|
ik heb altijd naar de RHCP kunnen luisteren. de 'oude' en californication en die nieuwe nu dus ook. Zit goed in elkaar. Meesterlijke bassist natuurlijk.
|
||||
![]() |
ik ken alles van RHCP, maar vroeger vond ik het al niet iets hebben dat mij raakt, als ik muziek leuk moet vinden moet het zeg maar net de juiste snaar raken, en bij RHCP is dat nog nooit gebeurt, terwijl die ouwe cd's best aardig zijn, maarja, toch te rustig.......raar maar waar.
|
||||
![]() |
![]() Nieuwe cd weet ik nog niet, want heb tot nog toe alleen maar By The Way gehoord.. wel een leuk nummer.. Clip drbij vind ik ook wel geinig.. Denk niet dat ik de cd ga kopen of branden want zo'n pepper-fan ben ik niet.. hoogstens dat er wat liedjes op de comp staan, maar dan houdt het eigenlijk een beetje op.. Zo af en toe is leuk om aan te horen, niks mis met de Peppers.. |
||||
![]() |
Pigeon schreef:
Red Hot Chili Peppers zijn opzich niet zo supercool eigenlijk, maar dat is mijn mening. Tis was rustig he! ![]() |
||||
![]() |
damaetas schreef:
waren iig zalig op werchter. john frusciante is GOD!!! Ik vind ze ook goed, dus: ![]() Is ook wel te verwachten als je mn naam ziet, net als Yertle the Turtle's naam... De oudere cd's vind ik trouwens ook een heel stuk beter dan het nieuwe werk.. |
||||
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Inf3sted Funk schreef:
Denk het ook niet nee ![]() ![]() en die cd's roelen gwoon, gezellige ouwerwetse fatsoenleke normale punk/funk, maar hebben jullie het nie gemerkt dat op een paar nummers na elk nummer van de eerste 3 cd's op sex slaat? ![]() |
||||
![]() |
saxy girl schreef:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ze waren wel sympathiek vooral den bassist was tof op werchter: " bbbbbbbbbbbbbbbbbb belgium we love you ! " maar den zanger zit soms op het randje van vals zingen, maar ja 't is live en da is geen studiokwaliteit den drummer is wel grappig live |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Single Red Hot Chili Peppers | PunkyFunkyDucky | Muziek | 4 | 30-07-2011 18:31 |
Red Hot Chili Peppers | Stanley | Muziek | 5 | 22-09-2005 12:27 |
Red Hot Chili Peppers.... | Stanley | Muziek | 5 | 07-11-2004 19:18 |
het red hot chili peppers discussie topic | MrsPsychoSexy | Muziek | 62 | 15-07-2004 13:27 |
red hot chili peppers:) | inspirations | Muziek | 18 | 02-01-2004 01:17 |
Red Hot Chili Peppers in concert!!! | Slebber | Muziek | 17 | 20-03-2003 12:05 |