![]() |
|
Verwijderd
|
Hallow!
Vroeger........... had ik een mooi domein naam. www.frankgarlich.com gemaakt bij NameZero.com maar die doet het niet meer voor noppes. Weet iemand nog wel eens site waar je een domeinnaam of een heeeeeeeeeeel mooi adres kan krijgen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
is gratis, en werkt goed (zonder banner) moet alleen nog even iets bedenken waar dit tk voor staat, moet namelijk wel een coole afkorting zijn
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Th@ Wolf (05-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Conan... heeft er overigens een beetje een hekel aan om al die persoonsgegevens te moeten invullen voor een 'gratis' site ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Ik heb een verkeerde postcode ingevuld, wie komt erachter? Doe ik wel vaker, beetje kloten met lettertjes... 8695 hj (niet mijn eigen postcode ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen m'n naam en e-mailadres kloppen. En m'n geslacht, maar dat stond standaard al goed. Conan... vindt het jammer dat je niet een eigen DNS krijgt |
![]() |
|
o mijn postcode is altijd 1234 XX hyppolytushoef
trouwens dat van die eilanden dat geloof je toch niet he? .tv is wel echt van een pacifisch eiland maar daar hebben ze wel geld. Dat van zoek maar op in je woordenboek: geloof je toch niet? ik zou gewoon naar geocities gaan
||
![]() |
Citaat:
Conan... heeft al gemerkt dat de domeinen niet altijd even snel bereikbaar zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat bedrijf heeft niet per definitie iets met de overheid te maken. SIDN regelt het voor Nederland, maar die zie je niet Nederland promoten in tegenstelling tot die .tk TLD site hierboven. Dat zie je wel vaker met dat soort kleine eilandjes. Bijv. Christmas Island (.cx) Overigens bestaat .us ook.
|||
![]() |
Citaat:
Als zo'n overheid besluit dat dat (overheids)bedrijf de boel zo mag runnen, is dat toch geen probleem? Voor het .tk-gedeelte hoeft dat bedrijf niet te betalen lijkt me. Net als de ICANN niet voor .com hoeft te betalen en de SIDN niet voor .nl. Citaat:
Conan... die trouwens wel dacht dat .us echt voor de VS was... maar niet zeker weet |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Maak gratis je eigen site! [Tutorial] poo123 | 1 | 20-06-2016 13:46 | |
De Kantine |
Gratis .INFO Domeinnamen Energie | 3 | 21-12-2004 20:19 | |
Software & Hardware |
WiE KaN MiJ HelpEn ??? xxSweetLoverxx | 18 | 08-10-2003 10:19 | |
Software & Hardware |
Beste gratis homepage provider zonder via die provider in te bellen? G.T.C. | 6 | 16-08-2003 20:02 | |
Software & Hardware |
Bestaan er ook Gratis Domein namen ? SchrijverZonderZiel | 11 | 13-03-2002 07:50 | |
Software & Hardware |
domein namen **Flurkie** | 19 | 27-01-2002 12:23 |