![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 19:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat ik de BAND overhypt vind, je moet eens minder met je ego bezig zijn en daadwerkelijk proberen te begrijpen. Ik heb gezegd dat les legions noires, wat net als blazebirth hall (als je zo into nsbm bent ken je die naam vast wel) een groep van diverse bands, overhypt is. Daarnaast zegt overhypt NIKS over de band zelf, overhypen doet de grote meuk. Als er een aantal bands zijn die de essentie van Black Metal uitten zonder in schaamteloze zelf-parodie te vallen dan is het LLN wel. Vanuit muzikalisch aspect zijn ze echter een grote joke, slecht drumwerk, eenvoudige riffs, met bagger produktiekwaliteit waar zelfs Ildjarn nog een puntje aan kan zuigen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, je praatte al poep maar je overtrefd je eigen niveau steeds weer. Wat is je punt eigenlijk al die tijd? Je hebt het over 'belachelijke' namen, je eigen is niks beter. Je hebt het over kinderachtige truiheid, zelf loop je te pimpen met bands die eenander zogenaamd moet kennen. Je begint ineens te spuien over je wildste fantasien van 'bilnaadhanekam' en '6,66 inch bloedgenummerd vinyl' wat heb ik daar mee te maken? Heb je ook nog echte argumenten, of is dit alleen een infantiele uiting van jouw eigen verveeldheid en ignorantie (en nee daarmee bedoel ik niet je kennis (of juist tekortdoening daaraan) over black metal mee.). Kortom heb je ook nog een punt te maken, of kan je er gewoon niet tegen dat er iemand is die ook van Black Metal houdt en die jou als black-metal godheid op dit forum niet gelijk vereerd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
check mijn truiheid ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
allen kniel voor blackmetal godheid Ischenbaert! ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 19:47. |
![]() |
||
Citaat:
Enfin, stoppen met die ongein. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: ik vind trouwens geen spelfouten in mijn posts, met uw welnemen. Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 20:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahaha ja, je doet wel mooi met ze mee.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Qua spelfouten, in de zojuist gepostte quote van Infaustus staan er bijvoorbeeld wel een aantal (ik noem de haneNkam, erbij, make-up doos, e-bay). Maar ergens is bekent wel erg beschamend, maja ik ben dan ook geen volbloed Nederlander ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Falkenbach M.R.10 | 45 | 05-11-2004 12:20 | |
Muziek |
FALKENBACH "Ok Nefna Tysvar Ty" Verwijderd | 5 | 03-11-2004 11:15 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 500 | 24-09-2004 16:01 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Wat heb je gekocht op muziekgebied? telluriet | 500 | 28-06-2004 22:48 | |
Muziek |
falkenbach mieper | 41 | 15-04-2004 16:31 |