Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dankjulliewel allemaal
Frida, dankjewel voor de moeite maar ik vond het zelf zonder al te veel hoofdletters beter. ik weet niet of ik dat goed kan overbrengen maar in gehoofdletterde versie lijkt het een beetje "kijk dit is een gedicht; en het lijkt dít te vertellen" terwijl ik het juist liever heb als "kijk dít vertelt het; en het lijkt een gedicht" al wil ik ook wel dat een een gedicht is, dat is waar maar zonder hoofdletters straalt het ook meer de vermoeidheid, de desinteresse en de leegte uit die ik erbij vind passen én de plaatsen waar ik er nu wel gebruik van heb gemaakt vallen extra op. dankjewel en gegroet ![]() Johan |
![]() |
||
Citaat:
![]() X
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het is donker en zo koud zo koud alleen de ogen branden een traan over z'n wang de handen beven aan het stuur en zachtjes snikkend klinkt het vies goor kankerleven het is donker en zo koud zo koud ze hoeven 'm niet de fiets op het trottoir neergedonderd grote verachting Zij haat hem en hij haat hen geen klootzak uitgezonderd het is donker en zo koud zo koud alleen de ogen branden een traan over z'n wang in de verte klinkt al razend het geluid een flinke stap van het perron en "GODVERDOMME!!!" schreeeeuwt hij uit |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Op Drs. P - dodenrit -> Hirsi Ali Verwijderd | 30 | 07-12-2005 08:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[dagboek] het dagboek van een junkie (kort) CyWu | 42 | 19-01-2005 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar Verhalenwedstrijd] Kat van de Buren! Verwijderd | 30 | 05-09-2004 12:33 | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 | |
Verhalen & Gedichten |
het is donker in de kamer , licht in men hart murwari | 5 | 03-09-2001 16:08 |