![]() |
|
hoi
ik had de domein www.afslagbrussel.tk deze werkt echter af en toe niet, dan krijg ik de page van .tk als ik hem dan opnieuw probeer te registreren zegt hij dat hij nog vrij is, maar als ik dan het redirect adres invul krijg ik de volgende fout It seems that the URL you provided does not exist or is by itself already a redirected URL, which cannot be redirected again by Dot TK. Please choose another URL. dat is niet het geval.... iemand ervaring/oplossing?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik dan http://'www.onsclubje.tk
Let op dat aanhalingsteken! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
www.borntorun.tk lijkt prima te werken
![]()
|||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*lacht zich dood* Wie denkt er nou dat ie alles is? Wie denkt er nou dat ie alles weet? Wie denkt er nou dat ie geweldig is? Wie denkt er nou dat ie geliefd is op het forum? volgens mij heb ik het nu over jou, chimera. |
![]() |
||
Citaat:
Punt is alleen dat jij hier weinig nuttigs inbreng, terwijl ik (samen met een aantal anderen) tenminste probeer nuttige antwoorden te geven. Enige reden dat jij hier zit, is omdat je te lui bent je HW te maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van de weet ik veel hoeveel post die ik hier neer heb gezet ik 80% ervan serieus en goed bedoelt.. ennuh 80% van wat jij hier neer zet is om iemand af te zieken.. ennuh, ik ben idd te lui om HW te maken, is iedreen maar goed [ohwneei, jij niet, jij ebnt geweldig..] |
![]() |
|
mc laren, ik heb het meer op cimera, omdat ik hem vaker nuttige antwoorden zie geven en hij volgens mij een goede gast is
==================== admin close dit topic maar, gaat nergens meer over ===================
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Leren programmeren Bobby1994 | 54 | 21-06-2016 21:58 | |
Software & Hardware |
NetObjects Fusion 7.5 Verwijderd | 5 | 06-03-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
Gratis domein-naam Verwijderd | 33 | 12-01-2002 10:06 |