Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je WIL je modem niet direct in je hub steken, omdat je provider dan kan scannen op de hoeveelheid pc's die eraan hangt (meestal mag dat dus niet)
het maakt geen zak uit in welke poort je m doet, als ie maar niet in de uplink gaat (RTFM ofzo) geen idee hoe winproxy werkt, ik gebruik winroute pro en dan hoeft het zeker niet maar zoals ik al zei: RTFM
||
![]() |
Citaat:
enne het staat niet in de Manual ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de server moet 2 netwerkkaarten en winroute/proxy hebben geinstalleerd (staat trouwes vast wel in de installatienotes of op de website of je ook op de clients moet installen) 1 netwerkkaart verbind je met het modem de ander plug je in de hub.. in een gewone poort.. de uplink is alleen geschikt voor de verbinding tussen een andere switch of een server.. maar NIET wat jij hebt
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
---------------------------------------------
Alex Fernando schreef: ik heb zojuist van iemand gehoord dat ik de kabel (van de modem) gelijk in de hub moet doen en dus niet in de server?????? is dat waar? --------------------------------------------- ja dat kan alleen dan moet je wel meerdere ip adressen hebben gekregen van je provider. als je dat niet heb dan kan het ook wel... maar kwee nie hoe ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk Paperz | 3 | 05-06-2010 19:50 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 20:21 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk met ADSL-modem filmfreak | 4 | 13-09-2004 13:12 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Configureren draadloos netwerk DT | 2 | 29-11-2003 20:27 | |
Software & Hardware |
Netwerk Youssef Hersi | 4 | 22-02-2002 22:23 | |
Software & Hardware |
netwerk werkt niet maar kan wel pingen ??????????? Beyoned | 11 | 06-12-2001 21:11 |