Ik woon nog bij mijn vader en zijn vriendin met wie hij samen een tweeling heeft woont hier ook. Ik heb nog een broer (23) en een tweelingzus (zij is ouder) Nicolette heeft zelf geen kinderen uit een eerder huwelijk of zo
Ik woon in een "bosrijke omgeving" maar dat stelt niet zo veel voor, een paar bomen om het pleintje met huizen zegmaar, ook redelijk dicht bij het centrum en station dus dat is ook wel relaxt
Het huis zelf is best groot, er is pas een nieuw stuk aangebouwd, een soort serre/woonkeuken
Ik slaap sinds vorige zomer apart van mijn zus, mijn vader heeft dat toen ik op sneekweek was, de studiekamer verbouwd (met een beetje hulp dat wel)

ik heb een groter bed (twijfelaar, maar toch) dan eerst, en nu heb ik een inkloopkast en een eigen douche (eerst had ik alleen wastafel)
Ohja en ik ben in het trotse bezit van een leenbakkerinterieur
Ik heb geen eigen tv en pc want mijn vader zegt dat we dan nooit meer beneden zijn en hij vindt dat belangrijk dus vandaar
Over het huis etc. ben ik wel tevreden, alleen demografisch gezien zit ik hier niet echt lekker, jammer genoeg, maar daar gaat snel verandering in komen