![]() |
Hallo allemaal!
Wij doen onderzoek naar de haalbaarheid van een nieuw concept, namelijk het legaal downloaden van films, zowel voor de verhuur als voor de verkoop. Deze enquête heeft maximaal 8 vragen, en duurt niet langer dan 2 minuten. Je kunt deze invullen door op deze link te klikken: http://www.itfigures.nl/enquete?bosw...80DwKaja6F5Txs Alvast bedankt! |
![]() |
Done.
Verwijderd
Done as well.
Vraagje: gaat het bij het huren van downloadbare films om een superieure beeldkwaliteit in vergelijking met gratis gedownloade films? |
![]() |
Verwijderd
Ieke schreef op 18-11-2004 @ 17:21 :
Done. |
![]() |
Bedankt voor het invullen!
De films zijn professioneel gecodeerde films van dvd kwaliteit. |
![]() |
Done.
Verwijderd
![]() |
![]() |
done
|
![]() |
Verwijderd
Done. |
![]() |
N00dles schreef op 18-11-2004 @ 17:44 :
Done as well. |
![]() |
Verwijderd
Wat een goede grap
![]() 4 euro betalen terwijl mijn breedbandje nog steeds gratis aan nieuwe films kan komen? Dacht het dus ff niet. |
![]() |
De MPAA gaat in amerika met kerst boetes uitdelen, kosten: 30000 tot 150000 dollar. Per film.
Of gewoon 4 euro natuurlijk ![]() |
![]() |
*Voorspelbaar*.
Done.
Verwijderd
Done. |
![]() |
Verwijderd
Swerty schreef op 18-11-2004 @ 23:02 :
De MPAA gaat in amerika met kerst boetes uitdelen, kosten: 30000 tot 150000 dollar. Per film. Of gewoon 4 euro natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
De MPAA gaat in amerika met kerst boetes uitdelen, kosten: 30000 tot 150000 dollar. Per film. Of gewoon 4 euro natuurlijk ![]()
Done. |
![]() |
De MPAA gaat in amerika met kerst boetes uitdelen, kosten: 30000 tot 150000 dollar. Per film. Of gewoon 4 euro natuurlijk ![]() Films die je ècht goed vindt koop je meestal sowieso nog, en ik kan me ook niet voorstellen dat het bioscoopbezoek drastisch afneemt..
Jules schreef op 20-11-2004 @ 15:35 :
Wat een gezeik. Films die je ècht goed vindt koop je meestal sowieso nog, en ik kan me ook niet voorstellen dat het bioscoopbezoek drastisch afneemt..
Goede enquete, lekker simpel.
Alleen ik denk niet dat dit zal werken: Swerty schreef op 18-11-2004 @ 18:04 :
De films zijn professioneel gecodeerde films van dvd kwaliteit. Kortom zij kunnen geen films van 4+ GB (Gigabyte) downloaden (of streamen) over het internet, omdat ze dan in de problemen komen met hun provider. Daar komt nog bij dat voor het bedrijf die dit wil gaan aanbieden het ontzettend duur is om zoveel data te uploaden (upload is duurder dan download). Ook moet je denken aan piekuren, gaan jullie dan klanten op hun snelheid limiteren als er te weinig (upload) bandbreedte is? Wat er op neerkomt dat je úren zult moeten wachten voordat je een film binnen hebt? En het zal ook voor de "average Joe" (zoals hierboven genoemd) tamelijk ingewikkeld overkomen - en zal dus niet gebruik maken van zo'n dienst. |
![]() |
Staafmixer schreef op 18-11-2004 @ 23:05 :
Done.
Done.
|
![]() |
Done.
ingevuld
|
![]() |
Done. |
![]() |
AJMouse schreef op 21-11-2004 @ 17:24 :
kan er geen discussie op gang komen hier? alleen maar 'done' posters? Als je van mening bent dat het hier alleen ging om het verzoek een enquete in te vullen, dan is dit dus een verzoek zonder verdere discussiewaarde (lijkt een beetje op een mededeling). Zelf zou ik liever eventjes 10 min. de tijd nemen om naar de videotheek te gaan dan dat ik uren aan het wachten ben tot dat ie eindelijk klaar met downloaden is. Zeker als je van plan bent 2-3 of 4 films te kijken. Of nog beter zelfs..... gewoon als je van te voren weet dat het een briljante of zeer goede film zal zijn, kopen. |
![]() |
Wat die gast boven me zei
![]() |
![]() |
Verwijderd
gedaan
|
![]() |
Miss_3488 schreef op 22-11-2004 @ 20:20 :
gedaan |
![]() |
Ander Gelijk schreef op 20-11-2004 @ 18:05 :
Veel gebruikers zitten vast aan een keiharde datalimiet of een Fair Use Policy die vrij streng is. Kortom zij kunnen geen films van 4+ GB (Gigabyte) downloaden (of streamen) over het internet, omdat ze dan in de problemen komen met hun provider.
Verwijderd
The Stranger schreef op 22-11-2004 @ 20:47 :
Ook het eerste waar ik aan dacht. En ook al zou dit geen probleem zijn, waarom zou je uren op een film wachten die je 4 euro kost zodat je hem vervolgens achter je bureautje op je 17" monitor kan kijken? |
![]() |
King Ralph schreef op 21-11-2004 @ 18:21 :
Done.... Zelf zou ik liever eventjes 10 min. de tijd nemen om naar de videotheek te gaan dan dat ik uren aan het wachten ben tot dat ie eindelijk klaar met downloaden is. Zeker als je van plan bent 2-3 of 4 films te kijken. Of nog beter zelfs..... gewoon als je van te voren weet dat het een briljante of zeer goede film zal zijn, kopen. ik maar 20 minuten ![]()
![]()
Verwijderd
Bèta-babe schreef op 23-11-2004 @ 18:57 :
Vraagje: Hoe kun je die films voor 4 euro HUREN als je hem download... Dan staat ie toch gewoon op je pc en heb je hem in principe 'gekocht'? Ik snap niet waarom daar dan geen problemen bij kunnen ontstaan want dan zijn er weer bedrijven die zeggen dat hun dvd's slecht verkopen omdat tegenwoordig iedereen ze "huurt"-> via internet koopt dus... Maar 'k vind het een omslachtig idee. Als ik een film ga huren, kan ik hem meteen kijken wanneer ik thuis ben en ik betaal een keer 4 euro. Ik kan hem kijken op m'n tv, lekker op de bank, en heb goed geluid over de boxen. Als ik hem moet downloaden kost me dat ook 4 euro, maar kan ik hem niet fatsoenlijk op de tv kijken (het kan wel, maar met veel gedoe) en het geluid is ook niet perfect via die omweg over de boxen. Daarnaast kost het downloaden ook nog tijd neem ik aan. Ik fiets dan liever even 2 minuutjes naar de videotheek en huur daar een film, kan ik hem thuis meteen kijken. |
![]() |
gedaan
|
![]() |
Verwijderd
gedaan.
|
![]() |
eindelijk een makkelijke en duidelijke enquete.
Well done!
Verwijderd
ik koop liever een dvd in de winkel voor 20 euro dan dat ik voor 4 euro iets download dat 1 keer te bekijken is
sowieso heb ik een hekel aan films huren. |