![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben dan wel geen wetenschapper, maar voor mijn gevoel kan ze best wel eens gelijk hebben... Bleep |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nee ik denk niet dat dit klopt, Ikzelf ben geen voorstander van bisexualiteit, vind het eerlijk gezegd een beetje van 2 walletjes eten. Ik weet nieteens of je het wel als een geaardheid kan beschouwen. Voor mijn gevoel zijn er maar 2 geaardheden. Heterosexualiteit en homosexualiteit en thats it maar dit is mijn mening. Tja
|
Ik vind bisexualiteit maar smerig.
Je doet het dan met zowel mannen als vrouwen, bisexuelen zijn heterosexuele mensen die zich interesant willen maken. En nee het is geen geaardheid, niet in mijn ogen, en er denken meer mensen zoals mij. Smerige mensen die bisexuelen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Bleep |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zou zeggen dak ook 100% hetero ben mor tschijnt da iedereen een beetje biseksueel is dus ja
![]() wie weet. I'll stay with the boys!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() om er nou nog even op terug te komen: wat is er vies aan biseksualiteit? als heterozijnde kan je toch ook met een hoop jongens naar bed gaan, hoewel, wat heeft biseksualiteit nou met alleen sex te maken? het gaat erom dat je allebei de geslachten interessant vind, en niet alleen om sex. ik kan verliefd worden op jongens en meiden ![]() (K) aan stoooouutmeisje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
toch wel ZEKER hetero, kheb er lang over nagedacht wat ik nu zou zijn.....
![]() kheb hiervoor geen rare dingen gedaan hoor, alleen over nagedacht... mijn conclusie was wel duiodelijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() er is nix verschillend aan,het gedacht natuurlijk wel:ik zit hier nu met een meisje te zoenen,maar ach ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (niet dat ik bi ben hoor gewoon hetero ![]() |
![]() |
|
|