![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lol ![]()
||
Citaat:
maar of dat een belediging voor de poster in kwestie of voor de opleiding is, tja... ![]() ik sluit me trouwens aan bij de laatste post van DEChengst, ik ben een voorstander van selectief geloven bij gebrek aan draagbaarheid van helemaal niet geloven voor sommige mensen, maar daar met selectief lezen misdaden wegpoetsen, nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet jij nodig zeggen, met je wetboekje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zolang je geen respect blijft tonen aan de mensen met wie je hier communiceert ga ik ook niet meer op jou in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En daarbij heb ik genoeg van jou nonsens je praat alleen maar anderen na en komt zelf niet met zinnige argumenten in plaats daarvan ga je anderen afzeiken. Ik kan het niet laten om figuren als jij een spiegel voor te houden. Ik denk niet dat jij in de positie bent om anderen dom te noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even door je post heen: 1. Onlogische redenatie. Je mens-zijn op dit forum heb ik al als dom zijnde bestempeld. Over het feit of je moslim bent of niet, je schijnt er erg zelfingenomen over te zijn, maar ik heb nog geen zinnig woord gehoord van jouw als moslim, behalve populistisch gezever. 2. Ik praat alleen maar anderen na? Ik stel voor dat je met een bron komt, dan ben ik bereid die te weerleggen. Maar ik kan nu al met zekerheid zeggen dat je in je oude vertrouwde flame-gedrag zal blijven, en wederom zal falen een post te onderbouwen met feiten en argumenten. (Dus géén half-slappe meningen, red.) 3. Dat ben ik zeker wel. Ik mag ten alle tijden iemand dom vinden. En wat jou betreft, ik denk dat iedereen dat nu wel heeft kunnen zien.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De koran bestaat uit soera's die aan mohammed[vrede zij met hem] zijn geopenbaard.Mohammeds leven staat daar los van. @onemen jou mening laat mij koud. En dat jij anderen bij voorbaat al dom noemt zegt meer over jou dan over mij. Ik vind jou een waardeloos figuur die toch niks zinnigs aan deze discussie heeft toe te voegen en nu bij gebrek aan argumenten anderen gaat afzeiken. Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 10:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gatver, met jou valt gewoon niet te discussieren.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze hele discussie boeit me eigenlijk geen reet. Ik vind namelijk het al dan niet 'bewijzen' dat Mohammed een pedofiel zou zijn behoorlijk irrelevant voor vragen die tegenwoordig opkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je wordt er wel somber van, zovel domheid bij elkaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |