Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2004, 17:32
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 28-02-2021 om 02:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 17:44
jet
jet is offline
kennelijk heb je het nog nodig.. irriteren aan
ergeren aan
Oud 27-11-2004, 17:49
Verwijderd
ik had een leraar voor Wiskunde die eh, mentaal niet helemaal in orde was. Daar ergerde ik me nogal aan ja. Hij schold mensen gewoon uit en de volgende les probeerde hij weer grappig te zijn.... ik kan zijn gedrag niet beschrijven, maar het was ronduit verschrikkelijk

en daarnaast had ik vorig jaar een leraar Duits die dacht dat hij geweldig was. Zo liet hij bijvoorbeeld iedereen vertellen wat voor sport hij/zij deed. Na elk kind vertelde hij een verhaal dat hij dat ook kon en had gedaan en hoe geweldig hij dat wel niet kon
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 17:55
*ABC*
*ABC* is offline
In de eerste klas had ik een leraar Engels die ervan hield om hele verhalen te houden over zijn leven. Goed, het ging dus misschien vijf minuten van de 50 minuten les over Engels. Zegt ie na driekwart van het jaar: 'Jullie hebben toch wel verdergewerkt in je werkboek he?' Nou, nee dus. Moesten we alles gaan inhalen, zelfs de SO's, wat dus neerkwam op soms twee SO's per les.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik kan in de les niet tegelijkertijd schrijven en luisteren. Ik moet echt iets in mijn hoofd hebben om op te schrijven en dan moet het stil zijn, maja die docent lult natuurlijk gewoon door he, dat is logisch. Best irritant, maja ik kan dat gewoonweg minder goed, ligt denk ik meer aan mezelf.
Als je iets over aan het schrijven bent van de sheets / power point presentatie en de docent het dan veel te snel weg haalt. Een leraar van Financial Accounting doet dat altijd.
Oud 27-11-2004, 18:54
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
sommige wel he. die beste man die altijd loopt te zeuren. ben je ergens mee bezig, helpt tie je niet. heb je niets van het bord overgeschreven, helpt tie je niet. vind tie je niet zo aardig, helpt tie je niet. zit je heel even iets te doen: ZIE JE WEL, je voert geen ene donder uit, eigen schuld dat je lage cijfers haalt. draait zich om, volgende keer: ZIE JE WEL, je doet er ook echt helemaal niets voor! enz.
beetje matig .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten