Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 15-11-2004 @ 21:18 :
Vanochtend moest ik naar de dietist en ik wilde niet omdat ik dacht dat ik 5 kilo was aangekomen, maar ik was juist nog 6 ons afgevallen. En omdat het zo goed gaat hoef ik nog maar één keer te komen, en dat is na de kerst.
Daarna ben ik naar school gegaan en dat was heel erg saai dus ben ik eerder weggegaan. Toen ben ik naar de kamer wezen kijken van een vriendin, en die is echt heel er mooi en leuk, dus we moesten even proosten met wijn, chips en herfstthee.
Jaaaaaa mijn kamerrrrr. <3

Vandaag wilde ik uitslapen op mijn nieuwe kamer maar dat lukte niet want mijn buurjongen was ongelofelijk luidruchtig en vroeg aan ene Leo of hij ook koffie wilde en Leo gilde heel hard terug dat hij wel koffie wilde en zo hebben ze nog een kwartier lang een gesprek gevoerd. Ondertussen waren de timmermannen beneden ook aangekomen dus lukte het me echt niet meer. Verder was het heel erg warm in mijn kamer omdat ik niet weet naar welke kant ik de verwarming uit moet draaien & het was ook erg donker want ik kon het lichtknopje niet vinden en het zonnescherm was naar beneden zodat het extra donker was, dus ben ik over mijn kledingrek heen gevallen.
Maar verder heb ik vanochtend afgewassen, gedoucht, gesocialized met de schuldige buurjongen, ontbeten, mijn tassen ingepakt en naar school gegaan waar ik een half uur te vroeg was samen met een andere jongen die altijd te laat is.

Twee lessen gevolgd en toen toch maar besloten óók naar huis te gaan want iedereen ging immers en nu probeer ik te werken aan mijn stagemap maar ik snap er niets van en heb ik Cath nodig. (a)
Advertentie
Oud 16-11-2004, 16:13
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cut_off schreef op 16-11-2004 @ 16:26 :
haha

held
Ja, ik heb het aan zo'n oude tang van CKv laten luisteren.

Ze zei: ah ja..je hebt in ieder geval je best gedaan

Oud 16-11-2004, 16:56
Drez
Drez is offline
ik heb ook weer een dag overleefd
eerst gehuild, gemsnt met vriendjes, mn moeder 3x gebeld, gedoucht..geforumd, naar college geweest, veel gepraat, geshopt en thee gedronken met vriendinnetjes, brief geschreven om zijn ouders te bedanken (die ik niet durf op te sturen want dan is het nog definitiever terwijl het dat nu ook al is, aargh) en die straks posten en boodschappen doen met vriendinnetje en daarna misschien eten (geen honger) en dan komt nog een vriendinnetje en dan weet ik het niet. Bleghhhhhh
Oud 16-11-2004, 16:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
(})

vandaag was zoals alle dagen, half 7 uit bed dan werken half6 weer thuis. sleeeuuuur
morgen een showtje <3
Oud 16-11-2004, 18:43
Verwijderd
van vroeg tot 5 gewerkt en me wel vermaakt. begonnen in orwells 1984. thuis gekomen en gegeten. erwin komt zo langs. en ik hoor net dat de gitariste van the bouncers, een ska band hier uit haarlem waarvan ik een zooi leden ken en waar ik al jaren heen ga, dit weekend overleden is op 36 jarige leeftijd aan een hersenbloediing erg kut dus
Oud 16-11-2004, 18:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 16-11-2004 @ 19:43 :
van vroeg tot 5 gewerkt en me wel vermaakt. begonnen in orwells 1984. thuis gekomen en gegeten. erwin komt zo langs. en ik hoor net dat de gitariste van the bouncers, een ska band hier uit haarlem waarvan ik een zooi leden ken en waar ik al jaren heen ga, dit weekend overleden is op 36 jarige leeftijd aan een hersenbloediing erg kut dus
Oud 16-11-2004, 18:55
Verwijderd
uitgeslapen, tv gekeken, geinternet, tv gekeken, gegeten, geinternet. wauw.
Oud 16-11-2004, 20:02
Sjoerd
Sjoerd is offline
Leuk. - Geen school.
Opgestaan, gepint, strippenkaarten gekocht, met de bus anar arnhem gegaan met 2 vriendinnen, gesjopt, gegeten, terug gegaan, biologie geleerd, gemsn't, geforumt.
Oud 16-11-2004, 20:09
grandmommy
grandmommy is offline
hahahahahaha mijn dag was net als gisteren wederom een mislukking want ik was weer te laf om iemand kutnieuws te melden hiha en nu voel ik me een mislukkeling want nu moet ik het morgen zeggen en ik ben te lui om het te zeggen maar het moet want anders kom ik er nooit meer van af.
Oud 16-11-2004, 20:19
Dith
Dith is offline
Doodsaai.
Netjes alle lessen gevolgd, zelfs mijn laatste uur ANW en ik heb heel veel gegeten op school want ik verveelde me. Toen wilde ik lenzenvloeistof gaan kopen want die is op en daarom loop ik alweer dagen met een bril omdat ik te lui ben om nieuwe te halen maar goed, was die winkel juist vandaag gesloten en toen was ik chagrijnig want ik had daar 20 minuten voor gefietst.
Toen maar even langs de slijterij gegaan en vodka en wijn gekocht. Thuisgekomen, een ei gebakken en toen ben ik training gaan geven in de regen (wanneer regent het nou eens niet?) en eh... een meisje van 11 jaar tegen haar vinger geslagen en toen werd ie helemaal blauw en dik enzo .
Net nog even langs een vriendinnetje gegaan en de fles wijn opgedronken met toastjes & brie.
Rest van de avond ga ik me vervelen achter de pc. hiephoi.
Oud 16-11-2004, 20:38
*oma*
*oma* is offline
heel scholerig...[IMG][/IMG]

Laatst gewijzigd op 16-11-2004 om 20:41.
Oud 17-11-2004, 15:06
Verwijderd
Te vroeg opgestaan na een brakke nacht met te weinig slaap.

Toen ik kleren van m'n stoel pakte zwiepte ik m'n lenzenpotje door de kamer heen, lenzen foetsie.
Ben een kwartier bezig geweest die krengen weer te vinden, maar ik geloof dat ze nog best heel zijn. Gelukkig maar, want ik heb geen geld voor nieuwe.

Na die zoektocht was ik te laat voor school, ben maar een les later naar school gegaan. Tussendoor nog ff de dokter gebeld die me 10 minuten liet wachten aan de foon, grbml.

Op school een irritante les gehad waar iedereen door de les heen zat te praten, die arme leraar zat maar om stilte te vragen en iedereen lulde er doorheen met hun arrogante kutkoppen. (Communicatie-studenten zijn niet aardig.)

Daarna een broodje gegeten en tv gekeken bij een dinnetje thuis, besloten dat we niet naar de les gingen omdat we toch niets hadden gedaan voor die les.

Vervolgens naar huis gegaan en teveel eten naar binnen gepropt. Vanaaf werken.

Wat een KUTdag.
Oud 17-11-2004, 15:12
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ongelofelijk kut.
Maar ik heb wel het email van een leuke jongen te pakken gekregen , maar ja, vervolgens vertelde hij dat hij mijn vriendin leuk vond, is ook weer zo iets he..
Oud 17-11-2004, 15:12
Dith
Dith is offline
Ik werd wakker met ontzettende keelpijn en dan ook maar alleen aan de rechterkant van mijn keel, erg vervelend .
Verkort lesrooster dus was rond 13.00u uit en ben toen naar de stad geweest. Beetje rondgelopen en bij Bakkerij Bart een broodje gegeten. En nu ben ik al 2 uur bezig met een Ckv1 verslag over het VanAbbeMuseum en het lukt maar niet en ik ben er eigenlijk gewoon te lui voor. Over 2 uurtjes moet ik trainen en meteen daarna komt Rolf langs
En ergens daartussen door moet ik ook nog voor Ckv3 vanalles doen.
Oud 17-11-2004, 15:25
Sjoerd
Sjoerd is offline
Niet echt geweldig.
Kutnacht gehad, door het snot. Steeds neus snuiten en neit kunnen slapen.
Eerst 2 uur viool spelen voor een musical, oefenen. Ik wil Gewoon toneel spelen!
School, school, school, 2.8 voor een bijlestoets, Sms van Vriendinnetje dat ze ziek is en dat ons afspraakje niet door kan gaan, Repetitie Bio, word gebeld door vriendinnetje, sta ik weer voor lul. nu forummen + Msn-en,straks naar vioolles en dan eten.
Nog steeds last van Snot.

Laatst gewijzigd op 17-11-2004 om 15:28.
Oud 17-11-2004, 15:59
Verwijderd
prachtig, ik ging naar school voor 1 uur les maar eerst nog even koffie drinken en de jongen waar ik het meest mee heb gepraat wist m'n naam niet meer, maar vooruit hij wist van niemand de naam meer, wat mij weer wat meer vertrouwen gaf in m'n eigen geheugen. toen gingen we naar economie waar we een scala aan vreemde dingen uit moesten rekenen maar ik snapte het wel dus ik was erg tevreden met mezelf.
toen naar m'n paps op z'n werk om geld te bietsen en m'n redelijke cijfers te showen, paps was trots en ik kreeg geld om een wiskundeboek van te halen, plus geld om eten van te kopen want ik haal het einde van de maand niet zo. in de donner vond ik het veel te vervelend dat ik alleen een wiskundeboek kon kopen dus besloot ik naar de slegte te gaan om te kijken of ik een leuk goedkoop boek kon vinden en dat kon ik, ik vond er wel 4 die bij elkaar toch iets minder goedkoop waren maar het was een serie dus ik moest ze wel in 1 keer kopen en toen was paps' geld weer weg. en nu ga ik warme chocolademelk drinken en gamen op huisgenoot's computer zodat ik ontspannen genoeg ben om, als hij thuiskomt, aan de afwas te beginnen en eindelijk m'n huiskamer eens op te ruimen.
ja ik heb geld uitgegeven dus het was een goede dag
Oud 17-11-2004, 16:03
grandmommy
grandmommy is offline
mijn dag was kut want ik ben ziek naar huis gegaan en ik heb het nog steeds niet uitgemaakt en ik had nog steeds geen salaris en ik had trek in snoep maar we hadden alleen nog maar feta dus toen heb ik dat maar opgegeten.
Oud 17-11-2004, 16:28
Verwijderd
om kwart voor 7 opgestaan
gedcouht ,aangekleed,naar de bus gesprint, naar school gegaan
een les van 5 minuten gevolgd (lerares zei iets als dit: hoi dit is niet verplicht als jullie de toets maar halen) en toen had ik van 9uur tot half 3 niets
met een vriendin door destad geslenterd en wat gegeten.
daarna weer trug naar school wat huiswerk gemaakt en toen ging een klasgenotin naar de stad om kleertjes te kopen en uitpure verveling ben ik meegegaan en heb haar dingen aangesmeerd waar ze zich wel mee kan vertonen
daarna les gevolgd en weer naar huis gegaan,in de bus netjes opgestaan voor een oud vrouwtje,die mijn un goej menneke vond
nu zit ik thuis en ben ik zojuist afgebeld voor mn werk wat ik eigenlijk vanavond zou moeten gaan doen dus
dus nu heb ik nog geen plannen voor vanavond,en ik denk dat ik maar ga hardlopen ofzo..
Oud 17-11-2004, 16:33
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vandaag een blunder gemaakt in een college van de prof waar ik verliefd op ben
Oud 17-11-2004, 16:34
11568
11568 is offline
Mijn dag was kut, lang, deprimerend en nat.
Oud 17-11-2004, 16:39
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben ook nog met huib de aardige jongen uit mijn klas naar de pinautomaat geweest. hij ging ' zomaar' mee...
Oud 17-11-2004, 16:43
Apaaaj
Apaaaj is offline
Rot... ff tentamen verknald en wel een 3.8 gehaald... fantastisch.... hele week verpest maarjah...
Oud 17-11-2004, 16:44
Nona Star
Nona Star is offline
Uitslapen tot 11 uur douchen, chatten etc. Naar school, drama: ik speelde een vals oud wijfje die stiekem met de man van haar vriendin had gefiezelefozeld en ik was heel overtuigens, aldus docente
Oud 17-11-2004, 16:44
Verwijderd
Ohhh, ik moest werken samen met een jongen en hij heeft heel de dag Uptown Girl tegen me gezongen en toen ik vroeg waarom zei hij dat ik een rijkeluiskindje was en een jongen zoals hij nodig had.
Oud 17-11-2004, 16:57
Luna
Luna is offline
Ik ging naar school alwaar ik tussen de lessen door met de lift ga want ik heb een geneusde voet dus loop met krukken en heb de liftsleutel gekregen
verder ben ik gefrustreerd over het feit dat ik langzaaam vooruitkom met mn manke pootje. Fietsen kan ik nog wel
Na school ging ik naar huis en nu ben ik bij mn ouders waar ik zo ga eten en dan naar de melkweg, denk ik..
Oud 17-11-2004, 17:49
morango
morango is offline
mijn dag was kut
ik moest om kwart over 6 op, en ik voelde me nog ellendig ook, want ik had rug en hoofdpijn.
omdat ik daar al weken mee loop, belde ik de dokter. en ik kon meteen vanmiddag langskomen.
ik haat het om naar de dokter te gaan want dan voel ik me altijd zo'n zeikert.
toen ik helemaal verregent bij de dokter aankwam, ging ie aan mijn rug zitten poeren en toen zei ie dat ik naar de fysiotherapeut moet.
nou lekker dan
wel kreeg ik een lief smsje van leukert, dus dat was het enige lichtpuntje in mijn dag.
nou, in iedergeval ben ik nu druk aan het scholen, er lijkt wel geen einde aan te komen

BAH
Oud 17-11-2004, 19:30
vixen
vixen is offline
Opgestaan, naar school gegaan, te lang school gehad maar dr zit echt zooooooo'n mooie jongen in mn statistiek en engels klas! Dat maakt die suffe vakken echt beter. Nouja, daar heb k dus de hele dag naar gekeken. Toen ben ik naar huis gegaan en heb k dingen gekocht bij de aldi en toen stond r n dude voor me met zo'n lippiercing die ik ook heb en die was heel aardig. En toen ging ik naar huis en heb k alles opgeruimd en schoongemaakt want die jongens hier ruimen echt nooit wat op. En toen heb ik tv gekeken en gesmst en gegeten en toen had k een stomme weddenschap met n huisgenoot en die heb k kinda verloren dus nu ben ik depressed. En straks hebben we een nieuwe rode kachel want de oude was stuk dus eigenlijk is 't hier nu heel erg koud. en vanavond ga k vroeg slapen tenzij ivo en zn vriendje hier blijven slapen, dan moet k nog allemaal bedden klaar gaan leggen. En morgen moet k om 9 uur op school zijn .
Oud 17-11-2004, 20:58
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
vixen schreef op 17-11-2004 @ 20:30 :
Opgestaan, naar school gegaan, te lang school gehad maar dr zit echt zooooooo'n mooie jongen in mn statistiek en engels klas! Dat maakt die suffe vakken echt beter. Nouja, daar heb k dus de hele dag naar gekeken. Toen ben ik naar huis gegaan en heb k dingen gekocht bij de aldi en toen stond r n dude voor me met zo'n lippiercing die ik ook heb en die was heel aardig. En toen ging ik naar huis en heb k alles opgeruimd en schoongemaakt want die jongens hier ruimen echt nooit wat op. En toen heb ik tv gekeken en gesmst en gegeten en toen had k een stomme weddenschap met n huisgenoot en die heb k kinda verloren dus nu ben ik depressed. En straks hebben we een nieuwe rode kachel want de oude was stuk dus eigenlijk is 't hier nu heel erg koud. en vanavond ga k vroeg slapen tenzij ivo en zn vriendje hier blijven slapen, dan moet k nog allemaal bedden klaar gaan leggen. En morgen moet k om 9 uur op school zijn .

oh mocht ik maar om 9 uur op school zijn... ik mag me de hele week om 8 uur melden, hell yeah/no
Oud 17-11-2004, 21:03
nps
nps is offline
sochtends naar pluk, smiddags naar school, tussenuur bier, school, kapper, thuis.
Oud 17-11-2004, 22:07
Jules
Jules is offline
Uitgeslapen, gedouched, uitgebreid gegeten, afgewassen, was opgeruimd, boodschappen gedaan, gekookt, met papa naar mama, daarna naar Amsterdam getraind om vriendje op te halen bij sportcentrum, toen bijgekletst met schoonmoeder, en daarna knus met vriendje op de bank naar Jamies Kitchen kijken maar tijdens de reclame ging ik mijn rooster opzoeken op internet en toen was er ineens een vriend en nu kijken ze voetbal. En voetbal is stohom
Oud 17-11-2004, 22:15
Verwijderd
School, roddelen met 'dinnie, sportschool met joch, internet. Ik ben saaiii
Oud 17-11-2004, 22:20
Verwijderd
ohw ik heb net een mailte gehad met mijn cijfers en het moet wel heel vreemd lopen als ik nu mn eerste blok niet gehaald heb(met minimale inspanning )
en verder leit ik net een flesje met een proefmonster van clinique happy op de grond vallen dus de komende week hoef ik geen geurtje meer op te doen
Oud 17-11-2004, 22:29
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik was naar school en de leraren waren blij me weer eens te zien geloof ik. daarna ging ik naar huis, en net toen ik op mn fiets zat, ging het natuurlijk regenen. toen kwam ik thuis en was ik nat, dus deed ik een trainingsbroek&trui aan. toen kwam exvriendje langs en hebben we flink bijgeluld, want dat was nodig na het wilde weekend. toen ging hij weg en ging ik naar de supermarkt om lekkers&tijdschriften te kopen. en ik heb jamies kitchen gezien en ik vind het leukkkk.
Oud 17-11-2004, 22:37
Aine
Aine is offline
Alleen maar thuis geweest en zitten leren. Vrijdag heb ik tentamen en het eerste tentamen heb ik al niet gehaald. Verschrikkelijk saai en vervelend dus.
Oud 17-11-2004, 23:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend me verslapen zodat ik veel lessen gemist had en uiteindelijk maar een kwartier op school zat
en vanavond naar colour of fire geweest en dat was weer heel gaaf en we mochten backstage en hebben we wat zitten drinken met owen
en nu slapen want morgen weer school. en ik heb een presentatie die ik niet voorbereid heb
Oud 17-11-2004, 23:32
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-11-2004 @ 00:26 :
vanochtend me verslapen zodat ik veel lessen gemist had en uiteindelijk maar een kwartier op school zat
en vanavond naar colour of fire geweest en dat was weer heel gaaf en we mochten backstage en hebben we wat zitten drinken met owen
en nu slapen want morgen weer school. en ik heb een presentatie die ik niet voorbereid heb
he een groupie

van een kutband
Oud 17-11-2004, 23:33
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-11-2004 @ 00:32 :
he een groupie

van een kutband
over smaak valt niet te twisten jochie
Oud 17-11-2004, 23:40
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-11-2004 @ 00:33 :
over smaak valt niet te twisten jochie
daar valt niet over te twisten nee, ik heb gewoon gelijk
Oud 17-11-2004, 23:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-11-2004 @ 00:40 :
daar valt niet over te twisten nee, ik heb gewoon gelijk
(K)
Oud 17-11-2004, 23:50
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-11-2004 @ 00:42 :
(K)
Oud 18-11-2004, 08:21
Verwijderd
Oud 18-11-2004, 09:21
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vannacht lekker niet geslapen maar lekker wel gekotst want ik heb een foute pizza gegeten! Nu kruip ik weer mijn bedje in want ik ben zieligggg!
Oud 18-11-2004, 12:37
Luna
Luna is offline
gister colour of fire en dat was leuk. ik vond de zanger echt
minder was dat mn pootje pijn deed en dat staan heel vermoeiend was..
vandaag ging ik mn betoog voor geschiedenis bespreken op school en het was goed maar mn conclusie nog niet dus daar moet ik aan werken.
Oud 18-11-2004, 14:16
Konstantine
Konstantine is offline
En ik mail met Tomas van Studio Brussel! <3
Oud 18-11-2004, 14:38
Maija
Maija is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 17-11-2004 @ 17:33 :
Ik heb vandaag een blunder gemaakt in een college van de prof waar ik verliefd op ben
Oud 18-11-2004, 14:43
schimmel
schimmel is offline
vanochtend had ik een gesprek op het grafisch, want ik wilde weer terug. en dat was allemaal geen probleem dus maandag volg ik daar weer lessen
vanavond gaan we ergens eten want mama is jarig.
Oud 18-11-2004, 14:43
Verwijderd
Iewl mijn leven wordt echt met de dag suffer ... Vandaag het hele huis leeggeruimd want er moet geschilderd worden
Oud 18-11-2004, 14:57
Maija
Maija is offline
nou school, na het 7e uur toch maar naar huis gegaan.
daarna zelf mn haar geknipt, nu heb ik iets raars wat op een pony lijkt maar toch niet..
(en het ziet er ook nog best wel leuk uit..)

daarna een sms gestuurd naar een lekkere jonge..
n toen van een nog lekere jongen een sms gekregen, en nog een leuk sms van die andere lekkere jonge..

(jaja, dat moest ik effe kwijt)

en nu ga ik mijn jas maken..

okee en het regent, dus ik kan niet naar buiten.. en ik zou juist een winter picknick gaan organiseren.. ergens in een natuurgebeid..
Oud 18-11-2004, 15:35
Verwijderd
met de de klas naar Dutch Electronic Arts Festival (www.deaf.nl)
gave shit gezien
vooral MUSH http://framework.v2.nl/archive/archi.../nodenr-135101
dikke noise maken met zn 2en

Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 15:39.
Oud 18-11-2004, 16:29
RockaholiC
RockaholiC is offline
me vanochtend verslapen en de hele dag op school gezeten en nu ben ik eindelijk thuis. zo ff snel pizza eten en daarna snel naar m'n werk toe.

Regels voor berichten