| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 21:50. |
||
|
|
|
|
www.interglot.nl of www.worldlingo.com kan helpen..moet je naar machine translation...ennuhh najah de tekst intypen die je wilt dat die vertaalt word..
kuzz |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nah ik snap ook wel dat dat verschilt, neemt niet weg dat het zielig is om je huiswerk door iemand op een forum te laten maken. Zet dan een keer die playstation weg, sla een keertje paardrijden over, gooi je tv uit t raam, weet ik veel wat je hobby's zijn
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Geen enkele persoon op de wereld beheerst meer dan 90% van de totale Engelse taal (uit onderzoek gebleken).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Engels is dan misschien niet simpel, maar als je het vergelijkt met Nederlands, is het basis-Engels toch goed te leren wanneer je Nederlands kan. De zinnen hierboven zijn in ieder geval goed te vertalen wanneer je Engels op de middelbare school hebt en misschien een woordenboek. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Engels is idd voor een groot deel redelijk eenvoudig, maar voordat je echt correct Engels kan ben je wel even bezig. Het is makkelijk om zo ver te komen dat mensen jouw Engels begrijpen, maar de kunst is om het ook allemaal goed te doen
Laatst gewijzigd op 18-11-2004 om 21:46. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Death punishment' is volgens mij niet goed, dat moet dan 'punishment by death' zijn.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Logisch dat dat zo is, dan zou je echt heel de vocabulair van een taal moeten kennen en verder al het idioom. En aangezien een taal constant verandert, is het zelfs voor mensen die hun moedertaal gestudeerd hebben onmogelijk om dit te bereiken. En het gaat hier inderdaad slechts om het engels van de middelbare school, dus het is een beetje overdreven om universitair engels erbij te halen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Die aanvoegende wijs is inderdaad lastig, maar die gebruik je veel minder dan alle engelse tijden. zinsbouw is in het frans inderdaad wel lastiger, net als spelling (geldt ook voor duits). Ik zeg niet dat engels veel moeilijker is dan frans of italiaans, maar engels is geen taal die je zo even goed leert, die iedereen gewoon grammaticaal correct moet kunnen en veel makkelijker is dan de romaanse talen (zoals wel gezegd werd.)
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien reken jij hier de wijzen (gebiedende wijs, aanvoegende wijs enz.) ook onder de tijden. Misschien is het wel zo, ik heb geen frans gestudeerd, maar zelfs het latijn heeft geen 14 tijden, en daar zijn al die grammatica's van afgeleid. Ja ik hou ervan om te kommaneuken dus neem t me nie kwalijk
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Je klonk wel erg eigenwijs, bovendien lijk je ook nog te beweren dat actief en passief tijden zijn Ach maakt niet uit, zulke dingen vragen ze toch niet op het examen. Maar goed, ik begin t gevoel te krijgen dat deze topic niet meer over engels gaat ....
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zeg ik ook niet dat Engelse tijden makkelijk zijn, maar volgens mij zijn Franse tijden moeilijker. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels huiswerk vraagje: What, where en how. coldplaylove | 8 | 22-02-2012 10:49 | |
Kleine Nederlandse tekst naar Engels vertalen funkyid | 6 | 18-03-2010 11:31 | |
Engels Vvwesterwolde | 22 | 01-07-2006 18:02 | |
Engels vertaling rikketikkeikke | 8 | 01-11-2004 22:17 | |
[Engels] Zinnetje vertalen Bezoeker1234 | 4 | 18-09-2004 18:13 | |
Engels vertaling NoEnglish:( | 9 | 13-05-2003 17:52 | |