Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik word niet echt mishandeld door mijn ouders... alhoewel, mijn stiefmoeder is niet echt aardig tegen mij ![]() |
![]() |
||
om te beginnen vind ik het een vrij nutteloos topic omdat er weinig verteld word. Wij kunnen hier niets mee en jij zelf denk ik ook niet zo heel veel...
Citaat:
dan hoeven wij je ook niet te slaan... kromma gedachten want ik denk dat een discussie aangaan veel beter is, en mishandellen is sowieso fout. Maar maak dat maar eens je ouders duidelijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat heb ik niet gezegd, Ruudje. Zowel psychische als lichamelijke mishandeling mag niet, door niemand. Maar daarover ging haar vraag niet. Maar je hebt meer dan 100% gelijk, psychische mishandeling mag (uiteraard) ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat zou ze dan moeten doen volgens jou?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op je 16de het huis uitgaan is zeker géén oplossing, is mijn mening. Dan maak je je problemen ook alleen maar erger soms. Het beste lijkt mij nog steeds om er met iemand over te praten, die je kan helpen om te bemiddelen tussen jou en je ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ben je in ieder geval van de problemen die je ouders je geven af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. (2) Verwijderd | 16 | 02-07-2004 15:59 | |
Psychologie |
Waarom zou iemand dood willen?? kingetje | 35 | 12-05-2002 17:51 |