Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 12:19
Paperz
Paperz is offline
Heeft iemand 'm al? Is ie de moeite waard?

Verder zit ik te denken om de Zelda edition SP te halen... maar waar haal ik 'm 't goedkoopst?
Oud 12-11-2004, 13:37
Verwijderd
Wacht lekker op de DS en koop die.
Verder over de Minish Cap, ik heb hem nog niet gespeeld maar wil hem op zich wel kopen, twijfel nog .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:38
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
ik heb 'm al maar ik heb hem nog niet gespeeld. over een uur wel.
Oud 12-11-2004, 15:07
Verwijderd
Ik heb 'm net gehaald en gespeeld. Het lijkt eigenlijk een beetje op Golden Sun, kwa tekenstijl en kwa geluidjes. Niet dat ik dat erg vind .
Ik ben nu net voorbij de eerste kerker, en van wat ik gezien heb: er zijn een hoop nieuwe items die we nog niet eerder in Zelda hebben gezien en de krimphoed is een leuk idee. Muziek is ook dik in orde wat mij betreft. Enigste nadeel: de wereld is behoorlijk klein, een stuk kleiner dan in de Oracle of ages/seasons games. Misschien dat er verder in het spel nog wat meer locaties vrijkomen, maar voor zover ik het nu kan zien (aan de hand van de world map) is de overworld behoorlijk klein.

Verder geen aanmerkingen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:04
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Robo schreef op 12-11-2004 @ 14:37 :
Wacht lekker op de DS en koop die.
Mja zit ik aan te denken, alleen dat duurt nog ff voor die komt...
en als ik een SP + zelda kan krijgen voor een redelijke prijs (liefst minder dan 99+45 euro) dan ben ik blij.. want ik wil een backlight...
Oud 12-11-2004, 16:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
heb em zelf niet gespeeld, hoor wel dat het veel van hetzelfde is maar dat is bij zelda eigelijk niet zo'n extreem groot probleem
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:15
Stitch626
Stitch626 is offline
Citaat:
Paperz schreef op 12-11-2004 @ 17:04 :
en als ik een SP + zelda kan krijgen voor een redelijke prijs (liefst minder dan 99+45 euro) dan ben ik blij.. want ik wil een backlight...
Ik heb Zelda ook net gekocht, maar moet m nog gaan spelen. En ik kan je blij maken met de info dat de set van een SP met Zelda erbij ongeveer 129 euro gaat kosten. Het is dan een gouden SP bedrukt met de Triforce op de buitenkant.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:25
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Stitch626 schreef op 12-11-2004 @ 19:15 :
Ik heb Zelda ook net gekocht, maar moet m nog gaan spelen. En ik kan je blij maken met de info dat de set van een SP met Zelda erbij ongeveer 129 euro gaat kosten. Het is dan een gouden SP bedrukt met de Triforce op de buitenkant.
'

wah offtopic die avatar is maar dat is alles met stitch!
Oud 12-11-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 12-11-2004 @ 17:04 :
Ja ik wil ook backlight, maar weet je, als ik dan die Triforce SP koop ben ik eerst heel blij. Maar dan even later denk ik, godver tog weer 100+ eypo uit gegeven terwijl de DS binnenkort komt .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:58
Verwijderd
Ik heb hem, en hij is leuk Ik hoop dat hij niet zo uitgespeeld is...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:51
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Robo schreef op 12-11-2004 @ 19:49 :
Ja ik wil ook backlight, maar weet je, als ik dan die Triforce SP koop ben ik eerst heel blij. Maar dan even later denk ik, godver tog weer 100+ eypo uit gegeven terwijl de DS binnenkort komt .
130 - 45 (spel zelf) = 85 euro
en nou zeg ik niet dat ik heel rijk ben maar dat kan ik nu wel ff missen...
en een DS... tja... ik moet nog zien of ik die uiteindelijk wel wil...

Verder... iemand enig idee wat er in zo'n pakket zit behalve game + SP? (ik weet dat je bij zo'n pokemon pakket ook een tasje kreeg enzo)
Oud 13-11-2004, 15:01
Verwijderd
Volgens mij krijg je er niks speciaals bij verder...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 17:33
Verwijderd
Minish Cap is aardig kort als ik het zo zie . Heb nu drie van de vier kerkers gehaald in ongeveer 7/8 uur spelen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 13-11-2004 @ 18:33 :
Minish Cap is aardig kort als ik het zo zie . Heb nu drie van de vier kerkers gehaald in ongeveer 7/8 uur spelen.
Ik ook, ik zit nu in de vierde, maar het derde element heb je nog niet, dus er komt sowieso nog iets na de vierde kerker.
Maar ik heb ook al bijna alle wapens enzo, hmm... hopelijk duurt het toch nog heel lang
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:11
Verwijderd
Ja, ik kan alleen niet in Mayor Haagens Cabin komen om dat bibliotheekboek te pakken, ik kan niet zwemmen . Maar ik kom er wel uit .

Maar ook als je het spel uitgespeeld hebt kun je je nog wel even vermaken met het laten groeien van die bonen van de Minish en de Kinstones.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:32
Paperz
Paperz is offline
Doe eens spoilers aan dan
Oud 15-11-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 14-11-2004 @ 23:11 :
Ja, ik kan alleen niet in Mayor Haagens Cabin komen om dat bibliotheekboek te pakken, ik kan niet zwemmen . Maar ik kom er wel uit .

Maar ook als je het spel uitgespeeld hebt kun je je nog wel even vermaken met het laten groeien van die bonen van de Minish en de Kinstones.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:20
D@mien
D@mien is offline
Ik krijg bij het lezen van dit topic et idee dat ik maar beter kan w88 met het kopen tot ie in de budgetbakken ligt....4-5 dungeons is nauwelijks de moeite.....kwil dr minimaal 8....
Oud 15-11-2004, 12:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ok, ik heb het spel dus en ik zei dat ik zou zeggen wat ik ervan vind. Sorry dat dat zo lang duurde maar het spel is heel moeilijk neer te leggen. Zegt al veel. Na het teleurstellende four swords is dit een zeer geslaagd GBA-avontuur. (Hiermee bedoel ik niet dat four swords een slecht spel is maar dat ik het niet kan spelen wegens een gebrek aan vrienden die van Zelda houden, wat overigens niet betekend dat ik geen vrienden heb )

Mijn review:
(ik zet er geen echte spoilers in, maar iedereen weet dat sommige mensen nog al gauw 'spoiler' roepen, daarom toch maar in een spoilertag)
Spoiler
Oud 15-11-2004, 15:09
Reinheitsgebot
Reinheitsgebot is offline
Best leuk ja, het aloude principe van dag/nacht, light-/darkworld wordt weeral gevolgd en manifesteert zich ditmaal in een grote/kleine wereld. Weinig origineel op het eerste oog, maar Zelda zou Zelda niet zijn als het spel weer bomvol aanstekelijke liedjes en lieflijke dorpjes zit. Wat mij betreft een aanradertje, zo voor de kerst.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 11:53 :
Spoiler
Weet ik, was er al uitgekomen . Toch bedankt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:27
Verwijderd
Minish Cap is idd een aanrader, jammer dat het zo kort is. Ben nu voorbij de vierde kerker, elke kerker heb ik in maximaal een uur uitgespeeld. Dat is wel erg kort in vergelijking met de kerkers uit OOA/OOS, waar je ook nog meer kerkers had. De sidequests maken veel goed, vaak vind ik de sidequests nog leuker dan de kerkers zelf dus...

@Eye of Sauron: heb je four swords adventures al gespeeld? Die kwam toch pas in 2005 uit of loop ik achter? Of bedoel je die extra quest in de remake van LTTP?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:56
Verwijderd
Ik zit nu in de vijfde 'kerker' en volgens mij is het daarna nog niet gedaan, dus ik heb nog hoop
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:09
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 17:56 :
Ik zit nu in de vijfde 'kerker' en volgens mij is het daarna nog niet gedaan, dus ik heb nog hoop
kijk... dat klinkt al beter...
ik vind de zelda traditie van minstens 8 dungeons toch wel 't minst wat ie moet halen... (niet dat ik 'm anders niet koop, maar dan wacht ik even tot ik weer wat geld binnen krijg )
Oud 15-11-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 17:56 :
Ben benieuwd. Zet het maar in een spoiler als je zover bent, anders is de lol er voor mij een beetje af he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 10:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 15-11-2004 @ 16:27 :
Minish Cap is idd een aanrader, jammer dat het zo kort is. Ben nu voorbij de vierde kerker, elke kerker heb ik in maximaal een uur uitgespeeld. Dat is wel erg kort in vergelijking met de kerkers uit OOA/OOS, waar je ook nog meer kerkers had. De sidequests maken veel goed, vaak vind ik de sidequests nog leuker dan de kerkers zelf dus...

@Eye of Sauron: heb je four swords adventures al gespeeld? Die kwam toch pas in 2005 uit of loop ik achter? Of bedoel je die extra quest in de remake van LTTP?
Nee, die in de remake van LTTP. Die heb ik niet gekocht omdat ik LTTP op mijn goeie ouwe SNES heb.
Oud 16-11-2004, 11:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
vraagje: hoe kom ik in de kamer waar die gorons op de muur staan te bonken?
Ik heb het via die tornado vlakbij geprobeerd, en met de cane of pacci-jump, en met de cape, maar niks werkt.
Oud 16-11-2004, 11:58
Verwijderd
Ja daar zat ik ook al mee. Wervelwind en pacci werken niet, dus ik hoopte eigenlijk dat ik met Roc's cape naar de overkant kon vliegen zodra ik hem had.

Misschien met Kinstones? Ik heb nu iig drie keer met kinstones de gang vrijgemaakt, misschien dat als ik een vierde vind, dat dan een Goron zo aardig is om dat steentje in het gaatje te schuiven
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:21
ikname
ikname is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-11-2004 @ 12:00 :
vraagje: hoe kom ik in de kamer waar die gorons op de muur staan te bonken?
Ik heb het via die tornado vlakbij geprobeerd, en met de cane of pacci-jump, en met de cape, maar niks werkt.
gewoon via de tornado..... lukte bij mij eerst ook niet maar na een aantal keer proberen ineens wel.

Weet iemand waar ik de magic boomerang kan vinden/krijgen?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:51
Verwijderd
Spoiler

En via de tornado is het mij niet gelukt, zelfs na 10 keer niet. Ik kan zelf niet op het stukje land vliegen van waarvan je in de tornado springt, terwijl dat veel dichterbijer (?) ligt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:21
ikname
ikname is offline
Wat je nu zegt snap ik niet. Hoe kun je het via die tornado geprobeerd hebben, als je niet eens in die tornade kan zijn gesprongen(dat is wat je nu zegt)?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
ikname schreef op 16-11-2004 @ 22:21 :
Wat je nu zegt snap ik niet. Hoe kun je het via die tornado geprobeerd hebben, als je niet eens in die tornade kan zijn gesprongen(dat is wat je nu zegt)?
Nee het is me al gelukt via de tornado. Ik bedoelde dat als ik in die tornado sprong niet op het landje kon komen, maar dat was omdat ik er op probeerde te komen op het punt waar de steentjes zitten, door dat isometrische perspectief zag ik dat niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 10:02
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
tornado dus. nog maar eens proberen dan maar.
(kutgorons, staan ze met z'n allen zinloos op de muur te bonken, als er een nou effe dat steentje in het gat duwt...grrlllbblll)
Oud 17-11-2004, 12:27
Verwijderd
Ook al ben je er met die tornado, je kunt er niet in. Alleen met 6 kinstone fusies kom je die hele gang door. Ik heb er pas vier
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 17-11-2004 @ 13:27 :
Ook al ben je er met die tornado, je kunt er niet in. Alleen met 6 kinstone fusies kom je die hele gang door. Ik heb er pas vier
Is inderdaad heel irritant, iedere keer denk je er te zijn, moet je nog verder. Ik heb er nu 5 en ga later wel op zoek naar nr 6. Eerste het 5de kasteel afmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 14:58
iRoy
iRoy is offline
Net de game gekocht. Ga er nu aan beginnen ^^
Oud 17-11-2004, 15:25
Verwijderd
Vraag, maar voor de zekerheid tussen spoilertags:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-11-2004 @ 16:25 :
Vraag, maar voor de zekerheid tussen spoilertags:

Spoiler
Spoiler

Nog een spoiler over de scrolls, er staat alleen een hint in, maar misschien wil je het niet weten:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 17-11-2004 @ 13:56 :
Is inderdaad heel irritant, iedere keer denk je er te zijn, moet je nog verder. Ik heb er nu 5 en ga later wel op zoek naar nr 6. Eerste het 5de kasteel afmaken.
Ik heb ze nu alle zes gevonden. Ik kan je wel vertellen, het is de moeite waard!

Weten wat je krijgt?

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 23:23
Paperz
Paperz is offline
Ik heb 'm ook... en 't ziet er te mooi en speelt tot nu toe lekker...
vanochtend stond ik vast op utrecht centraal en ff in een uurtje naar en door de 1ste kerker heen... geniaal gewoon

had 'm trouwens mooi voor 37 euro :>
Oud 18-11-2004, 23:53
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 17-11-2004 @ 21:10 :
Spoiler

Nog een spoiler over de scrolls, er staat alleen een hint in, maar misschien wil je het niet weten:

Spoiler
Spoiler
Oud 18-11-2004, 23:55
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 17-11-2004 @ 21:11 :
Ik heb ze nu alle zes gevonden. Ik kan je wel vertellen, het is de moeite waard!

Weten wat je krijgt?

Spoiler
Ik heb ze ook, en ik ben er in. was toch die tornado.

Spoiler
Oud 19-11-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-11-2004 @ 00:55 :
Ik heb ze ook, en ik ben er in. was toch die tornado.
Biggoron:

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 19-11-2004 @ 00:53 :
Spoiler
Ow, ik heb er nu 2 dacht ik. Dus ik moet er nog eentje en dan heb ik ze allemaal .

Trouwens: enige nadeel van het spel. Het is TE MAKKELIJK. Beetje een Wind Waker kwaaltje. Bij de meeste kerkers ben je er in een klein uurtje doorheen. Bij OOA/OOS op de GBC zat je tenminste nog wel eens een dag vast in één kerker, en als er dan 8 zijn. Da's leuk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 12:08
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 19-11-2004 @ 13:08 :
Spoiler
Ik kan dat hele huis niet meer bouwen, Gorman en net als alle andere inwoners van het dorp zijn niet meer buiten? Kan ik dat huis nu helemaal niet meer bouwen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 19-11-2004 @ 13:39 :
Ik kan dat hele huis niet meer bouwen, Gorman en net als alle andere inwoners van het dorp zijn niet meer buiten? Kan ik dat huis nu helemaal niet meer bouwen?
Geen idee, ik heb wel ergens gelezen dat het voor het kingstone fusen niet uit moet maken, maar of dat voor dat huizen bouwen ook zo is?

hoe lang duurde het trouwens voor jullie met die 6de goron konden fusen? Hij wil niet bij mij
Met citaat reageren
Oud 20-11-2004, 11:19
Verwijderd
Gewoon nog een keer proberen als je wat verder in het spel bent. Ik kreeg die grot pas open toen ik al bij de eindbaas was, dus toen wilden ze allebei gelijk fusen.

En ik hoop toch wel dat ik nog dat derde huis kan bouwen. Zou wel knap gierig zijn als dat nu niet meer kan, nu Gorman weg is opeens.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:30
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Ik zit vast tussen de derde en vierde dungeon.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:12
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
beetje domme vraag misschien, maar voor welk platform is deze Zelda?
Reageren

Regels voor berichten