Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow en ik ken Shattered natuurlijk ook, gave site he ? ![]()
||
Citaat:
on topic: check het rijtje van shattered en meer '80s bands als SS Decontrol en Negative Approach. Kijk ook 'ns of youthcrew je ligt. check bands als Time Flies, Hands Tied, Champion, Mouthpiece, Floorpunch, Turning Point, Ten Yard Fight etc. [jehova mode off]
||
Citaat:
verder heb ik geen verstand van oldschool hardcore dus ik hou me er fijn buiten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() youth crew groepen moet ik ineens aan the promise denken good clean fun, h2o mss iets voor u en dan belgische groepe hé : dead stop (al vermeld), rise & fall, justice,... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik ongeveer wilde zeggen is dat de slayer covers wel gaaf zijn maar echt niet tegen de originele versies opkunnen. Minor threat deed het gewoon zo straight forward en to the point. Zonder gestoord of metal te klinken was het toch zo agressief. Ouderwets goede hardcore moet inderdaad rauw zijn, overgeproduceerd wat heb je daar aan? Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 20:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
echt hatelijk |
![]() |
||
Citaat:
gerrit in het huis ![]() verder rost slayer menig band tot p00p, maar aan oa de minor thrat cover - i don' wanna heat it/ giolty of being White cover kunnen ze niet tippen ooooooooooohh.......slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
HARD ZEG IK JE |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Strike in Time (oldskool hardcore/eurocore) zoekt drummer reeko | 14 | 01-01-2006 20:13 | |
Muziek |
[Gezocht] Drum n Bass LeRatLuciano | 42 | 08-07-2004 13:51 | |
Muziek |
Harde Metalen vs. Electroclashes Type | 52 | 18-05-2004 12:03 | |
Muziek |
H2o naar Nederland Verwijderd | 31 | 07-02-2003 04:48 | |
Muziek |
Waar ga jij op stemmen?? icegirl.com | 16 | 23-10-2002 20:45 | |
Muziek |
Bandleden gezocht omgeving westland/denhaag! Rioto | 28 | 09-08-2002 19:17 |