Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 20:51
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik ben verliefd, heel erg verliefd.. En de jongen waarop ik dat ben, wil niks met me Ik heb wel een paar keer met hem gezoend. Nou is het zo dat ik nog steeds maagd ben, en ik zou het wel met hem willen doen.
Is dit dom om te doen, omdat hij toch verder nix met me wil? Of is dit helemaal niet zo dom? Aan de ene kant denk ik; ik doe het dan -wel- met iemand met wie ik het heel graag zou willen doen, omdat ik hem echt leuk vind.. En ik weet wel waar ik aan toe ben, dat heeft hij al verteld. Ik weet ook helemaal niet of hij het wel zou willen, maar stel van wel? Op een dronken avondje? Wat raden jullie mij aan? Dat is nog altijd beter dan met iemand die zomaar iemand is...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:54
Verwijderd
Als jij dat wil, als je goed beseft dat het dan voor één keer is, als je je realiseert dat hij niet daardoor op jou verliefd zal worden, en als je zeker weet dat je niet teleurgesteld zult raken, dan is het niet dom. Anders wel, of 't nu de eerste keer is of de tweehonderdste.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:30
Verwijderd
Nou ja lastig natuurlijk. Eigenlijk zou ik het niet doen, omdat je nooit zeker weet dat je niet teleurgesteld raakt. Je voelt al iets voor hem, hij doet het 1 keer met jou, jij voelt je daardoor dan alleen maar beter, maar tegelijkertijd kut, juist omdat je weet dat het voor 1 keer is. Nee ik zou het dus niet doen.

Daarnaast, je eerste keer, mss is het wel niet zo rooskleurig als jij het je nu voorstelt, en dan is het zeker niks. Een mislukte 1e keer, en een jongen die zijn one-night-stand als mislukt ziet...

Ik zou gewoon wachten met iemand bij wie je je echt jezelf voelt, en goed kan ontspannen, iemand die hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem.

pfft irritant he van die jongens die dan niet hetzelfde voor jou voelen als jij voor hun
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:04
i'mstronger
i'mstronger is offline
tjaa nogal irritant ja, zulke situaties.. Aan de ene kant denk ik ook van, je moet zoveel genieten van hetgene dat je krijgen kan van hem, maar aan de andere kant.. ja dat gaat natuurlijk pijn doen, want hij bepaalt of het gaat gebeuren en wanneer..
Maar jah verdorie, ik wil hem gewoon! Moeilijk moeilijk moeilijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:05
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik zou het zelf niet doen, als ik jou was...Je bent nu al, zoals je zelf zegt, helemaal verliefd op hem, en ik denk dat seks, en vooral een ontmaagding, jou alleen nog maar meer gevoel voor hem gaat geven. Ik denk dat je dan echt van een koude kermis thuiskomt (en nu klink ik echt als mn moeder )
Oud 25-11-2004, 22:09
Sprinkle
Sprinkle is offline
Zou je niet liever je eerste keer delen met iemand die ook verliefd op jou is ? Ik zou het zelf niet doen in die situatie, het lijkt me niet dat hij na de sex ineens wel verliefd op je wordt. Als je die ervaring met hem wilt, maar ook realiseerd dat dat waarschijnlijk de enige keer zal zijn met hem kan je het doen.
Oud 26-11-2004, 13:52
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Je zou het dan misschien wel doen met iemand waar jij om geeft... maar hij geeft niet om jou. En sex is toch het lekkerst lijkt mij met iema nd waarvan je houdt, waarbij je na de daad in de armen na geniet. En als hij niet om je geeft zie ik dat niet zo snel gebeuren. Daarbij is de eerste keer echt niet fantastisch ofzo, bij mij was het redelijk pijnlijk, en dan ligt er iemand bovenop je die niet verliefd op je is... lijkt me het alleen maar erger maken...
Dus mijn advies is gewoon nog even wachten...
Oud 26-11-2004, 13:55
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Kzou het niet doen. Sure, nu voelt het goed maar als je over een tijdje iemand tegen komt die je net zo leuk vind en hij vind je ook leuk dan ga je toch een beetje spijt hebben.

Maargoed, ligt er maar aan hoeveel waarde je hecht aan ontmaagding. In principe is iedere eerste keer met iemand speciaal. De ontmaagding steekt er dan net bovenuit omdat je zo aan het klooien bent.
Oud 26-11-2004, 17:41
bench140
bench140 is offline
Maar als je het op een dronken avondje wil doen, zorg dan dat je wel allebei nog enigzins op je benen kan staan. Anders gaat het zo lastig.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 20:10
filia dei
filia dei is offline
Ik zou het niet doen. T'is 't leukst als je de eerste keer voor 'n bijzonder iemand bewaard. En als je later een leuke vriend krijgt die ook verlieft op jou is, vind je 't zonde dat je 't niet voor hem bewaard hebt.

Bovendien wordt je door seks te hebben vast nog veel doller op hem en is 't nog vervelender dat hij niets wilt.
Oud 26-11-2004, 20:45
miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk niet dat een jongen die verder toch niks voor je voelt echt veel werk zal maken van jouw eerste keer... en ik zou voor mijn eerste keer toch wel een jongen willen die het ook echt een eer vindt om me te mogen ontmaagden. Maargoed, dat is maar net waar je normen en waarden liggen.
Oud 26-11-2004, 20:54
Konstantine
Konstantine is offline
ik denk dat je maar gewoon moet neuken want neuken is lekker
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 26-11-2004 @ 21:54 :
ik denk dat je maar gewoon moet neuken want neuken is lekker
precies en de eerste keer valt toch altijd tegen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 22:11
igfy
igfy is offline
nouja ik zou het niet doen..

maargoed wie ben ik?
Oud 28-11-2004, 11:53
i'mstronger
i'mstronger is offline
tjaa okeej dat is ook wel zo, dat hij waarschijnlijk niet echt moeite gaat doen om mij een leuke avond te bezorgen..
En het zal dan ook wel zo zijn, dat als het gebeurt is dat het dan ook niet meer lekker bij elkaar liggen is enzoo, nee ik denk dat het dan beter is van niet.. hoop dat ik me in kan houden, mocht ik een keer met hem op stap zijn..?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:07
Verwijderd
Als je speciaal door hem ontmaagd wilt worden omdat je verliefd op hem bent, dan zou ik het niet doen. Jij verwacht namelijk veel meer van hem dan hij van jou. Bovendien wordt het waarschijnlijk niet bepaald romantisch.

Als je gewoon een potje wilt neuken om van die irritante maagdelijkheid af te komen kun je het wel doen. Maar dan moet je wel zeker weten dat je niet achteraf met een enorme kater komt te zitten omdat hij je als een baksteen laat vallen.

Aangezien je je eigen emoties niet honderd procent zeker kunt inschatten zou ik het dus maar niet doen, tenzij je het op voorhand al niet erg vindt om met een gebroken hart en verloren onschuld te zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:12
juno
juno is offline
Het is verschrikkelijk om sex te hebben met iemand waarvan je weet dat hij niets voor je voelt, ook al ben je zelf stapelgek op hem. Niet doen. Zo erg is het nou ook weer niet om nog maagd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-11-2004 @ 21:28 :
precies en de eerste keer valt toch altijd tegen
oh?
Oud 28-11-2004, 22:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik zou t niet doen. ik zou ook t ook nooit met iemand kunnen doen waar ik niet echt van hou; en daar heb ik nog nooit spijt van gehad.
Oud 28-11-2004, 22:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-11-2004 @ 21:54 :
Als jij dat wil, als je goed beseft dat het dan voor één keer is, als je je realiseert dat hij niet daardoor op jou verliefd zal worden, en als je zeker weet dat je niet teleurgesteld zult raken, dan is het niet dom. Anders wel, of 't nu de eerste keer is of de tweehonderdste.
Oud 29-11-2004, 10:56
Aep <3
Aep <3 is offline
Niet doen, krijg je alleen maar spijt van..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 12:46
MB
MB is offline
kijk zo hoort het, jongens zijn tenminste duidelijk!

Ik zou het niet doen, want dan zou het best kunnen dat je je er achteraf heel erg slecht over voelt. Je hebt weliswaar misschien een leuke nacht/dag gehad, maar ik denk persoonlijk dat je er achteraf alleen maar depressief van wordt, omdat hij het niet uit liefde voor jou deed zeg maar, maar gewoon omdat hij zin had om te neuken
Oud 01-12-2004, 23:55
Verwijderd
als je het echt wil moet je het doen.

als je het doet, doe het dan zo goed dat ie verliefd op je wordt.

forget it
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 00:43
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Niet doen!! en als je het wel doet niet erna zeuren dattie niks wil
Oud 02-12-2004, 00:57
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik zou het ook niet doen. Ik heb dat soort dingen ook wel eens gedaan en me daarna een maand lang enorm verrot gevoeld omdat ik niets anders wilde dan opnieuw bij haar zijn enzo.
Oud 02-12-2004, 03:23
halveschizo
halveschizo is offline
waarom hangt er toch altijd zo'n gewicht aan de eerste keer. de eerste keer dat ik het deed was heel speciaal maar ik heb toen wel verzwegen dat het mijn eerste keer was. dat haalt heel veel druk en spanning weg. verder is mijn tactiek in het leven doen waar je zin in hebt en als je later spijt heb moet je DAT maar gewoon niet doen. spijt zit uberhaubt altijd alleen maar in de weg. dus wat mij betrefd doe je het lekker wel. als je daar nou zo'n zin in hebt. maarja, is dat wel écht waar je zin in heb? ik ken ook jongens (naast dat ik er gewoon zelf ook een ben) die echt hun best doen om hun lief te plezieren, en volgens mij is dat uberhaubt beter dan iemand die het met je doet ookal weet ie dat je vet veel voor hem voelt (jongens die er dan nog gewoon mee door gaan zijn players).

Regels voor berichten