Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 10:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-11-2004 @ 11:30 :
Volgens mij hebben jij en die imam veel gemeen
Game set match!
Met citaat reageren
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 11:35 :
Dank je, dat zouden er meer moeten doen.
Nu ga ik serieus twijfelen aan je intelligentie niveau
Met citaat reageren
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 11:34 :
Abu Jabber is geen imam én niet zo bekrompen als deadlocked
Islam is een bekrompen religie, begrijp zoiezo niet dat je de islam kunt aanhangen als vrouw zijnde.
Oud 25-11-2004, 10:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 11:38 :
Islam is een bekrompen religie, begrijp zoiezo niet dat je de islam kunt aanhangen als vrouw zijnde.
Ik begrijp sowieso niet hoe je zo bekrompen kunt zijn als jij.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Ach jij begrijpt zo veel niet
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:40
deringmeester
deringmeester is offline
de wereld is gek en ik ben dood normaal!!

p.s. schop die Imam
Oud 25-11-2004, 10:41
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-11-2004 @ 11:39 :
Ach jij begrijpt zo veel niet
Daar lijkt het inderdaad op.
Oud 25-11-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 11:41 :
Daar lijkt het inderdaad op.
Erkenning is de eerste stap op weg naar kennis
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik sta er versteld van hoe jij het forum telkens weer weet te vinden. Iemand met zo'n laag niveau van denken zou al blij moeten zijn als ie de comp. aan krijgt.

deadlocked, nog iets verassends: Mijn moeder en ik hebben er helemaal zelf voor gekozen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 25-11-2004 @ 11:40 :
de wereld is gek en ik ben dood normaal!!

p.s. schop die Imam
HET IS GEEN IMAM!!

Ja, het is belangrijk dat we daar onderscheid onder maken, omdat mensen al vaak een verkeerd beeld van imams in Nederland hebben. Hij geeft les aan jongeren over de Islam en hij is zelf nog op zoek naar meer kennis.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:51
Verwijderd
uh-huh

stond ook in de Metro
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou komt die Abdul-Jabbar op mij over als een heel normale, redelijke man.
En daarna dat stukje over Van Gogh... Ach ja, dat hier, in dit land, met twee maten gemeten werd, wisten we al langer dan vandaag.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 11:53 :
Nou komt die Abdul-Jabbar op mij over als een heel normale, redelijke man.
En daarna dat stukje over Van Gogh... Ach ja, dat hier, in dit land, met twee maten gemeten werd, wisten we al langer dan vandaag.
Het is ook een hele normale redelijke man.
Media houden van sensatie, zoals vaker gezegd wordt...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 11:56 :
Het is ook een hele normale redelijke man.
Media houden van sensatie, zoals vaker gezegd wordt...
Ik zou het niet weten maar ik vond het wel dom om zulke uitspraken te doen als je er op je vingers na kunt tellen wat de reacties erop zullen zijn. Vooral na de nasleep van gohgs dood
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 25-11-2004 @ 12:00 :
Ik zou het niet weten maar ik vond het wel dom om zulke uitspraken te doen als je er op je vingers na kunt tellen wat de reacties erop zullen zijn. Vooral na de nasleep van gohgs dood
Ja, maar heb je wel gezien hóé het hem allemaal gevraagd werd? Natuurlijk had hij ook "no comment" kunnen zeggen, zegt hij nu zelf ook, maar ja, wat hebben we daaraan.

Ik vind het nog steeds zielig hoe men hierover doet. Hij bevestigt iets en heel Nederland staat op z'n kop. Hij zegt ook heel duidelijk dat hij niet wilt dat iemand vermoord wordt, de Islam keurt dat absoluut niet goed, maar nogmaals, media halen vele dingen zo uit de context zodat het lekker spannend is voor de kijers/lezers... (oud nieuws natuurlijk)

(en oja, ik dacht er opeens aan: Abu jabber zei, nog tijdens die interview '' Let op, de media gaat mijn uitspraken óf verdraaien óf zo uit de context halen..en rara wat gebeurt er.. )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:09
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 12:05 :
Ja, maar heb je wel gezien hóé het hem allemaal gevraagd werd? Natuurlijk had hij ook "no comment" kunnen zeggen, zegt hij nu zelf ook, maar ja, wat hebben we daaraan.

Ik vind het nog steeds zielig hoe men hierover doet. Hij bevestigt iets en heel Nederland staat op z'n kop. Hij zegt ook heel duidelijk dat hij niet wilt dat iemand vermoord wordt, de Islam keurt dat absoluut niet goed, maar nogmaals, media halen vele dingen zo uit de context zodat het lekker spannend is voor de kijers/lezers... (oud nieuws natuurlijk)

(en oja, ik dacht er opeens aan: Abu jabber zei, nog tijdens die interview '' Let op, de media gaat mijn uitspraken óf verdraaien óf zo uit de context halen..en rara wat gebeurt er.. )
Het is nu wel een enorme mediacircus geworden en er is inderdaad wel weinig gehoor voor zijn verklaring
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:27
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Anders stoppen jullie met dit kinderachtige gekibbel of gaan jullie weer on-topic.
Oud 25-11-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 25-11-2004 @ 12:27 :
Anders stoppen jullie met dit kinderachtige gekibbel of gaan jullie weer on-topic.
Kun jij het woordje 'imam' in de topic titel niet vervangen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:41
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 11:43 :

deadlocked, nog iets verassends: Mijn moeder en ik hebben er helemaal zelf voor gekozen
Leuk om uit jezelf voor een anti-feministische godsdienst te kiezen, of ben je een masochist?
Oud 25-11-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 12:41 :
Leuk om uit jezelf voor een anti-feministische godsdienst te kiezen, of ben je een masochist?
Ga jij je eerst maar eens verdiepen in zaken waar je amper wat over weet.
Als je dat hebt gedaan, zal ik heel misschien een poging doen om jouw vraag te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:03
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 12:05 :
Als je dit van tevoren weet, maak je zo'n uitspraak niet. Of ben ik nu weer de enige die dat logisch vind.

Overigens moet die man niet zo janken en zijn excuses maken.
Oud 25-11-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 25-11-2004 @ 13:03 :
Als je dit van tevoren weet, maak je zo'n uitspraak niet. Of ben ik nu weer de enige die dat logisch vind.

Overigens moet die man niet zo janken en zijn excuses maken.
Dus je moet tegenwoordig altijd rekening houden met de media? Dan hoef je helemaal geen interviews meer te geven. Media schrijven toch wat ze willen..

Natuurlijk, jij bent de enige hier die logisch na kan denken..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:18
Daevrem
Daevrem is offline
Ik wil hier even zeggen dat ik graag hoop dat zowel Jozias van Aartsen en Bart Chabot binnen twee jaar dood gaan.

De een zat constant te liegen, de ander deed vreselijk irritant gehandicapt.

Verder hoop ik dat het hoofdje van het kind van Wouter Bos ontploft, omdat Wouter Bos weer eens niet goed opgelet heeft terwijl hij wel vind dat de wet veranderd moet worden, beetje dom.

Ooh ja, dit alles zonder moslim natuurlijk. En AIVD, als jullie dit lezen, dit is schijnbaar nog lekker niet strafbaar, hahaha...

Trouwens jammer dat NOVA de hele situatie in Ukraine moest dumpen, dat toch een googlelplex keer belangrijker, niet?

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 13:25
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 25-11-2004 @ 14:18 :
[B]Ik wil hier even zeggen dat ik graag hoop dat zowel Jozias van Aartsen en Bart Chabot.
wat, precies ?
Oud 25-11-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 25-11-2004 @ 14:18 :

Verder hoop ik dat het hoofdje van het kind van Wouter Bos ontploft, omdat Wouter Bos weer eens niet goed opgelet heeft terwijl hij wel vind dat de wet veranderd moet worden, beetje dom.
kinderen hebben hier helemaal niets mee te maken .

en wat bedoel je met:
Citaat:
Ooh ja, dit alles zonder moslim natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:09
Daevrem
Daevrem is offline
Oeps, ik probeerde te zeggen dat ik hoopte dat ze binnen 2 jaar dood zouden gaan.

Maar waarschijnlijk ben ik daar zo beschaaft voor dat ik na het opzoeken hoe je Chabot schrijft dat vergeten ben.

Ik vind het in iedergeval diep triest hoe de media en de politiek reageerde.
Oud 25-11-2004, 14:18
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Abdul-Jabbar van de Ven
schreef op 25-11-2004 @ 10:59 :

Of net zoals Zalm blijdschap voelde toen hij met een brede glimlach op zijn gezicht de Pakistaanse premier feliciteerde met een liquidatie, terwijl ik zelf niet eens iemand ben die gelooft in het nut van liquidaties.

Inderdaad, destijds was het ook een smakeloze felicatie, en daar viel niemand over. Dat iemand bevestigend ja antwoordt op een vraag van een journalist is kennelijk erger dan een minister in de zittende regering die een ander feliciteert voor het executeren van een terreurverdachte zonder enige vorm van rechtsgang.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 25-11-2004 @ 15:18 :
Inderdaad, destijds was het ook een smakeloze felicatie, en daar viel niemand over. Dat iemand bevestigend ja antwoordt op een vraag van een journalist is kennelijk erger dan een minister in de zittende regering die een ander feliciteert voor het executeren van een terreurverdachte zonder enige vorm van rechtsgang.
het schijnt dat gezochte terroristen met vijandige bedoelingen in een land ver weg minder respect krijgen dan Nederlandse kamerleden.

raar he?
Oud 25-11-2004, 14:46
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 13:22 :
Dus je moet tegenwoordig altijd rekening houden met de media? Dan hoef je helemaal geen interviews meer te geven. Media schrijven toch wat ze willen..

Natuurlijk, jij bent de enige hier die logisch na kan denken..
Als je een interview hebt, hou je rekening met de media

Dat zeg ik.
Oud 25-11-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 10:49 :
(...)

Ook jij bent vrij in jouw mening, je hoeft hem niet serieus te nemen. Ik hoop dat je de Metro van vandaag hebt gelezen, want daarin heeft hij heel wat uitgelegd.
Ik reageer later wel op je andere antwoorden, ik ga zo thee drinken. In elk geval heb ik de Metro vandaag gelezen. Ik heb zelfs een brief ingestuurd omdat ik het artikel op de voorpagina weer op stront vond slaan. Hopelijk wordt die brief geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:30
Zaina
Zaina is offline
Met alle respect, maar als je een brief naar de metro stuurt...
Oud 25-11-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 25-11-2004 @ 16:30 :
Met alle respect, maar als je een brief naar de metro stuurt...
Dan?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:32
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-11-2004 @ 16:29 :
Ik reageer later wel op je andere antwoorden, ik ga zo thee drinken. In elk geval heb ik de Metro vandaag gelezen. Ik heb zelfs een brief ingestuurd omdat ik het artikel op de voorpagina weer op stront vond slaan. Hopelijk wordt die brief geplaatst.
Hahaha
Oud 25-11-2004, 15:33
Verwijderd
Je moet toch wat doen om het volk te onderwijzen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:59
Verwijderd
Connecties tussen Van de Ven en Bin Laden"
--------------------------------------------------------------------------------

Abdul-Jabbar van de Ven heeft banden met de familie Bin Laden. Dat schrijft De Telegraaf. De omstreden jongeren-iman zou verbonden zijn aan een islamitische propagandabeweging, die door de familie van de Saudische terreurleider wordt gefinancierd. De Bin Ladens zouden meer dan drie miljoen dollar aan de internationale moslimclub hebben geschonken. Van de Ven is sinds 2000 voorzitter van de Nederlandse tak van de organisatie.

Bron: www.bn.nl

Omg, ik HAAT de telegraaf. Wat een klootzakken, hoe durven ze met deze onzin te komen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-11-2004 @ 17:59 :
Connecties tussen Van de Ven en Bin Laden"
--------------------------------------------------------------------------------

Abdul-Jabbar van de Ven heeft banden met de familie Bin Laden. Dat schrijft De Telegraaf. De omstreden jongeren-iman zou verbonden zijn aan een islamitische propagandabeweging, die door de familie van de Saudische terreurleider wordt gefinancierd. De Bin Ladens zouden meer dan drie miljoen dollar aan de internationale moslimclub hebben geschonken. Van de Ven is sinds 2000 voorzitter van de Nederlandse tak van de organisatie.

Bron: www.bn.nl

Omg, ik HAAT de telegraaf. Wat een klootzakken, hoe durven ze met deze onzin te komen
O nee hé...

beginnen ze weer
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 18:01 :

O nee hé...

beginnen ze weer
Het is echt verschrikkelijk, die man kan straks geen normaal leven leiden, door de media. Alleen voor één domme uitspraak die hij heeft gedaan, die hij overigens later wel heeft 'gecorrigeerd' .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-11-2004 @ 18:02 :
Het is echt verschrikkelijk, die man kan straks geen normaal leven leiden, door de media. Alleen voor één domme uitspraak die hij heeft gedaan, die hij overigens later wel heeft 'gecorrigeerd' .
ben jij ook wel eens naar zijn lezingen geweest?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:04
Verwijderd
Niet dat ik de Telegraaf ooit serieus heb genomen, maar dit is toch nog wel weer aanleiding om ze nóg minder serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 18:04 :
ben jij ook wel eens naar zijn lezingen geweest?
Ik ging vroeger elke vrijdag
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
BiL@L schreef op 25-11-2004 @ 11:00 :
'Theo's tekst zou nu ook over de grens zijn'

DEN HAAG - Wat drie jaar geleden nog kon in Nederland, kan niet meer. Heel (politiek) Nederland viel woensdag heen over uitlatingen van 'moslimdocent' Abdul Jabbar van de Ven, die op een vraag van EO-presentator Andries Knevel bevestigde dat hij het Kamerlid Wilders graag dood zou zien. Maar in augustus 2001 werd ook een scherpe tekst gepubliceerd zonder dat daar iemand over viel.

'Als iemand kanker verdient, is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiek correct Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen (. . .) Laat ons pissen op zijn graf.'

Theo van Gogh was de schrijver van deze woorden.
Owh, nu opeens wel!!
Gatver
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-11-2004 @ 18:04 :
Niet dat ik de Telegraaf ooit serieus heb genomen, maar dit is toch nog wel weer aanleiding om ze nóg minder serieus te nemen.
en helaas doen de meeste mensen dat wel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:18
naam onbekend
naam onbekend is offline
Op de een of andere manier zijn bekeerde of 'born-again' gelovigen de engste Zie Bush, zie Van de Ven.

Laat die gast fijn ergens anders z'n jihad gaan prediken in zijn graf ofzo.
Oud 25-11-2004, 17:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-11-2004 @ 17:59 :
Omg vrijheid van expressie
Oud 25-11-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-11-2004 @ 18:18 :

Laat die gast fijn ergens anders z'n jihad gaan prediken in zijn graf ofzo.
Hij zegt zelf dat hij dat niet wilt doen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:33
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-11-2004 @ 18:32 :
Hij zegt zelf dat hij dat niet wilt doen?
...maar werkt wel aan het tijdschrift 'Wij moslims', dat de jihad schijnt aan te moedigen.
Oud 25-11-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 25-11-2004 @ 18:28 :
Omg vrijheid van expressie
ook als ze verkeerde info verstrekken, waardoor de kloof tussen moslims en niet-moslims alsmaar groter wordt?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 25-11-2004 @ 18:33 :
ook als ze verkeerde info verstrekken, waardoor de kloof tussen moslims en niet-moslims alsmaar groter wordt?
Ja, dat mag nu eenmaal in Nederland. Het is aan de lezers om te bepalen of ze een krant willen kopen of niet.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-11-2004 @ 18:33 :
...maar werkt wel aan het tijdschrift 'Wij moslims', dat de jihad schijnt aan te moedigen.
schijnt?

WTF, dat is pure onzin
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-11-2004 @ 19:12 :
schijnt?

WTF, dat is pure onzin
Tsja, wij hebben ook niet meer bronnen om op af te gaan dan de gewone media, dus als jij toevallig een exemplaar van Wij Moslims kunt inscannen en hier posten dan zijn alle misverstanden uit de wereld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten