|
|
Bekijk resultaten poll: Nationalisme moet bevorderd worden | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 32.43% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 67.57% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
Het is al helemaal geen fluttaal. Dat vind jij en het zal me een raadsel zijn waarop dat gebasserd is. het is ook niet moeilijk als je gewoon goed oplet op school. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een overschakeling naar Engels in het onderwijs is trouwens zo gedaan (en ik kan het weten, want ik heb TVWO gevolgd). Wat wel langer gaat duren is de overgang naar Engels in de spreektaal, maar dat is een kwestie van tijd, en bovendien niet eens belangrijk als mensen toch al vloeiend Engels spreken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met andere woorden: voorbeelden svp |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar om 1 hele goeie te noemen. De Engelse taal die ze weigeren te spreken, ook al verstaan ze je wel in het Engels. Gewoon net zo dom voor doen alsof ze het niet kunnen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is helemaal niet koud en zielig, het is de enige oplossing voor dit land. Er zijn hier zoveel mensen die leven op andermans kosten dat het land gewoon ten onder gaat als het zo door gaat, en dat zal jou ook financiël raken. Jaren lang kon iedereen zomaar binnen komen, met als gevolg dat we nu met een belachelijke grote groep nutteloze zitten. Eruit of deelnemen, een van de 2. Op je werk is het precies hetzelfde, werken of vertrekken, kies maar, de maatschappij is en hoort niet anders te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nutteloos zijn kun je niet altijd voorkomen. Misschien dat jij over een x aantal jaar ook nutteloos bent, en dan?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben trouwens benieuwd wat een Nederlandse Fransman van jou bewering denkt... ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Dit vind ik wel een goeie:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En of jij dat een goede reden vind zal me worst zijn. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Natuurlijk weet ik best wel dat er veel Fransen zijn die het vertikken om Engels te praten, maar dat mogen ze zelf weten. Je doet net alsof ze verplicht zijn om jou te beantwoorden in het Engels, en wanneer ze dit weigeren zouden ze vreemdelingen haten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik maak ze niet zwart. Ik leg alleen uit hoe een sterke nationaliteit mensen negatief kan beinvloeden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 15:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hallo... sommige mensen zeggen dat je meerdere talen moet kunnen om een taal te kunnen begrijpen. Ik ken er momenteel 5 maar dat worden er binnenkort 7 of 8. Vanwege mijn gemixte afkomsten.... Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 15:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Jij bent de stakker hier 3. Dat kan ik uit je posts afleiden. Ga je druk maken om iemand anders |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands- verhandeling thalia | 2 | 01-03-2005 19:56 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |