![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nog niet geprobeerd (buiten de sote dingen die iedereen doet), zou wel eens bondage willen proberen. (meer dan enkel handen vastbinden).
SM en BDSM draait niet om minachting of mekaar puur pijn doen, het is een -rollenspel- , waar mensen van opgewonden geraken. Na een tijd ontwikkelt ieder zijn voorkeuren, de een doet het graag met meerdere tegelijk een ander heeft iets met slipjes of panty's, leer, bepaalde type mensen, spannende plaatsen, ... En speelt niet iedereen een rollenspel in een relatie? Doen jullie nooit tegenover je partner eens of je iemand anders bent? Vorige keer ben ik met m'n vriendin door een voetgangerstunnel gegaan, we waren aan het spelen, ik deed of ik bezopen was en haar achtervolgde, zij duwde me weg als ik haar wou kussen en lip ver weg. (2u 's nachts). IS gewoon leuk, d emensen hun reacties, zeker als je erna mekaar vastpakt en lekker kust. T is maar wat je opwind... Reageer niet van "bd(sm) is dit is dat", zeg wat JIJ ervan vind. Wentie vroeg of je het zou doen, niet om die mensen te bekritiseren.... |
![]() |
|
Oh, en over met kaarsen : mensen, dit is een truuk. Als je de kaars hoog houd, dan is het bolletje wasgestold tegen het op je valt en botst het af je. Houd je die te laag, dan krijg je een hoop lopende gloeiende smurrie over je. De truuk is dus de hoogte vinden die je ligt; niet te warm, maar toch genoeg om je te prikkelen.
Zeer goed bij onverwacht eafwisseling met ijs ![]() |
![]() |
|
![]() |
ehm blindoeken is wel leuk
![]() hou mah eens je handen op de ogen van je vriendin en dan beetje zoenen op de wangh nek ensow en dan heel snel omhoog gaan om der echt te zoenen. dit verw8 ze de helft van de tijd niet omdat ze niet ziet waar je bent. en dan iz ze telaat dit heetf ook weer allemala te maken met dingen NET niet doen zoals bv strelen over broek. hier worden ze ook wel gek van :-) kassevet nog nooit gedaan ijsblokjes viel me beetje tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kaarsvet om zelf bij je vriendin te doen is erg leuk om te zien... gewoon zien hoeveel macht je over haar hebt en aangezien ze niet kan zien anneer je het doet.... was wel bijzonder ![]() denk wel voor herhaling vatbaar... en blinddoek is sowieso goed ![]() hnadboeien het belangrijkste natuurlijk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar doet me een beetje denken aan wat mij af en toe leuk lijkt... om te ondergaan en uit te voeren. Maar ik zou het uiteraard erg belangrijk vinden dat beiden partijen willen. Maar gewoon in het begin wil je, en dan laat je jezelf vastbinden of bind je die ander vast. En dat dus 8 uur laten duren ofzo (huis verlaten vind ik btw niet toelaatbaar) zodat jij of diegene lekker kan denken wat een stomme beslissing ![]() Maar dat op iemand doen die het niet wil is inderdaad sick.
||
![]() |
Citaat:
![]() altans LIJKT ,me nix ![]() verder ehm ik ouwehoerde wel eens emt me ex dat ze niet mocht zoenen aanraklen etc ik vind het een tijdje super en daarna wok zo gek dat z eme allemala d epleures kun en krijgen IK EIS EEN KUZ (sex word daarna wel harder en intenser trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is gewoon leuk...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() offtopic: ja ik ben er had net een meeting van mijn werk... werk jij ook ofsow omdat je er zo vaak bent?
|
![]() |
SM en BD lijkt me wel iets.
dat is zoiets waar ge enorme oneliners kunt boven halen ![]() bv: You are goint the right way for a smacked bottom. ![]() ik ken iemand die dat da doe en die heeft me al uitgenodigd. als ik hem pijp. voor het geval, ik ben bi dus sm met een meisje lijkt me ook wel iets. mij maakt het niet uit of ik nu slaaf of meester ben, alsker maar van geniet. een klets op de blote poep kan wonderen doen, dus moeders: jullie doen allen aan SM. die pakjes zijn ook wel graaf ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je bent zeker niet helemaal lekker in je hoofd? hoe kan je nou als je iemand pijn doet het grappig vinden? bepaalde delen van jou zou weg moeten worden gehaald... (eigenlijk niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelfde als iemand met een big-smile vraagt op je z'n tanden eruit wilt beuken, doe ik ook met plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|