![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal!
Wij doen onderzoek naar de haalbaarheid van een nieuw concept, namelijk het legaal downloaden van films, zowel voor de verhuur als voor de verkoop. Deze enquête heeft maximaal 8 vragen, en duurt niet langer dan 2 minuten. Je kunt deze invullen door op deze link te klikken: http://www.itfigures.nl/enquete?bosw...80DwKaja6F5Txs Alvast bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Films die je ècht goed vindt koop je meestal sowieso nog, en ik kan me ook niet voorstellen dat het bioscoopbezoek drastisch afneemt..
||
Citaat:
||
![]() |
Goede enquete, lekker simpel.
Alleen ik denk niet dat dit zal werken: Citaat:
Kortom zij kunnen geen films van 4+ GB (Gigabyte) downloaden (of streamen) over het internet, omdat ze dan in de problemen komen met hun provider. Daar komt nog bij dat voor het bedrijf die dit wil gaan aanbieden het ontzettend duur is om zoveel data te uploaden (upload is duurder dan download). Ook moet je denken aan piekuren, gaan jullie dan klanten op hun snelheid limiteren als er te weinig (upload) bandbreedte is? Wat er op neerkomt dat je úren zult moeten wachten voordat je een film binnen hebt? En het zal ook voor de "average Joe" (zoals hierboven genoemd) tamelijk ingewikkeld overkomen - en zal dus niet gebruik maken van zo'n dienst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf zou ik liever eventjes 10 min. de tijd nemen om naar de videotheek te gaan dan dat ik uren aan het wachten ben tot dat ie eindelijk klaar met downloaden is. Zeker als je van plan bent 2-3 of 4 films te kijken. Of nog beter zelfs..... gewoon als je van te voren weet dat het een briljante of zeer goede film zal zijn, kopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik maar 20 minuten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 'k vind het een omslachtig idee. Als ik een film ga huren, kan ik hem meteen kijken wanneer ik thuis ben en ik betaal een keer 4 euro. Ik kan hem kijken op m'n tv, lekker op de bank, en heb goed geluid over de boxen. Als ik hem moet downloaden kost me dat ook 4 euro, maar kan ik hem niet fatsoenlijk op de tv kijken (het kan wel, maar met veel gedoe) en het geluid is ook niet perfect via die omweg over de boxen. Daarnaast kost het downloaden ook nog tijd neem ik aan. Ik fiets dan liever even 2 minuutjes naar de videotheek en huur daar een film, kan ik hem thuis meteen kijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Site films downloaden AnneNina | 3 | 05-10-2011 09:12 | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
Software & Hardware |
Film gedownload, maar 'geblokt' beeld fanofhughgrant | 8 | 08-02-2006 23:36 | |
Films, TV & Radio |
Films downloaden, diefstal of niet? starslayer | 48 | 22-02-2005 17:20 | |
Software & Hardware |
Gratis films downloaden Coolice | 26 | 04-08-2004 08:42 | |
Software & Hardware |
[DivX] Wel geluid, geen beeld Verwijderd | 8 | 14-07-2002 02:25 |