|
|
Bekijk resultaten poll: Wat doe je? | |||
Je sluit zonder aarzelen het schermpje af. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 15.54% |
Je kijkt even snel naar de onderwerpen. |
52 | 26.94% |
Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail. |
76 | 39.38% |
Je gaat ongegeneerd uitgebreid de mail van je lief doorlezen. |
35 | 18.13% |
Aantal stemmers: 193. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
logisch... we zijn bijna de enigen op dit forum met een fatsoenlijke mening
||
Citaat:
verder ben ik het eens met bracelance.
||
Citaat:
zie je mark almighty... er zijn meerdere die denken dat wij de enigen zijn met een fatsoenlijke mening
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen kunnen ook niet logisch beredeneren, daar ligt het ook vaak aan. Dus eigenlijk kunnen ze er niets aan doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft zijn wachtwoord trouwens wel gezegd maar ik ben hem alweer vergeten, een vergiet noemen ze dat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Andersom heeft hij mijn wachtwoorden wel, dus als hij zou willen zou ie alles kunnen lezen. Boeit me dan ook totaal niet, ik hou er geen geheime minnaar op na ofzo..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij kun je het toch gewoon vragen, als het zo is, wat jij zegt, dan mag het vaaaast wel (of vraag je of hij ze naar je doorstuurt). Edit: overigens zou ik het niet erg vinden als mijn e-mails gelezen worden (als er niet gekloot wordt met wachtwoorden die erin staan, maar daar ga ik niet van uit). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind je vriend, hoe meer ik jouw reacties en topics lees, meer en meer de dikste eikel die er rondloopt. |
![]() |
||
Citaat:
En toch blijft mijn gevoel voor hem sterk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 02:30 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |