Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sjongejonge.... leer es lezen ![]() whehe ik vind eht iig wel sexiej.... vele lieve groetjes Bumme de Beer
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar zonder gezicht en handen heb ik iig niet het idee dat hij minder af is dan met.
||
Citaat:
Wat bedoel je met spannender?
||
Citaat:
Ik vind de tekening zoals ie nu is nogal saai, maar dat komt dan ook vooral door dat stereotiepe perspectief...ik bedoel, tis gewoon een hoek van een kamer waarvan 1 muur evenwijdig loopt aan de muur notabene, hoe niet-creatief wil je het hebben. Dus zou ik een ander element in het schilderij maken (zoals bijvoorbeeld kleurgebruik) wat het spannender maakt, dat je ondanks een saai perspectief en een saaie compositie toch een mooie tekening krijgt. Maar goed, je kan natuurlijk ook de compositie, het perspectief én het kleurgebruik spannend maken. Maar dat hangt dus wel af van wat je van plan bent. Pfff, dit bedoel ik nou: dit schilderij is zo on-af dat het nog alle kanten op kan. Dus, maak het verder af, gooi dr wat schaduw ofzo in...weetikveel. Als het af(fer) is, ben ik dr weer om hele verhalen zoals hierboven te tikken...succes
|
|