Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder past dat voor omroepen als Veronica totaal niet bij hun doelgroep, ze zenden vooral programma's uit van niveau 'verstand op nul en tijd slijten', een journaal past daar niet tussen, en zal hen alleen kijkers kosten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben blij met publieke omroepen, die brengen tenminste nog de cultuur en algemene kennis dat je nodigt hebt. Bij commerciele zenders, gaat het alleen maar om geld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vind de publieke omroep helemaal niet zo kwalitatief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oke. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik die buitenlandse films op zondag wel kan waarderen is het voor de rest troep |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al die hollywood films, zijn echt bagger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() The matrix en the sixth sense waren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat mij niet zozeer om het bedrag, maar wel wat er mee gedaan wordt. Deze €27 miljoen is slechts een klein deel van het budget van de publieke omroepen. Alles wat de publieke omroepen doen, kan worden overgelaten aan het particulier initiatief. Dan wordt het geld efficiënter besteed en is het geen belastinggeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En hoe het omroepenbestel ingericht zou moeten worden? Wel, alles moet gewoon aan de vrije markt worden overgelaten. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom niet vaak genoeg in de supermarkt, zo blijkt, want dit is me nog nooit opgevallen. |
![]() |
||
Citaat:
Als je zo argeert tegen het kapitalisme en de vrije markt, misschien ben in Cuba welkom. Daar is tenminste alles publiek. |
![]() |
||
Citaat:
Het glazen huis is overigens een prima voorbeeld hoe de publieke omroep het niet moet aanpakken. De markt is al verzadigd met soaps. Je hoeft niet bijzonder veel verstand van kijkgedrag te hebben om te voorspellen dat zo'n project weggegooid geld is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval. Dat vind ik wel een goed voorbeeld tussen Hongkong en Cuba. Hongkong is economisch hartstikke erg gegroeid dankzij de vrijheid. En Cuba ja... Het meeste inkomen van het land komt van het toerisme. Maar de prijzen daar zijn vreselijk duur en je hebt niet veel keuze en winkelcentra. Wel lekkere hotels & stranden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|