Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat met net5! wel geweldig nieuws!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zeker met net5 inderdaad. echt topnieuws zeg ![]()
||
Citaat:
![]() ik had t ook niet verwacht met net 5 hoor, maar gelukkig! @bellenblaas: er staat in dat ze meteen door gaan met het uitzenden, dus ik denk niet dat ze dan een paar weken stoppen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gebeurt normaal toch niet snel dat in nederland een seizoen van een serie wordt uitgezonden dat in de VS nog niet eens afgelopen is? Nja, ik vind het niet erg ![]() Ooh, en een spoiler: [spoiler] *tekst* [/spoiler ] maar dan met het laatste haakje vast aan de tekst ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Dit zijn de Headlines http://www.fox.com/oc Daar kan je alles lezen wat gaat gebeuren. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee, het is niet normaal dat we het meteen er achteraan krijgen, soms beginnen ze met een nieuwe serie (of nieuw seizoen andere serie) en daarna pas weer verder. Ik vind het echt leuk dat we het er nu meteen achteraan krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond marissa echt gaaf vandaag, hoe ze tegen dr moeder praatte op het einde. 'Zal ik dan gelijk caleb en jimmy maar bellen om te vertellen waarom ik weg was.' vond ik een hele slimme zet. Summer en Seth blijf ik lief vinden samen. Summer die haar best doet om slim te lijken en Seth die maar slim blijft zijn. Met zn afkortingen aan het begin om alles sneller te laten verlopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind vooral dat Marissa zeeeeeeeeer irritand praat. 'I can't go back!' En dan de manier waarop ze back zegt, oohhhh, ik wil haar dan wel wurgen zo irritand klinkt dat ![]() ![]() Voor de rest vind ik haar wel ok hoor, alleen dem anier van praten ooohhhh!!!! Jimmy vind ik een coole knakker, net als Sandy en Seth als ze zo up-ganger tegen Kirsten haha ![]() Hailey is gewoon een ontzetten knap mens vind ik. En ja, Ryan hoort gewoon bij Theresa vind ik. Wel lullig voor Eddie want volgens mij vind hij haar echt leuk. Julie Cooper is gewoon een trut, 2sec na t uitmaken met Luke belt ze Caleb, ze wil marissa heel de tijd laten opsluiten enzo... pfff Coole serie haha
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooral met mensen die ik goed ken en vaak zien, dat kan echt van 'ratatatata' gaan. Met mijn vriend ook vaak, inclusief de grappige opmerkingen tussendoor (alleen lachen wij er vaker om ![]() Oh, wisten jullie dat het meisje dat Marissa speelt (Mischa Barton) ook het meisje onder het bed in The Sixth Sense was ![]() ![]() Summer is gewoon van straat geplukt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was ook wel zielig, zoals ie daar in die deuropening stond.. ![]() &Ik heb zo gelachen om Summer, hoe ze deed alsof ze Joods was. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
The O.C. #7! x-spekkie-x | 500 | 04-08-2005 10:28 | |