik weet wél dat ik de alsmaar groeiende aanhang van het Blok heel zorgwekkend vind.
Oud 14-11-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 00:55 :
Door het jarenlang lezen van 'Nero' ben ik wel met heel wat termologie uit de Vlaamse politiek bekend geraakt. En fan zijn van Geert Hoste wil ook wel helpen.

Maar het is niet zo dat ik de Belgische politiek op de voet volg. Ik vat dan ook niet alles bij Hoste's conferenties. Ik weet wél dat ik de alsmaar groeiende aanhang van het Blok heel zorgwekkend vind.
hee!! Nero is ook één van mn favorieten!!! Heb ze allemaal geloof ik (dankzij papa )
goede stripkeuze

terecht.. en ik geloof niet dat die (groeiende) aanhang snel zal stoppen of zelfs maar zal stagneren

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 00:01.
Oud 15-11-2004, 00:02
Gatara
Gatara is offline

kunnen we back on topic gaan?
Oud 15-11-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 15-11-2004 @ 01:02 :
[afbeelding]

kunnen we back on topic gaan?
gieren!!

ontopic: ja, laten we terug ontopic gaan
Oud 15-11-2004, 00:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 00:59 :
hee!! Nero is ook één van mn favorieten!!! Heb ze allemaal geloof ik (dankzij papa )
goede stripkeuze

terecht.. en ik geloof niet dat die (groeiende) aanhang snel zal stoppen of zelfs maar zal stagneren
Allemaal?? 217 albums??? Heb je ook 'De geschiedenis van Nero & Co', de overgangsstrip van Het Volk naar De Standaard??

*Is hoe dan ook jaloers*

En als je dan 'De politieke memoires van Nero' daarbij leest, dat boek van Lieven Demedts, leer je een hoop over Vlaamse politiek.
Oud 15-11-2004, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 01:04 :
Allemaal?? 217 albums??? Heb je ook 'De geschiedenis van Nero & Co', de overgangsstrip van Het Volk naar De Standaard??

*Is hoe dan ook jaloers*

En als je dan 'De politieke memoires van Nero' daarbij leest, dat boek van Lieven Demedts, leer je een hoop over Vlaamse politiek.
Wij hebben hier minstens 10 000 strips, die van Nero vormt één van de grooste collecties, ik DENK dat ie voltallig is (met uitzondering van de allernieuwste strips). Die strips zijn praktisch allemaal van mn vader, ik heb - toen ik nog klein was - ook vaak strips verzameld, maar de laatste jaren heb ik daar geen goesting, tijd of geld voor...

Wat je zei, die overgangsstrip van Het Volk naar D.S. 'De geschiedenis van Nero & Co', weet ik niet.. maar zal het morgen bij het ontbijt aan pap eens vragen
Je hoort er nog wel van.

Maar dat laatste, 'De politieke memoires van Nero' - boek van Lieven Demedts, klint écht wel héél interessant... als we hem hebben ga ik hem dadelijk lezen, als we heb niet hebben laat ik hem aankopen! [Al zal hij best wel moeilijk te vinden zijn, vast wel een colletors item..]
Oud 15-11-2004, 00:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 01:09 :
Wij hebben hier minstens 10 000 strips, die van Nero vormt één van de grooste collecties, ik DENK dat ie voltallig is (met uitzondering van de allernieuwste strips). Die strips zijn praktisch allemaal van mn vader, ik heb - toen ik nog klein was - ook vaak strips verzameld, maar de laatste jaren heb ik daar geen goesting, tijd of geld voor...

Wat je zei, die overgangsstrip van Het Volk naar D.S. 'De geschiedenis van Nero & Co', weet ik niet.. maar zal het morgen bij het ontbijt aan pap eens vragen
Je hoort er nog wel van.

Maar dat laatste, 'De politieke memoires van Nero' - boek van Lieven Demedts, klint écht wel héél interessant... als we hem hebben ga ik hem dadelijk lezen, als we heb niet hebben laat ik hem aankopen! [Al zal hij best wel moeilijk te vinden zijn, vast wel een colletors item..]
Volgens mij niet, het is echt geen luxe boek ofzo. Een handzaam boekje, gewoon slappe kaft en zwart-wit. Iedere politieke verwijzing staat met tekst en dikwijls illustratie uitgelegd.

By the way, volgens mij woon jij met je 10.000 strips in mijn variant van Het Paradijs.
Oud 15-11-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 01:15 :
Volgens mij niet, het is echt geen luxe boek ofzo. Een handzaam boekje, gewoon slappe kaft en zwart-wit. Iedere politieke verwijzing staat met tekst en dikwijls illustratie uitgelegd.

By the way, volgens mij woon jij met je 10.000 strips in mijn variant van Het Paradijs.
Ok. Des te beter

en dan heb je onze collectie boeken (fictie/non-fictie) nog niet eens gezien
Oud 15-11-2004, 00:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 15-11-2004 @ 01:17 :
Ok. Des te beter

en dan heb je onze collectie boeken (fictie/non-fictie) nog niet eens gezien
Dus jij komt uit een belezen gezin. Geen wonder dat je tegen het Vlaams Blok/Belang ageert; als intellectueel zijnde.

*Zullen we hier volgende keer Hypert€xt mee pesten?*
Oud 15-11-2004, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 01:19 :
Dus jij komt uit een belezen gezin. Geen wonder dat je tegen het Vlaams Blok/Belang ageert; als intellectueel zijnde.

*Zullen we hier volgende keer Hypert€xt mee pesten?*
haha, ja.. (mn ouders ook overigens)

*jaa! doen we*
Ik heb net even zn laatste bijdragen doorgenomen.. man, die is echt wel rechts/conservatief.. wat hij schreef over de veroordeling van het Blok ..
Oud 15-11-2004, 11:29
T_ID
T_ID is offline
volgens mij is deze topic onderhand dood en begraven, zowel letterlijk als figuurlijk.
Oud 15-11-2004, 18:28
Tox
Tox is offline
Oud 16-11-2004, 02:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Israel will be making a terrible mistake if it stands idly by and waits to see how Abu Mazen (Mahmoud Abbas), Abu Ala (Ahmed Qurei) and their associates deal with the new reality. If it has any interest in strengthening the pragmatic Palestinian camp it must start talking as early as possible with the Palestinian Authority about the planned withdrawal from Gaza; it must return to the negotiating table and begin to implement the roadmap
Ja. Israel moet ACTIEF gaan werken aan Palestijnse staat. Want je wil toch niet miljoenen mensen blijven overheersen... Als democratie...
Oud 16-11-2004, 08:43
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2004 @ 03:11 :
Ja. Israel moet ACTIEF gaan werken aan Palestijnse staat. Want je wil toch niet miljoenen mensen blijven overheersen... Als democratie...
Dat er nog mensen geloven dat Israël een democratische rechtstaat is.
Oud 16-11-2004, 10:26
Gatara
Gatara is offline
'Modify extremist views, guide youth on real enemies of Islam’

KUWAIT CITY: The conflict surrounding the city of Jerusalem is a conflict between the right and wrong, says MP Saleh Ashour. "It is not a political conflict nor a conflict between two groups of people. It is a conflict between the Palestinians and the Islamic world, who are on the right side, and the Jews and Zionism on the wrong side," he added. Speaking at the inauguration of the second conference on the city of Jerusalem organised by the Islamic Al-Tawafoq National Movement at the diwaniya of Mohammad Baqer Al-Mahri, Ashour said, "everyone knows the conflict of Zionism with the Islamic world in Jerusalem is to end the existence of Islam. The whole world knows they are the enemy of Jerusalem and have a black history."

Ashour demanded an end to the political concessions given by some leaders who, he said, are trading in the Palestinian issue. Ahmad Hussain, one of the participants said, "it is important for us to unite and stand against Zionism and other big powers which support it in its campaign against the Islamic world." Describing Islam as a religion with an immense cultural heritage, he said, "we have inherited the responsibility to defend our religion and there is no other way to defend other than working hard and earning the respect of others." We have to modify the extremist views of others and guide our youth about the real enemies of Islam, he added.

Meanwhile, MP Dr Nasser Al-Sane says, "if this present generation fails to liberate Palestine our future generations won't forget the issue and will succeed in this mission." Speaking at a rally held at Shaban Mosque on the occasion of the International Jerusalem Day, Al-Sane said, "we had almost lost hope because of talk on inequality of Israeli and Arab armies. A group of true believers in southern Lebanon have corrected the equation by proving the combined will of Muslims is more important than any hi-tech weapons system." Pointing out those who criticised the policies of Hezbollah for being obstacles to the peace plan were the first to appreciate the liberation of southern Lebanon, Al-Sane said, "it is humiliating to see Arab leaders rush to Israel seeking to normalise relations." If this generation can't liberate sacred Arab places our future generations will definitely accomplish the mission, he stressed.

Columnist Ahmad Al-Daiyen said, "the right-wing conservative party, which favours Israel and controls the American administration, has forced the current administration to come up with a new law monitor global anti-semitism and rate countries annually according to their treatment of Jews." Describing the law as a conspiracy against Arabs, he said, "Israel is an occupier which is racially biased against all Muslims and Arabs." Secretary-General of Democratic Forum Abdullah Al-Naibari said Arabs and Muslims are living through a nightmare. Pointing out Palestinians are fighting the Israeli army with empty hands and without the support of 400 million Arabs and three billion Muslims, he said, "Arab regimes, which suppress freedom and violate the rights of their own people, have given Israel an opportunity to go ahead with its plan with the support of the United States."

The Arab regimes have surrendered the right to liberate Palestine, and help Palestinian refugees to return to their homes by remaining silent on the construction of the segregation wall, Al-Naibari added. MP Dr Hassan Jowhar said, "after the World War II the United Nations and big powers vowed to defend and protect human rights, and fight governments which are against their own people to establish a peaceful world. Now the whole world is watching while Zionists are committing crimes against humanity without doing anything." He also blamed the United States for not imposing tough punishments against Israel.

- By Sameh Shamshuldeen - Special to the Arab Times

http://www.arabtimesonline.com/arabt...?ID=2784&cat=a
--------

zulke artikelen zorgen ervoor dat ik ga doemdenken
Oud 16-11-2004, 11:07
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-11-2004 @ 11:26 :
zulke artikelen zorgen ervoor dat ik ga doemdenken
och, ik heb eens moeten lezen hoe iemand beweerde dat allah enorme spinnen (ter grootte van een tafel of stoel) naar Fallujah stuurde om de ongelovigfen te verjagen.

het kan allemaal nog veel erger.

En ja, in het Midden-Oosten wordt propaganda gemaakt om mensen te leren het westen te haten, als de leiders het al niet oogluikend toestaan zijn ze er zelf actief bij betrokken.

de mensen worden er dom gehouden door corrupte machthebbers... tja, wat is het nieuws?
Oud 16-11-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 16-11-2004 @ 12:07 :
och, ik heb eens moeten lezen hoe iemand beweerde dat allah enorme spinnen (ter grootte van een tafel of stoel) naar Fallujah stuurde om de ongelovigfen te verjagen.

het kan allemaal nog veel erger.

En ja, in het Midden-Oosten wordt propaganda gemaakt om mensen te leren het westen te haten, als de leiders het al niet oogluikend toestaan zijn ze er zelf actief bij betrokken.

de mensen worden er dom gehouden door corrupte machthebbers... tja, wat is het nieuws?
Goh ja natuurlijk zien ze niet hoe ze uitgezogen worden kapitalisten
Oud 16-11-2004, 18:01
Gatara
Gatara is offline
Intifada heeft Israël en Palestijnen miljarden gekost

Uitgegeven op 16 november 2004 om 18:30 uur

Het Israëlisch-Palestijnse geweld van de afgelopen vier jaar heeft de twee partijen miljarden euro's gekost, heeft de Israëlische econoom Danny Singerman becijferd. Het verlies voor de Israëlische economie bedraagt zo'n twaalf miljard dollar (9,3 miljard euro), dat voor de Palestijnse economie 4,5 miljard dollar (3,5 miljard euro), zei hij dinsdag. Het Palestijnse bruto binnenlands product is door de intifada met ongeveer 30 procent gedaald, dat van Israël met ongeveer 10 procent.

Het geweld heeft ervoor gezorgd dat de buitenlandse investeringen in Israël zijn teruggelopen en dat de toeristen wegblijven, zei Singerman, die verbonden is aan het onderzoeksbureau Business Data Israel. De Palestijnen zagen al hun economische activiteiten scherp dalen.

Singerman berekende dat het bbp van Israël zonder de intifada 18.500 dollar (14.293 euro) zou hebben bedragen in plaats van de huidige 16.700 dollar (12.902 euro). Het Palestijnse bbp, nu elfhonderd dollar (850 euro), had achttienhonderd dollar (1.390 euro) kunnen zijn.
http://nieuws.nl/bericht/5/49998
Oud 17-11-2004, 09:20
Jabotinsky
Jabotinsky is offline
may the new dream team bring peace

Oud 17-11-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Jabotinsky schreef op 17-11-2004 @ 10:20 :

[afbeelding]
Oud 17-11-2004, 12:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jabotinsky schreef op 17-11-2004 @ 10:20 :
geloof je het zelf?

na de verkiezingen wordt sharon vanwege zijn ontmantelen van nederzettingen waarschijnlijk weggestemd tegenover een of andere ultra-orthodoxe extremist die het vredesproces 10 jaar terug in de tijd zet, bij de palestijnen zullen ook de radicalen wel meer macht krijgen, en doe niet net alsof Bush zich ooit interesseert in iets anders dan zijn eigen belang.
Oud 17-11-2004, 12:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2004 @ 13:34 :
geloof je het zelf?

na de verkiezingen wordt sharon vanwege zijn ontmantelen van nederzettingen waarschijnlijk weggestemd tegenover een of andere ultra-orthodoxe extremist die het vredesproces 10 jaar terug in de tijd zet, bij de palestijnen zullen ook de radicalen wel meer macht krijgen, en doe niet net alsof Bush zich ooit interesseert in iets anders dan zijn eigen belang.
pessimist!
Oud 17-11-2004, 12:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2004 @ 13:41 :
pessimist!
Nou ja, het tegendeel lijkt me onwaarschijnlijk...
Oud 17-11-2004, 14:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2004 @ 13:41 :
pessimist!
Realist!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten