Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga ook naar praag deze zomer, op www.prague.tv staan wel goede dingen over het uitgaansleven maar ik weet niet of je dat tof zult vinden als je op zoek bent naar stripclubs..
|
![]() |
|
die grote discotheek vond ik erg weinig aan. toen ik er was waren het vooral britse jongeren, niet mijn publiek. aan de andere kant is het wel geinig om eens te zien, tis net alsof je in de jaren 80 beland bent, zo ziet die toko eruit
![]() wat ik wel leuk vond? ben er maar een paar dagen geweest van de zomer, maar de roxy (www.roxy.cz) was zeker een aanrader. mooie discotheek, met natuurstenen balkons e.d., grote videoschermen, goede muziek. ![]()
||
Citaat:
ik wil ook in december, met de trein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder geen ervaring met treinen, wel met de bus (via eurolines) en dat is goed bevallen.. véél goedkoper dan met de trein en zo kut is 't nou ook weer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
via die twee sites kun je allebei met de trein.. vrijdag gaan we als het goed is boeken en hotel uitzoeken enzo ![]() wat het gaat kosten weet ik nog niet.. zal wel rond de 250 euro zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
en eurolines heeft goedkope busreizen die goed te doen zijn, wij zijn van de zomer naar boedapest geweest en het is cheap en best relaxt. Die naar mijn nick vernoemde disco heb ik niet bezocht helaas.
||
Citaat:
goedkoop, behoorlijk luxe (voor zover een hostel dat kan zijn), relaxt en goedkope drank ![]() ik weet ook niet of er in december bussen naar praag rijden, wij hadden afgelopen zomervakantie een stedentrip amsterdam-berlijn-praag (http://www.eurolines.nl/gfx/minipass/mp6.gif) dacht iets van 14 euro per nacht ofzo
Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 00:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Auto: 17 uur. En ja, het is een PRACHTIGE stad!!! Ik woon er (zit er nu dus ook). ![]() Hier staan veel mooie foto's: http://www.molon.de/galleries/Czech/Prague/ Negen galerijen (aanklikken dus). Vooral de avondfoto's ( http://www.molon.de/galleries/Czech/Prague/Night/ ) zijn mooi. En nee, euro heb je er niet, dat weet je toch wel... ![]() Koruna (kroon): 100 koruna is 3,20 euro, geloof ik. En waarom wisselen? Je kan toch gewoon pinnen? Er zijn hier ook banken en geldautomaten hoor. ![]() ![]() Je laat je er toch niet van weerhouden hier te komen door de Tsjechische munteenheid? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Volgens een routeplanner op internet (www.map24.nl) is het zelfs 331,5 kilometer.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kritiek op Israël is niet af te doen als Jodenhaat Verwijderd | 109 | 14-04-2009 21:07 | |
ARTistiek |
[Centraal Fototopic 4] Verwijderd | 500 | 30-07-2006 22:55 | |
Liefde & Relatie |
zijn jongens echt zo gevoelloos? maanmeisje123 | 75 | 05-02-2006 14:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
praag Man16 | 0 | 07-05-2005 17:21 | |
Drugs & Alcohol |
FOTOTOPIC D&A(mag dit¿) *×*M!§T€€Q*×* | 157 | 10-08-2003 03:15 |