Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis meer doom met behoorlijk wat wave (termen, termen - wijs een band af op zn genre ![]() |
![]() |
|
Ik heb ze op een compilatie cdtje staan van de Speakers Met Kopp'n, nummer heet 'Billet Doux' en ik moet zeggen dak dat helemaal zo'n slecht nummer nog niet vin... Terwijl ik absoluut niet in-to die stijl ben...
Heb ze ook ooit es live gezien vier jaar terug ofzo, maar daar weetik nietzo veel meer van eigenlijk... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan weet je 9 van de 10 keer dat je het niets vind, dan kun je net zo goed je energie steken in het zoeken in genre's die je wel kunt waarderen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien wordt er meer interesse gewekt als je het met bands gaat vergelijken. Misschien dat er dan een band bij zit die Infaustus (of wie dan ook) wel kan waarderen en dat de motivatie om het te gaan beluisteren hoger wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. Kruis the Cure met Anathema, een snufje Life of Agony en misschien zelfs wat Paradise Lost. Ik denk dat je dan redelijk in de richting zit. Als aanraders zou ik nummers noemen als 'The Art of Grief' en 'Against All Gods'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed. Al die bovengenoemde bands interesseren mij niet. Dan kan ik me toch beter verdiepen in genre's die mij wel liggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
P.S. Hoe kun je Paradise Lost nou niets vinden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS. Ik kan alles |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"fuck your God, fuck your life, fuck your church and then....your wife" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
[Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook Levis | 500 | 21-08-2005 08:36 | |
De muur in Jeruzalem Verwijderd | 500 | 26-07-2005 12:24 | |
Arafat ligt op Intensive Care Gatara | 500 | 06-11-2004 21:59 | |
UN Vehicles being Used by Terrorists in Gaza ~Hadiya~ | 49 | 04-10-2004 12:40 |