![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag wilde ik uitslapen op mijn nieuwe kamer maar dat lukte niet want mijn buurjongen was ongelofelijk luidruchtig en vroeg aan ene Leo of hij ook koffie wilde en Leo gilde heel hard terug dat hij wel koffie wilde en zo hebben ze nog een kwartier lang een gesprek gevoerd. Ondertussen waren de timmermannen beneden ook aangekomen dus lukte het me echt niet meer. Verder was het heel erg warm in mijn kamer omdat ik niet weet naar welke kant ik de verwarming uit moet draaien & het was ook erg donker want ik kon het lichtknopje niet vinden en het zonnescherm was naar beneden zodat het extra donker was, dus ben ik over mijn kledingrek heen gevallen. Maar verder heb ik vanochtend afgewassen, gedoucht, gesocialized met de schuldige buurjongen, ontbeten, mijn tassen ingepakt en naar school gegaan waar ik een half uur te vroeg was samen met een andere jongen die altijd te laat is. ![]() Twee lessen gevolgd en toen toch maar besloten óók naar huis te gaan want iedereen ging immers en nu probeer ik te werken aan mijn stagemap maar ik snap er niets van en heb ik Cath nodig. (a) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zei: ah ja..je hebt in ieder geval je best gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh mocht ik maar om 9 uur op school zijn... ik mag me de hele week om 8 uur melden, hell yeah/no
||
Citaat:
van een kutband
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
met de de klas naar Dutch Electronic Arts Festival (www.deaf.nl)
gave shit gezien vooral MUSH http://framework.v2.nl/archive/archi.../nodenr-135101 dikke noise maken met zn 2en Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 15:39. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
sprookje, prinses prullaria deel 2 muckymouse | 3 | 23-12-2005 07:00 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 | |
ARTistiek |
JOHN!!! (deel 2) An | 19 | 31-08-2001 10:04 |