Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Al zullen er wel mensen zijn in Nederland die bij hem zweren. Ik vind het trouwens niet dom dat hij dingen zegt die mensen al weten, want op dat moment weten ze het niet, beseffen ze het niet en worden ze wakkergeschud. Het veranderen van het gedragingspatroon vind ik een goede zaak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Maar ik vind het dus wel dom. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder sluit ik me aan bij Eend. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb tegenwoordig niet de tijd/ het geduld om elke dag te kijken ofzo.. maar hij doet wel meer dan die 10 minuten die je in het programma ziet weet iemand hoe het is afgelopen met die dikke kinderen die auditie hadden gedaan voor zijn teenager afvalprogramma?
|
![]() |
||
Citaat:
Hij zat zelf ook eerst bij Oprah.
||
Citaat:
?...
||
Citaat:
Heb ik toevallig gezien. Al die kindjes helemaal blij dat elmo en pino er waren. Was zo lief om die gezichtjes te zien ![]() Dr. Phil.....hmzz kan er nooit lang naar kijken. Hij praat zo nep, zo perfect. Dus vind m niet geweldig
||
Citaat:
Ik vind dr. Phil leuk om naar te kijken. Maar hij bekijkt dingen op zo'n makkelijke manier, terwijl ik ze eigenlijk helemaal niet zo simpel vind. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of Dokter Phil een goede psycholoog is. Wij zien alleen de edited version van de show waarin alle leuke grapjes en emotionele momenten up close zijn verwerkt. Bovendien is zijn programma entertainment en daarom probeert hij het zo luchtig mogelijk te houden. Als hij dat niet zou doen, zou de dr Phil show binnen de korste keren van de buis af zijn. Wat ik niet snap is dat duizenden Amerikanen zich graag te kijk zetten bij een veredelde versie van Jenny Jones. Je krijgt dan wel professionele begleiding buiten de show, maar dan weet wel heel West-Europa en Amerika dat je man impotent is, jij elke avond jezelf in slaapt huilt omdat je hangtieten hebt en je kinderen door langdurige mishandeling op de sociale werkplaats terecht zijn gekomen. Dat zijn niet bepaald dingen waar je op aangesproken wil worden door vreemden. Maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nog nooit gezien dat iemand daar echt tegen hem in ging.. als iemand dat ook maar een klein beetje probeert dan kapt hij het af, hij accepteert dat niet. Ook als iemand met eigen ideeën komt dan gaat ie daar bijna niet op in en gooit er weer z'n eigen verhaal overheen. Dat is een van de dingen die ik zo lomp aan 'm vind. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |