Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 25-11-2004 @ 22:42 :
Wat is het nou?
Gezeur om niets. Laat die AIVD lekker die kabouter in de gaten houden, hebben wij er in ieder geval geen last van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 22:44
Love & Peace
Love & Peace is offline
Lees net op fok dat Theo over Rosenmuller heeft gezegd dat hij dood mag gaan, op een ietwat hardere manier:
Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter.''
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:46
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-11-2004 @ 23:44 :
Lees net op fok dat Theo over Rosenmuller heeft gezegd dat hij dood mag gaan, op een ietwat hardere manier:
Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter.''
Waarom komen wij nu hier pas achter?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-11-2004 @ 23:44 :
Maar dat was vrije meningsuiting en dat mocht natuurlijk. Maar die imam zaait natuurlijk haat en zet mensen aan tot moord.

*Ikkeleerlinge: dit was sarcasme.*
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 23:47 :
Maar dat was vrije meningsuiting en dat mocht natuurlijk. Maar die imam zaait natuurlijk haat en zet mensen aan tot moord.
Ik denk dat het verschil hem zit in het feit dat Van Gogh toch al werd gezien als iemand die je met een korreltje zout moest nemen, en dat zijn uitspraken over het algemeen niet strikt nagevolgd worden door gefrustreerde pubertjes met een identiteitscrisis...
Oud 25-11-2004, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 23:49 :
Ik denk dat het verschil hem zit in het feit dat Van Gogh toch al werd gezien als iemand die je met een korreltje zout moest nemen, en dat zijn uitspraken over het algemeen niet strikt nagevolgd worden door gefrustreerde pubertjes met een identiteitscrisis...
Ga het nou niet goed zitten praten. Het is meten met twee maten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 23:47 :

*Ikkeleerlinge: dit was sarcasme.*
Zucht, over die andere thread. Ik had de TS niet echt gelezen, even over gekeken. Te lange tekst en ik had de site al gezien.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 23:53 :
Ga het nou niet goed zitten praten. Het is meten met twee maten.
ik heb nooit anders beweerd. Wel is het zo dat er veel mensen zijn die graag problemen ontkennen, in de hoop dat die dan vanzelf verdwijnen.

iets wat niet zo is, en waar ik dan ook tegen ben.
Oud 25-11-2004, 22:57
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 23:49 :
Kijk eens op de frontpage van fok.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 23:56 :
ik heb nooit anders beweerd. Wel is het zo dat er veel mensen zijn die graag problemen ontkennen, in de hoop dat die dan vanzelf verdwijnen.

iets wat niet zo is, en waar ik dan ook tegen ben.
Ik ontken ook niks, ik vind alleen dat het hypocriet is dat iedereen Theo eert als 'strijder van het vrije woord', terwijl de 'imam' een achterlijk individu zou zijn dat het land uit zou moeten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 23:02
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-11-2004 @ 23:58 :
Ik ontken ook niks, ik vind alleen dat het hypocriet is dat iedereen Theo eert als 'strijder van het vrije woord', terwijl de 'imam' een achterlijk individu zou zijn dat het land uit zou moeten.
Die abujabajba is geen strijder van het vrije woord laat dat duidelijk zijn, als hij dat wel was had hij Wilders niet zo veroordeeld maar iets gezegd in de trant van "het is zijn mening, die mag hij hebben", maar nee de lekkere kerel wil hem weer dood hebben en daarin verschilt hij wel degelijk van Van Gogh. Van Gogh vond het goed als anderen tegen hem ingingen zodat hij daar weer lekker op terug kon schelden. Hij wou niet dat anderen hun mond hielden maar juist het tegenovergestelde.
Oud 25-11-2004, 23:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 26-11-2004 @ 00:02 :
Die abujabajba is geen strijder van het vrije woord laat dat duidelijk zijn, als hij dat wel was had hij Wilders niet zo veroordeeld maar iets gezegd in de trant van "het is zijn mening, die mag hij hebben", maar nee de lekkere kerel wil hem weer dood hebben en daarin verschilt hij wel degelijk van Van Gogh. Van Gogh vond het goed als anderen tegen hem ingingen zodat hij daar weer lekker op terug kon schelden. Hij wou niet dat anderen hun mond hielden maar juist het tegenovergestelde.
Theo van Gogh zegt:

"Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter.''

Van de Ven zegt dat hij het niet erg vind als Wilders binnen 2 jaar sterft.

Wat snap je hier niet? Wat maakt nou Van de Ven erger?

Ow ja, hij is een moslim! Och ja, domme ik, nou snap ik het!

Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 23:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
en hij heeft een baard, netals bin laden
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 04:02
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Tsjah.. ik ben tegen politieke moorden.. maar als ze dan toch iemand om willen leggen.. moeten ze vooral Wilders omleggen Dat is degene waarop nu iedereen gefocused is dus als ze hem vermoorden dan slaat Nederland helemaal door..

En dan is er een dag later geen moskee meer te zien..

Dus dan verkloten die gasten het alleen maar voor zichzelf.. Want er staat dan gewoon een nieuwe Fortuyn/Wilders-figuur op die nog veel extremer is.. die krijgt 50 zetels en dan gaat al dat tuig eruit..

Veel succes met het maken van domme opmerkingen lieve Imams.. Mijn support hebben jullie
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:36
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 26-11-2004 @ 00:02 :
Die Theo van Gogh is geen strijder van het vrije woord laat dat duidelijk zijn, als hij dat wel was had hij Rosenmöller niet zo veroordeeld maar iets gezegd in de trant van "het is zijn mening, die mag hij hebben", maar nee de lekkere kerel wil hem weer dood hebben en daarin verschilt hij niet van van de Ven.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:39
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-11-2004 @ 05:02 :
Tsjah.. ik ben tegen politieke moorden.. maar als ze dan toch iemand om willen leggen.. moeten ze vooral Wilders omleggen Dat is degene waarop nu iedereen gefocused is dus als ze hem vermoorden dan slaat Nederland helemaal door..

En dan is er een dag later geen moskee meer te zien..

Dus dan verkloten die gasten het alleen maar voor zichzelf.. Want er staat dan gewoon een nieuwe Fortuyn/Wilders-figuur op die nog veel extremer is.. die krijgt 50 zetels en dan gaat al dat tuig eruit..

Veel succes met het maken van domme opmerkingen lieve Imams.. Mijn support hebben jullie
En je gaat er weer gelijk van uit dat een moslim dit gedaan zou hebben. Kun je je de moordenaar van Pim Fortuyn nog herinneren?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 16:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-11-2004 @ 00:04 :
Theo van Gogh zegt:

"Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap. Laat ons pissen op zijn graf. Oplichter.''

Van de Ven zegt dat hij het niet erg vind als Wilders binnen 2 jaar sterft.

Wat snap je hier niet? Wat maakt nou Van de Ven erger?

Ow ja, hij is een moslim! Och ja, domme ik, nou snap ik het!

je moet de dingen wel even in hun context plaatsen. an sich heb je gelijk, of dat lijkt in elk geval zo, maar toen van Gogh dat zei was die niet net zelf vermoord. door een moslim. hij had op dat moment niet te maken met een gespannen situatie, zoals van de ven nu. daarnaast had theo al een bepaalde reputatie, maar ook een duidelijke visie, die niet verenigd kon worden met de visie van Rosenmoller. van de ven lijkt geen duidelijke bedoeling te hebben met zijn uitspraken, behalve dan eens lekker de domste opmerkingen maken die je maar kan verzinnen.

daarnaast vertegenwoordigt van de ven, of hij dat nu leuk vindt of niet, in de ogen van veel mensen 'de moslims'. Wat vertegenwoordigde van Gogh dan, volgens jou ? alle grote zeikerds van nederland, alle rokers, alle krullenbollen ?

laat ik het zo zeggen : stel, de paus wenst zalm dood - dan valt heel europa over elkaar heen om er wat van te vinden. Maar stel, leny t hart (van die zeehondjes) wenst dittrich dood. Goh, lekker boeiend. Zie je het verschil ?

daarnaast ei van de ven niet 'dat hij t niet erg zou vinden', maar dat hij 'blij zou zijn'. is toch net ff wat anders.
Oud 26-11-2004, 17:22
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-11-2004 @ 17:58 :
je moet de dingen wel even in hun context plaatsen. an sich heb je gelijk, of dat lijkt in elk geval zo, maar toen van Gogh dat zei was die niet net zelf vermoord. door een moslim. hij had op dat moment niet te maken met een gespannen situatie, zoals van de ven nu. daarnaast had theo al een bepaalde reputatie, maar ook een duidelijke visie, die niet verenigd kon worden met de visie van Rosenmoller. van de ven lijkt geen duidelijke bedoeling te hebben met zijn uitspraken, behalve dan eens lekker de domste opmerkingen maken die je maar kan verzinnen.

daarnaast vertegenwoordigt van de ven, of hij dat nu leuk vindt of niet, in de ogen van veel mensen 'de moslims'. Wat vertegenwoordigde van Gogh dan, volgens jou ? alle grote zeikerds van nederland, alle rokers, alle krullenbollen ?

laat ik het zo zeggen : stel, de paus wenst zalm dood - dan valt heel europa over elkaar heen om er wat van te vinden. Maar stel, leny t hart (van die zeehondjes) wenst dittrich dood. Goh, lekker boeiend. Zie je het verschil ?

daarnaast ei van de ven niet 'dat hij t niet erg zou vinden', maar dat hij 'blij zou zijn'. is toch net ff wat anders.
idd. je moet wel even bedenken in wat voor situatie het wordt gezegd. en dat op dit moment moslims kunnen zijn die het als toestemming zien, en het dan straks ook echt doen. omdat van de ven idd in zekere zin de moslims vertegenwoordigd. dus je hebt kans dat zij er zich op gaan beroepen, in de zin van 'maar hij heeft er toestemming voor gegeven'
lompe opmerking dus, en op zn zachtst uitgedrukt heel onverstandig
Oud 26-11-2004, 17:34
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Alistar schreef op 26-11-2004 @ 18:22 :
idd. je moet wel even bedenken in wat voor situatie het wordt gezegd. en dat op dit moment moslims kunnen zijn die het als toestemming zien, en het dan straks ook echt doen. omdat van de ven idd in zekere zin de moslims vertegenwoordigd. dus je hebt kans dat zij er zich op gaan beroepen, in de zin van 'maar hij heeft er toestemming voor gegeven'
Buiten het feit dat dat een onzin smoes heeft, heeft de heer van de Ven ook gezegd dat hij niet wil dat een moslim hem vermoord.

Onverstandig, wellicht. Maar het lijkt me duidelijk dat alle politici hier weer op hypocriete wijze proberen te scoren.
Oud 26-11-2004, 19:34
Verwijderd
Donner misbruikt al deze gebeurtenissen om de pers weer in de greep van de overheid te krijgen, oftewel om censuur in te voeren. De rest van de kamerleden zijn het er nog mee eens ook!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:36
MB
MB is offline
Ik vind dat als zo iemand zoiets zegt dat hij het land uit moet, want zo een uitspraak past niet in de Nederlandse cultuur en daarom moet zo iemand gestraft worden.
Oud 26-11-2004, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-11-2004 @ 17:58 :

Even de boel samenvattend: onzin.

Kijk, Van Gogh had ook geen andere bedoeling met zijn uitspraken dan beledigen. Waar zie jij in het toewensen van kanker aan iemand anders en het aanmoedigen tot pissen op anderman's graven enige visie? Het is gewoon pure provocatie.

'Hij had een reputatie' vind ik maar een heel zwak excuus om iemand de hand boven het hoofd te houden. En oneerlijk. Die 'imam' had immers nog niet de kans gehad om een 'reputatie' op te bouwen.

Als je denkt dat die 'imam' alle moslims vertegnwoordigt, zou je ook kunnen stellen dat Van Gogh heel politiek rechts-denkend Nederland zou vertegenwoordigde. Als we dan toch gaan generaliseren...

Van de Ven antwoorde op de vraag van Knevel, of hij het erg zou vinden, met 'nee'. Hij zei dat hij blij zou zijn. Hij wenste het hem echter niet toe!!! En dat is een fundamenteel verschil met Van Gogh, die het Rosenmüller in z'n column wél toewenste.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:54
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 26-11-2004 @ 20:36 :
Ik vind dat als zo iemand zoiets zegt dat hij het land uit moet, want zo een uitspraak past niet in de Nederlandse cultuur en daarom moet zo iemand gestraft worden.
Ik vind dat jouw onbegrip en slechte Engels niet in de Nederlandse cultuur passen, ik stel voor dat we jou naar België verbannen
Oud 26-11-2004, 21:30
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Alistar schreef op 26-11-2004 @ 18:22 :
Je hebt wel erg weinig vertrouwen in moslims.
Het zijn geen mensen zonder verstand of wil hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 26-11-2004 @ 22:30 :
Helaas denken de meeste mensen dat wel. Waarom denk je dat Wilders zoveel aanhang heeft?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
niet per definitie, maar het zou niet slim zijn te ontkennen dat er wel mensen bestaan met te weinig persoonlijkheid om weerstand te bieden aan extremistische indoctrinatie, getuige mohamed B, Samir A en hun vriendjes....
Oud 26-11-2004, 21:41
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 26-11-2004 @ 20:34 :
Donner misbruikt al deze gebeurtenissen om de pers weer in de greep van de overheid te krijgen, oftewel om censuur in te voeren. De rest van de kamerleden zijn het er nog mee eens ook!
Dat wij het nog eens eens mogen zijn
Oud 26-11-2004, 21:46
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-11-2004 @ 22:36 :
niet per definitie, maar het zou niet slim zijn te ontkennen dat er wel mensen bestaan met te weinig persoonlijkheid om weerstand te bieden aan extremistische indoctrinatie, getuige mohamed B, Samir A en hun vriendjes....
Die raken niet getriggerd door één enkele ja-knik op een vraag of een bepaalde persoon aan kanker moet doodgaan. Daar gaat een heel (langdurig) proces aan vooraf, zoals jij al zelf (onbewust) suggereert.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:48
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
tuurlijk heb ik wel vertrouwen in moslims. ik bedoel ook niet alle moslims. dat had ik er dan even bij moeten zetten, maar ik heb t vooral over extremisten. die daar zo mee bezig zijn dat ze dit als goedkeuring zien.
sorry
Oud 27-11-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Nouja, niet meer of minder dan de gemiddelde gelovige.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 00:38
Shitonya
Shitonya is offline
gewone mensen wensen ook zo vaak anderen dood, dus waarom hem niet?
Hmz ik maak echt geen onderscheid, flauwekul allemaal
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 01:14
Love & Peace
Love & Peace is offline
Alistar:
Citaat:
omdat van de ven idd in zekere zin de moslims vertegenwoordigd. dus je hebt kans dat zij er zich op gaan beroepen, in de zin van 'maar hij heeft er toestemming voor gegeven'
Precies wat Pakistaan zegt, mensen denken dat moslims als kippen zonder koppen naar extremisten luisteren. En die extremisten zouden dan er op uit zijn om van iedereen moslim te maken. Daar zit een grote denkfout, die extremisten gaan tot het extreme omdat ze de huidige maatschappij willen veranderen. Ze zijn het niet eens met hoe het eraan toegaat tijdens het westen vs Islam, Rusland vs Tsetsjenie, Israel vs Palestina.
De Islam wordt gezien als oplossing( rechtvaardigheid ), en niet als rede om.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 10:19
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 01:38 :
gewone mensen wensen ook zo vaak anderen dood, dus waarom hem niet?
Hmz ik maak echt geen onderscheid, flauwekul allemaal
jawel, maar een imam zou beter moeten weten, helemaal als hij momenteel dit soort uitspraken op tv doet.

(ik bedoelde btw niet dat ik van gogh's uitspraken goedkeur; wel dat zijn uitspraken veel minder impact hadden dan die van een imam momenteel. en juist daarom zou een imam, of iemand die zich daar voor uitgeeft, zijn woorden wel wat beter mogen wegen voordat hij zijn wensen de samenleving in slingert. daarnaast zijn moslims natuurlijk niet dom, maar een aantal zijn wel geneigd om naar hun religieuze leiders te luisteren. feit blijft dat de islam momenteel wel erg veel gebruikt/misbruikt wordt om geweld te rechtvaardigen.)
Oud 28-11-2004, 12:32
SeniSeviyorum
SeniSeviyorum is offline
Aan de ene kant vind ik dat het mag, want het hoort wel bij vrijheid van meningsuiting. Ook bij Theo van Gogh was er haast geen 1 Nederlander die zich er ook maar druk om maakte, want dat was dan ook "vrijheid van meningsuiting". En nu, als een imam dat zegt, zou het opeens te ver gaan.

Aan de andere kant vind ik dat de imam dit niet had mogen zeggen. Net als bij wat Theo van Gogh zei, vind ik dit ook over de grens van vrijheid van meningsuiting gaan. Een imam hoort je over de islam te leren, en wat hij gewenst heeft kan een verkeerde invloed hebben.

Maarja, niemand hoort nu te zeiken, want ja dit is toch ook vrijheid van meningsuiting net als bij Theootje?
Oud 28-11-2004, 12:37
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ja idd, laat die man wensen. Vrijheid van meningsuiting.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:38
Verwijderd
Ik wou al zeggen. Als je niet eens meer kunt zeggen dat je 'een gevoel van blijdschap' voelt als iemand die je haat doodgaat, wat stellen die fucking grondrechten dan nog voor? Stelletje para CDA-rukkers.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:41
T_ID
T_ID is offline
ok, dus wat zou de conclusie moeten zijn?

mag iedereen alles zeggen?

of moet iedereen voor dit soort uitspraken vervolgt worden?

Als dateens duidelijk werd vastgesteld zou dat al een hoop discussie uit de wereld helpen.
Oud 28-11-2004, 12:45
Mujahideen
Mujahideen is offline
Mag de topictitel eindelijk een keertje aangepast worden?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:50
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
punt is niet dat van de ven's uitspraken strafbaar zouden zijn (dat zijn ze niet, en dat houden we zo, want dat is nederland). het probleem is de bijzonder ongelukkig gekozen woordkeus van de interviewer, en de bijzonder ongelukkige timing.
Oud 28-11-2004, 12:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Conclusie: Als je de uitspraken van Theo acceptabel vond, kun je niets tegen deze imam zeggen.
Als je Theo een idioot vond, dan kan dat op zich wel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 13:41 :
ok, dus wat zou de conclusie moeten zijn?

mag iedereen alles zeggen?

of moet iedereen voor dit soort uitspraken vervolgt worden?

Als dateens duidelijk werd vastgesteld zou dat al een hoop discussie uit de wereld helpen.
Ik voel mij geroepen om de discussie te beslechten.

Dit soort uitspraken is niet strafbaar. Het is absoluut onwenselijk om ze strafbaar te stellen. Dat zou een grove inbreuk opleveren op de vrijheid van meningsuiting. Als iemand zoiets zegt in het debat, dan kun je daar zelf je conclusies uit trekken en zelf beslissen of je wel of niet verder met hem wilt discussiëren. Als verstandige volwassene moet je daar toch toe in staat zijn.

Discussie gesloten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:58
Mujahideen
Mujahideen is offline
Topictitelchange en slotje graag.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 28-11-2004 @ 13:58 :
Topictitelchange
Niemand die daar naar luistert hoor, ik heb het al een paar keer geroepen...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 28-11-2004 @ 14:12 :
Niemand die daar naar luistert hoor, ik heb het al een paar keer geroepen...
Naar wat wijzigen dan? En normaliter verander ik alleen de titel als de oorspronkelijke poster daar om vraagt.
Oud 28-11-2004, 14:16
Verwijderd
Iemand doodwensen was voorheen nooit echt een probleem, bij mijn weten.

Erg schokkend trouwens, dat een radicale imam blij zou zijn als Wilders zou sterven, echt erg onverwacht.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:27
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 15:16 :
Iemand doodwensen was voorheen nooit echt een probleem, bij mijn weten.

Erg schokkend trouwens, dat een radicale imam blij zou zijn als Wilders zou sterven, echt erg onverwacht.
Het ging natuurlijk vooral om het moment. En het feit dat Wilders al met de dood bedreigd wordt.

Voor de rest mag je het altijd wel zeggen.
Oud 28-11-2004, 14:32
Verwijderd
Wel vind ik dat hij niet op een katholieke universiteit mag zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:39
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2004 @ 15:32 :
Wel vind ik dat hij niet op een katholieke universiteit mag zitten.
Precies, die doen aan doodbidden. Alleen wensen is voor heidenen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:41
Verwijderd
Met doodbidden is niks mis
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:43
juno
juno is offline
Volgens mij mag je daar wel je tong voor blauw bidden wil OLH zo'n verzoek inwilligen. Hij bepaalt natuurlijk zelf wel wie er wanneer doodgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten