Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 11:14
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Oud 23-11-2004, 11:27
Nijpjes
Nijpjes is offline
Uuuhh...grappige tekenstijl en het eindresultaat kan heel mooi worden. Maar dit is geen eindresultaat...dus ziet het er nogal leeg en saai enzo uit...
Oud 23-11-2004, 11:30
4 h3r0
4 h3r0 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 23-11-2004 @ 12:27 :
Uuuhh...grappige tekenstijl en het eindresultaat kan heel mooi worden. Maar dit is geen eindresultaat...dus ziet het er nogal leeg en saai enzo uit...
voorontwerp???

sjongejonge....
leer es lezen

whehe
ik vind eht iig wel sexiej....

vele lieve groetjes Bumme de Beer
Oud 23-11-2004, 11:45
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bumme De Beer schreef op 23-11-2004 @ 12:30 :
voorontwerp???

sjongejonge....
leer es lezen

whehe
ik vind eht iig wel sexiej....

vele lieve groetjes Bumme de Beer
, ik zei toch ook dat het geen eindresultaat is? Ik heb ook gezien dat het een voorontwerp is, maar op de tekenstijl na vind ik het niet veel bijzonders...
Oud 23-11-2004, 12:11
Captain N
Captain N is offline
Idd, veel kunnen we hier niet mee vooral omdat ze er verder geen info bij geeft ofzo.
Oud 23-11-2004, 14:21
snarl
snarl is offline
ik zou iig die tekst weghalen...

ziet er voor de rest wel ok uit, voorzover we dat kunnen zien.
Oud 23-11-2004, 15:19
*nerwen elensar
Sorry, had het er snel opgezet voor ik naar de les vertrok.
Het is idd nog niet af, zou nog handen en een gezicht moeten tekenen (maar aangezien ik dat echt niet kan zouden tips meer dan welkom zijn)
Het is de bedoeling om het verder uit te werken in acrylverf, het zou een serie worden van verschillende tekeningen in dezelfde stijl maar met telkens andere onderwerpen die bij elkaar aansluiten.
Het "waiting" dat je ziet is eigenlijk de titel van deze tekening
Oud 23-11-2004, 15:21
scarf
scarf is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 23-11-2004 @ 16:19 :
Sorry, had het er snel opgezet voor ik naar de les vertrok.
Het is idd nog niet af, zou nog handen en een gezicht moeten tekenen (maar aangezien ik dat echt niet kan zouden tips meer dan welkom zijn)
Het is de bedoeling om het verder uit te werken in acrylverf, het zou een serie worden van verschillende tekeningen in dezelfde stijl maar met telkens andere onderwerpen die bij elkaar aansluiten.
Het "waiting" dat je ziet is eigenlijk de titel van deze tekening
Ik denk juist dat je beter geen handen en gezicht kunt tekenen..
Oud 23-11-2004, 15:25
*nerwen elensar
Heb er ook al aan gedacht om er geen te tekenen maar gaat het dan niet het gevoel geven van niet af te zijn?
Oud 23-11-2004, 15:28
scarf
scarf is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 23-11-2004 @ 16:25 :
Heb er ook al aan gedacht om er geen te tekenen maar gaat het dan niet het gevoel geven van niet af te zijn?
Nu zit er ten minste nog iets "mysterieus" in.. Of dat moet juist niet je bedoeling zijn, dan kun je het wel tekenen.
Maar zonder gezicht en handen heb ik iig niet het idee dat hij minder af is dan met.
Oud 23-11-2004, 15:46
*nerwen elensar
Dit zou het 2e deel zijn, weet nog geen titel.
Is minder mooi afgewerkt als die 1e maar heb het tijdens de les gedaan en had geen goed papier enzo bij me..
't Is het idee dat telt
-Sorry voor de slechte kwaliteit bij beiden maar m'n scanner is kapot dus moet er nu foto's van nemen-

Oud 23-11-2004, 16:23
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
dat vind ik niks

de eerste vind ik dan beter eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:45
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Omgeving is wel leuk gedaan. Orkaan in een kamer ofzo Anyway, die poppetjes zijn niks. Ik snap wel dat je het in dezelfde stijl wilt houden, maar ze zijn een beetje te rechthoekig. Ik zou daar toch wat meer vloeiende vormen neerzetten, en het haar gewoon wat hoekiger laten.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:39
Nijpjes
Nijpjes is offline
Kvind die 1e ook mooier. Xou dr wel even een kadertje om heen zetten. En misschien leuk als je het perspectief beter uitwerkt en de tekening wat spannender maakt, maar dat zou ik dan aan het verven overlaten. En ik vind dat je zeker geen gezicht enzo moet tekenen, dan wordt het zo standaard. Nu is het lekker abstractig...doet me denken aan een schilder die ook van die "lege mensen" schilderde...maar heb nooit kunstgeschiedenis gehad, dus heb geen idee wie dat is.
Oud 24-11-2004, 19:25
*nerwen elensar
Citaat:
Nijpjes schreef op 24-11-2004 @ 15:39 :
Kvind die 1e ook mooier. Xou dr wel even een kadertje om heen zetten. En misschien leuk als je het perspectief beter uitwerkt en de tekening wat spannender maakt, maar dat zou ik dan aan het verven overlaten. En ik vind dat je zeker geen gezicht enzo moet tekenen, dan wordt het zo standaard. Nu is het lekker abstractig...doet me denken aan een schilder die ook van die "lege mensen" schilderde...maar heb nooit kunstgeschiedenis gehad, dus heb geen idee wie dat is.

Wat bedoel je met spannender?
Oud 24-11-2004, 20:00
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
*nerwen elensar schreef op 24-11-2004 @ 20:25 :
Wat bedoel je met spannender?
Dat je iets heel vets doet met de kleuren. Bijvoorbeeld heel veel kleuren door elkaar laten lopen, alsof het 1 grote kleurenmassa is, maar dat je nog wel de lijnen kan zien...ik zie het voor me, maar tis lastig uit te leggen.
Ik vind de tekening zoals ie nu is nogal saai, maar dat komt dan ook vooral door dat stereotiepe perspectief...ik bedoel, tis gewoon een hoek van een kamer waarvan 1 muur evenwijdig loopt aan de muur notabene, hoe niet-creatief wil je het hebben. Dus zou ik een ander element in het schilderij maken (zoals bijvoorbeeld kleurgebruik) wat het spannender maakt, dat je ondanks een saai perspectief en een saaie compositie toch een mooie tekening krijgt.
Maar goed, je kan natuurlijk ook de compositie, het perspectief én het kleurgebruik spannend maken. Maar dat hangt dus wel af van wat je van plan bent.

Pfff, dit bedoel ik nou: dit schilderij is zo on-af dat het nog alle kanten op kan. Dus, maak het verder af, gooi dr wat schaduw ofzo in...weetikveel. Als het af(fer) is, ben ik dr weer om hele verhalen zoals hierboven te tikken...succes
Oud 24-11-2004, 21:47
mimima
mimima is offline
ik vind die hoofd zonder gezicht wel leuk zo! maar de rest ziet er inderdaad on-af uit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 01:46
coecie
coecie is offline
ik zou op die tweede dat raam er niet ook inzetten
dat bed met iets anders okee, maar als je overal dat raam inde linkerbovenhoek stopt is een beetje stom denk ik
Oud 30-11-2004, 11:41
amateurfeminist
amateurfeminist is offline
het idee is best leuk.. maar het ziet er uit alsof het met een bibberpen getekend is, als je het mij vraagt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten