Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 28-11-2004 @ 17:24 :
Je mocht blijven slapen en je hebt n fucking poster. komopzeg.
rrright
Advertentie
Oud 28-11-2004, 16:27
Konstantine
Konstantine is offline
Mijn mama zei net 'klote' aan de telefoon
Oud 28-11-2004, 16:30
Verwijderd
o ja en een dikke hork probeerde me op mn bek te pakken gisteren
Oud 28-11-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-11-2004 @ 17:30 :
o ja en een dikke hork probeerde me op mn bek te pakken gisteren
leeep help me !
ik moet kiezen tussen 2 accounts
zal iik glass danse of thefragile kiezen ?!
Oud 28-11-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 28-11-2004 @ 17:30 :
leeep help me !
ik moet kiezen tussen 2 accounts
zal iik glass danse of thefragile kiezen ?!
ga voor thefragile die vind ik mooier
Oud 28-11-2004, 16:53
11568
11568 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 27-11-2004 @ 22:51 :
euh ik heb vanochtend op mijn poonie gereden
en verder heb ik voor kluizenaar gespeeld, ik zit vanaf 12 uur tot nu al te computeren :/
Laat het snel maandag zijn.
Oud 28-11-2004, 17:01
pOiSoN_666
pOiSoN_666 is offline
zaterdag geskateboard nadat ik tot 13 uur had uitgeslapen (gisteren lekker uitgeweest) en 's avonds nog lekker laat tv gekeken,
zondag regen-->niet skateboarden dus ff op pc gezeten en gezien dat ik nog huiswerk had...nou pech want nu ga ik naar m'n liefje lekker eten en daarna slapen
Oud 28-11-2004, 17:53
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gister naar Vive La Fete in Tivoli geweest, wat erg gaaf was.
Vandaag met gehandicapten Shrek 2 gekeken.
Oud 28-11-2004, 17:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Gister tot 4 uur uytgeweescht. 5 uur thuis. 20 seconden later slapen. Vanochtend om 11 uur wakker. 2 uur gaar geweest. Muziek geluisterd. Biep naar busstation gebracht. Achter comp gezeten. En nu nog steeds. Belabberde zondag.
Oud 28-11-2004, 18:31
Verwijderd
en ik heb net lekker iets opgenomen voor konstantine <3
om mijn liefde te verklaren
Oud 28-11-2004, 18:33
Konstantine
Konstantine is offline
Ja dat is heel romantisch!

Ondertussen heb ik nog meer verhaalanalyse gedaan en algemene taalkunde en grammatica en nasi gemaakt en gegeten en afgewassen en ik ben weer vriendjes geworden met mijn exgeheimeminnaar. Oh en nu lees ik voor moderne nederlandse letterkundeee.
Oud 28-11-2004, 18:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb niks gedaan. gister ging ik uit maar het was kut en iemand had mn bier omgeschopt dus ik was bijna meteen weer weg.
en ik ben hyperrr dus ik ga geen cola drinken.
Oud 28-11-2004, 19:04
Susanne
Susanne is offline
Gisteren ben ik uitgeweest en ik heb heerlijk gekust met een iraniër, rrrr dat was lekker
Een vriendinnetje van mij bleef slapen, maar we waren er op 1 fiets naar toe gegaan en ik moest terugfietsen, onderweg zijn we gevallen in bosjes omdat zij niet stil kon blijven zitten
Nu is ze weg en zit ik hier maar weer
Leuk weekend gehad
Oud 28-11-2004, 20:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag gewerkt, en in een half uur tijd hebben 2 neg0rs me gevraagd om m'n telefoon nummer omdat ze me zo 'bjoeetifoel' vonden. neg0r nr.2 komt dinsdag terug om me op te zoeken. Waaah
Ik heb maar gezegd dat ik een vriend heb. Tis een grove leugen, maar het was pure noodzaak.
Oud 28-11-2004, 20:15
Glory
Glory is offline
Ik heb een opdracht voor school gedaan en ik vind het wel gedeeltelijk leuk, maar ik ben nooit tevreden en nu ben ik dus relatief tevreden dus het is wel een relatief okay. Alleen nu ben ik bang voor mijn lerares want als ze iets lelijk vind dan zegt ze altijd 'Hmn. Mag ik even grof zijn?" en dat is altijd negatief uh
Oud 28-11-2004, 20:26
Verwijderd
Ik ging met een vriendinnetje uit Alphen naar Utrecht die ik al een jaar niet meer had gezien. lekker struinen en geen geld hebben en kauwgom onder onze schoen krijgen en koffie drinken met supertosti. en toen moest ik weer helemaal terug en toen was de conducteur vrolijk en ging gekke dingen omroepen. en toen kwam ik thuis en was mijn zusje met een vriendinnetje delicatessen aan het kijken dus ik hoorde de hele tijd geschreeuw uit de film en gegiebel op de achtergrond terwijl ik m'n muziekpresentatie van morgen aan het voorbereiden was en m'n huiswerk aan het maken was. en nu is mijn huiswerk klaar. oh en ik ging tussendoor nog met Irrrma kaartjes voor Spinvis in Arnhem 8 maart kopen en we zijn er zooo trots op want Spinvis is koel en nou ben ik verliefd op die kerel die Erik heet en ik blaat een beetje. dus nu ga ik ice-tea drinken en pepernoten en chocoladekoekjes eten.
Oud 28-11-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 28-11-2004 @ 18:53 :
Gister naar Vive La Fete in Tivoli geweest, wat erg gaaf was.
Vandaag met gehandicapten Shrek 2 gekeken.
Stage? Op zondag?!

Ik heb vandaag uitgeslapen en ontbijt voor me laten maken. Daarna naar Boymans geweest waarna ik naar Schiphol ben vertrokken om mijn beste vriend op te halen en daar ben ik nog mee uit eten geweest met nog een paar leuke mensen en ik ben blij dat hij terug is. Nu ga ik mijn wenkbrauwen epileren als ik nog zin heb en even een vriendje bellen en dan slapen.
Oud 28-11-2004, 21:20
Verwijderd
ik heb gisteren met twee vriendinnen bijna 2 uur gedaan om van de rai naar het leidseplein te komen, daarna hebben we gebounced tussen de niggah's, terug met de nachtbus en met behulp van Tom Tom terug naar amersforot gereden
Oud 28-11-2004, 22:18
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb bijgeroddeld met buurchick en we zijn nog maar eens foto's gaan kijken bij een bovenbuurjoch. Daarna hebben we een fonologische transcriptie van een stuk Max Havelaar gemaakt, wat echt een pokkewerk is maar ik ben er goed in, ha. Nu is het dus tijd voor een feestje maar we hebben geen van beide alcohol. (Ik had dit stuk best in fonologisch schrift willen schrijven maar die tekens heb ik niet zeee.)
Oud 28-11-2004, 22:29
Synonym
Synonym is offline
Hmm... heerlijk geslapen, werd om 12 uur wakker. Nog lekker tot half twee in bed blijven liggen, met mijn lievelings. Daarna een poging gedaan mijn lippiercing er weer in te krijgen (stom kloteringetje) maar dat lukte natuurlijk niet. Daarna naar een juwelier gefietst die open was om er maar voor even een staafje in te prutsen. 20 euro! Gvd! Daarna een broodje tonijn bij bakker bart gegeten, om vervolgens snel door te fietsen naar de oefenruimte en daar een beetje brak te zitten zijn. Patatje gegeten tussendoor. Daarna naar de oefenruimte van mijn lief gefietst want die wilde nog effe wat dingetjes opnemen. Maar dat kon niet meer want ze werden eruit gezet door een stelletje a-muzikale metalboeren. Sukkels. Toen naar mijn huisje gegaan, bleek dat er niemand thuis was en de stoppen waren doorgeslagen. En ik weet natuurlijk niet hoe dat werkt. En nu fiets ik zo lekker naar mijn lief, om bij hem te slapen.
Oud 28-11-2004, 22:57
Verwijderd
Bitchfighten met de ex van míjn ex. Rrrr, wat zou ik toch moeten zonder vervelende mensen om op te kankeren
Oud 29-11-2004, 07:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
Tijdens het uitgaan sprak ik Zero, en moest ik zeggen dat dr pc is gecrashed, en ze jullie allemaal erg mist.

Vandaag deed ik niets.
Oud 29-11-2004, 07:36
Verwijderd
Ik was op tijd wakker maar mijn ouders zijn niet thuis dus ik moest de hond uitlaten en die ben ik nu kwijt dus ik weet nog niet of ik wel naar school toe ga.
Oud 29-11-2004, 07:40
deringmeester
deringmeester is offline
ik zit al op school, ga strax leren voor een toets van micro en dan en dan DAN GA IK SLAPEN of zuipen da week nog niet. heb vanacht gewerkt tot 4 uur ofzo en was er om 6 uur al weer uit. Maar dat horen jullie strax wel als jullie willen
Oud 29-11-2004, 08:37
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Ik ben nu bezig met mijn EKM, psychopathologie voor kinderen, straks naar school.
En ik ga vanavond naar mijn vriendin
Oud 29-11-2004, 08:56
Jules
Jules is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 29-11-2004 @ 08:36 :
en die ben ik nu kwijt
Al gevonden?
Oud 29-11-2004, 09:04
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 29-11-2004 @ 08:40 :
ik zit al op school, ga strax leren voor een toets van micro en dan en dan DAN GA IK SLAPEN of zuipen da week nog niet. heb vanacht gewerkt tot 4 uur ofzo en was er om 6 uur al weer uit. Maar dat horen jullie strax wel als jullie willen
hahaha micro kan stikke!! ik ga GAMEN!!
Oud 29-11-2004, 09:05
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 29-11-2004 @ 10:04 :
hahaha micro kan stikke!! ik ga GAMEN!!
en terecht!
Oud 29-11-2004, 09:22
Verwijderd
ik ben vadnaag vroeg opgestaan en toen besloot ik niet naar school te gaan,ik heb dus de hele dag voor me,ik begon met een rondje hard te lopen en wat buikspieroefeningen.
daarna heb ik asociaal lanmg gedoucht en de rest van de dag weet ik nog niet wat ik ga doen
Oud 29-11-2004, 10:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 29-11-2004 @ 10:22 :
ik begon met een rondje hard te lopen en wat buikspieroefeningen.
Althans, ik moet er nog aan beginnen. En daarna ga ik huiswerk maken, en daarna werken.
Oud 29-11-2004, 10:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 29-11-2004 @ 08:19 :
Tijdens het uitgaan sprak ik Zero, en moest ik zeggen dat dr pc is gecrashed, en ze jullie allemaal erg mist.
En nu zit ik op school achter de computer want ik ben verslaafd dus moet even hoi komen zeggen
Oud 29-11-2004, 10:38
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga vandaag naar mn chickie in rotterdam en dan gaan we ff winkelen want ik moet een cadeautje voor iemand kopen en daarna gaan we koken en daarna wil ik zelda spelen
Oud 29-11-2004, 10:44
Gadje
Gadje is offline
ik moet nog naar school, maar ik ga t laatste uur weg want ikmoet de bus halen en anders kom ik te laat want ik ga naar een vriend in tilburg
Oud 29-11-2004, 11:05
Verwijderd
Eerst maar eens ontbeten, naar de bus gewaggeld en vervolgens nog de studio even gecheked. Met de bus naar den bosch gegaan om me te vervelen op school. Vriendin ge-smsd. Tekening van leraar gemaakt en vervolgens met
behulp van RasterBat0r op 24 a4'tjes uitgeprint. nu drink ik water uit een spa blauw fles en verveel ik me nog even verder
Oud 29-11-2004, 11:26
Verwijderd
ik heb gisteravond met wat vrienden bij mij thuis gechilled en lost highway van david lync gezien. damn wat een vage film weer ik denk dat ik niet veel tijd meer zal verneuken door zijn films te kijken want ik ben altijd te verdwaasd als zo'n film is afgelopen. verder hadden we geen big vloei meer dus dat was wel weer even een tegenslag. tot half 2 gta zitten spelen en toen nog ff gelezen en gaan maffen. zometeen werken, he bah
Oud 29-11-2004, 13:10
Jules
Jules is offline
Gisteren had ik het huis alleen want papa en mama waren al vroeg naar Duitsland gegaan om mijn omi te bezoeken. Dus ik heb met een vriendinnetje the Gift gekeken en we hebben samen gegeten onder het genot van The Incredibles op de laptop.

Vanmorgen ging ik afwassen en wilde ik naar Amsterdam gaan maar luisterde eerst mijn voicemail af en daar stond mijn vader op: "jij ook met je kutvoicemail!". Dus ik durfde eigenlijk niet terug te bellen, toch maar gedaan. En omi is vanmorgen overleden
Oud 29-11-2004, 14:14
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Vreselijk verslapen, werd pas om 12 uuur wakker
Naar school geweeest, voor freaking 3 kwartier. Nederlands nog wel. Nu zit ik weer thuis en zou ik eigenlijk aan een werkstuk moeten werken, maar daar heb ik geen zin in. & ik kreeg vandaag een heel lief cadeau van een vriendin, dus nu ben ik vrolijk..
Oud 29-11-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 29-11-2004 @ 14:10 :
Vanmorgen ging ik afwassen en wilde ik naar Amsterdam gaan maar luisterde eerst mijn voicemail af en daar stond mijn vader op: "jij ook met je kutvoicemail!". Dus ik durfde eigenlijk niet terug te bellen, toch maar gedaan. En omi is vanmorgen overleden

Gecondoleerd, chick (})
Oud 29-11-2004, 16:08
monolo
monolo is offline
Citaat:
Rogue schreef op 29-11-2004 @ 17:03 :

Gecondoleerd, chick (})
Oud 29-11-2004, 16:27
vixen
vixen is offline
Ik stond te vroeg op en toen ging ik naar school, nouja. In 't café daar zitten en wat drinken. Toen hadden we marketing en dat was op zich wel leuk en toen hebben we verder gewerkt aan de opdrachten. Daarna nog weer leuk in 't café gezeten en toen bij de bus kwam ik een jongen tegen die bevriend is met een jongen die ik al wel 5 jaar leuk vindt ofzo. En die zei dat die jongen het over me had gehad en mn email wilde, want ik was 'm tegen gekomen zaterdag en dat vondtie leuk. En nu ben ik blijblijblij. En straks ga ik naar Nijmegen en dan veel huiswerk maken. Bluh. Maar dan nog ben ik blij
Oud 29-11-2004, 16:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Gisteravond concertje gehad en sliep niet thuis, vanochtend naar huis gegaan en toen wou ik naar school gaan maar belde dajo dat t niet doorging, dus toen heb ik mn huis baas alvast gebeld dat ik per 31december wegben. Vervolgens boodschappen gedaan en net even een joint op de bank zitten roken.

Mja.
Oud 29-11-2004, 16:37
Fog
Fog is offline
gisteren ging ik uit in klazinaveen met 2 vriendinnetjes, we hebben foto's gemaakt van de foutste dingen en mensen die we konden vinden en gedanst met echte gangsters uit klazinaveen toen belde vriendlief om 5 uur snachts en ik dacht dat het de wekker was dus ik ging opstaan, toen ik er achter kwam dat het niet de wekker was kon ik niet meer slapen en was ik dood op school, daarom ben ik maar vroeg naar huis gegaan.
Oud 29-11-2004, 16:40
grandmommy
grandmommy is offline
Gecondoleerd Jules

ik ben vandaag naar school geweest en bij muziek gingen we zingen want dat doen we altijd, en ik moest van de meneer ' the one' van Shakira zingen het ging kut maar iedereen zei dat het mooi was. en verder heb ik nog melig staan dansen met kymer job en huib, en job en huib gingen mad world van gary jules doen, met huib op piano, en dat was moooooi! Huib kan heel mooi piano spelen, ik wou dat ik dat kon en job zong ook wel mooi en hij trok een heel moeilijk gezicht dus het leek net of ie meende wat ie zong nou en verder gingen twee meisjes don't speak van no doubt doen maar ze durfden niet dus er kwam niet veel geluid uit en toen gingen we ze tips geven hihi. en na de les heb ik nog even met de meneer let me entertain you gezongen en ook nog baby can I hold you van tracy chapman.
Oud 29-11-2004, 16:51
Drez
Drez is offline
Marijke (})

Ik ben vandaag naar de schoolpsych gefietst maar die was door dr rug gegaan dus afspraak verzet. Daarna ben ik naar de UB gegaan en heb ik een paar boekjes opgehaald en koffie gedronken met studievriendjes.
Daarna ben ik naar mn kamer gegaan en heb ik Isketch gespeeld met Marijke en geforumd.
En daarna had ik weer college en ging ik naar de Hema om fietslampjes te kopen maar die waren op. Gelukkig, want ik heb mn eigen net terug gevonden, ze zaten in een muts .
Daarna heb ik boodschappen gedaan en gehoopt dat ik mn ex tegen zou komen (pff) en gekookt en gegeten en straks ga ik naar spinning.
Oud 29-11-2004, 16:57
Verwijderd
vandaag werd ik te laat wakker
pas om 6:10 en ik moet om 6:20 wegrijden
anders kom ik nooit optijd op school.
nou ik weet niet hoe ik het heb gedaan
maar ik was dus optijd.
alleen mijn trein naar antwerpen had dus vertraging
er stond 17 minuten dus oke , en toen onderweg ook
nog eens 15 minuten. de vetzakken. en bij berchem oooook
nog eens vertraging. nou school was stom want ik had geen leuke lessen. dus ik besloot om na de middagpauze terug naar huis te gaan. en voelde me niet zo goed.
dus eerst even in de middagpauze iemand gefotografeerd
voor schoolopdracht. en nu moet ik eten
Oud 29-11-2004, 17:02
11568
11568 is offline
Ik heb uitgeslapen en toen ging ik naar school. Ik had meteen gym en we gingen hockeyen en ik heb wel 2 keer de bal geraakt. Toen een tussenuur dus gingen we even naar de stad en toen bleven we veel te lang en vergaten we de tijd dus morgen moet ik 8 uur melden. Doe ik niet uiteraard. Thuis was ik echt dood en ben ik op de bank geplofd en ging ik thee drinken. Mijn vader had een nieuwe dvd dus die gingen we kijken, over Neil Young en dat was wel leuk. Verder heb ik gecomputerd. En een schrift gemaakt met alles wat ik nog meot doen, kopen, downloaden, betalen, bellen etc. want ik werd gek van die chaos in mijn kop. Nu staat het allemaal in mooie schema's en heb ik rust
Oud 29-11-2004, 17:26
Glory
Glory is offline
Ik ging naar school met mijn gister gemaakte fotos en iedereen vond het tof dus ik ben blij uh.
Oud 29-11-2004, 17:30
morango
morango is offline
ik heb nogal een wild en druk weekend gehad, met veel drank en weinig slaap dus vanochtend was ik nogal brak.
om 8 uur met de trein naar school, waar het wel interessant was, maar ik voelde me dus niet echt optimaal, dus ben ik om 1 uur naar huis gegaan.
vanmiddag gehuiswerkt, net gekookt en gegeten, en nu relaxen en straks duik ik lekker vroeg in mijn kribbe.
Oud 29-11-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 29-11-2004 @ 09:56 :
Al gevonden?
Ja, hij stond een half uur later te piepen voor de deur en ik was anderhalf uur te laat op school.

En gecondoleerd.
Oud 29-11-2004, 17:48
Qamra
Qamra is offline
Vechten met een surprise. Iemand in de winkel de verbazing van haar leven bezorgen door te vragen welke kleur crêpe-papier ik nodig had voor een gehaktbal. Geld gehaald. Wat lekkers gehaald bij de supermarkt. Even duits voorbereid, wat toch niet doorgaat. En verder heb ik wat aan mijn haar gewerkt, zodat het weer mooi is.

Regels voor berichten