Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2004, 23:10
Verwijderd
Je hebt zo'n boerengat in de buurt van A'dam. In dat boerengat staan veel rijtjeshuizen. Een van die rijtjeshuizen is verschrikkelijk metal. En daar woon ik dus in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2004, 23:17
Verwijderd
ik woon met mn jongere broertje in een appartement tegenover de HvU. ik heb natuurlijk de grootste kamer, met ruim balkon. zeer relaxed wonen, ik woonde eerst in hengelo, maar dat was tien keer niks.

alleen word de achterruit van mn auto eens in de zoveel tijd kapotgeslagen door een stel marokkaantjes
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 23:21
Verwijderd
Ik woon met mijn ouders en mn zusjes
in een huis in Etten-Leur. We wonen in een hoekhuisje
En we hebben een hele grote tuin. Want het huis naast ons is ook van ons. Etten-Leur zelf is wel stom. Wonen rot mensen
En valt niet echt veel te doen.Voordeel dan een beetje is dat
Breda op 5 miuten afstand ligt met de trein.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 10:58
Verwijderd
hoi,ik woon in tilburg,in een redelijk normaal rijtjeshuis bij mn ouders,het huis is normaal,de buurt ook en de buren zijn allemaal normaal,we hebben geen grote en geen kleine tuin (een normale tuin dus) en ik word gek van dat normale dus ga ik volgend schooljaar op kamers in tilburg of utrecht
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:04
sunflower
sunflower is offline
woon op kamers in Groningen , heb twee leuke huisgenootjes en super naar me zin , klein studentenhuissie dus maar wel vet gezellig en zeer tevreden, o jah net buiten het centrum in studentenbuurt dus das ook erg leuk.
allemaal erg leuk leuk leuk ben heel erg blij dat ik op kamers zit
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:21
Shyra
Shyra is offline
Ik woon in een dorpje bovenin Noord Holland. In een 2 onder een kap woning met mijn ouders en zusje.

Binnenkort verhuis ik naar een stadje in Noord Holland, naar een 2 onder een kap woning met mijn ouders en zusje.

In het weekend zit ik meestal in Rotterdam.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:38
Fleur
Fleur is offline
Ik woon in A'dam Zuid(eramstel) bij mijn moeder op 2 en 3 hoog.
Mijn kamer is op zolder en best ruim, ben er wel tevreden mee

Maar toch al een tijd op zoek naar een eigen huis en binnenkort misschien wel Bijlmermeerbewoonster
Oud 02-12-2004, 20:06
LittleLucille
LittleLucille is offline
Hoe woon jij?
in een rijtjes huis..

In de stad, op het platteland?
Stad..

Op jezelf of bij je ouders?
Alleen, met vrienden/huisgenoten of woon je al samen met je vriend/vriendin?
Ouders..

Hoeveel mensen wonen er in je huis?
4 personen, hond en konijn..

Ben je tevreden met je woonsituatie?
Ik ben wel tevreden..
Oud 02-12-2004, 20:52
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb sinds gister een nieuwe kamer in utrecht. Op de Voorstraat. T is een studiotje van ongeveer 24m2 met eigen badkamertje en keukentje.
Huisgenoten heb ik daar dus neit echt omdat eht een soort miniappartementje is.
Morgen ga ik zut kopen ervoor (wasmachine, koelkast, gaspitten etc) volgende week inrichten.

Momenteel zit ik nog in mn kamer op de Van Egmondkade, klein pruthok wat freaking gehorig is met 3 huisgenoten. T is wel gez3ellig, dat wel, maar klein, gehorig en veels te duur.
'
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:39
Susanne
Susanne is offline
Ik woon nog bij mijn vader en zijn vriendin met wie hij samen een tweeling heeft woont hier ook. Ik heb nog een broer (23) en een tweelingzus (zij is ouder) Nicolette heeft zelf geen kinderen uit een eerder huwelijk of zo

Ik woon in een "bosrijke omgeving" maar dat stelt niet zo veel voor, een paar bomen om het pleintje met huizen zegmaar, ook redelijk dicht bij het centrum en station dus dat is ook wel relaxt
Het huis zelf is best groot, er is pas een nieuw stuk aangebouwd, een soort serre/woonkeuken

Ik slaap sinds vorige zomer apart van mijn zus, mijn vader heeft dat toen ik op sneekweek was, de studiekamer verbouwd (met een beetje hulp dat wel) ik heb een groter bed (twijfelaar, maar toch) dan eerst, en nu heb ik een inkloopkast en een eigen douche (eerst had ik alleen wastafel)
Ohja en ik ben in het trotse bezit van een leenbakkerinterieur

Ik heb geen eigen tv en pc want mijn vader zegt dat we dan nooit meer beneden zijn en hij vindt dat belangrijk dus vandaar

Over het huis etc. ben ik wel tevreden, alleen demografisch gezien zit ik hier niet echt lekker, jammer genoeg, maar daar gaat snel verandering in komen
Oud 03-12-2004, 10:17
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ik woon in Zeist (whoehoe ) op de warande (studentenflat) met 10 andere mensjes. kamer is 3x5 met een balkonnetje. moet de huiskamer, gang, keuken, wc en douche delen. ik woon ook soms in Hilversum bij mijn vriend. waar ik slaap/woon, hangt af van mijn colleges enzo. als ik vroeg college heb, slaap ik in Zeist, maar anders liever in Hilversum. Mijn vriend heeft 3 huisgenoten en een lelijke huiskamer vol troep, maar het is er wel superleuk. zo lekker duidelijk. not.
Oud 03-12-2004, 10:22
deringmeester
deringmeester is offline
ik woon nog ff thuis in een gat genaamd Aarle-Rixtel bij Hellmond, Eindhoven. Maar ga binnekort of bij mun zus wonen in helmond of in Den bosch
Oud 03-12-2004, 10:26
Synonym
Synonym is offline
Ik woon midden in het centrum van Hengelooo, (voor de hardcoredudes/chicks: 20 meter van de Innocent af ). Het is een studentenhuis die ik deel met 3 andere huisgenoten (1 meisje en 2 jongens). Ik moet de keuken en badkamer enzo delen, maar het is er gelukkig wel supernetjes. Mijn kamer is gezellig en knus en ongeveer 14m, met balkon!

Ik ben heel erg tevreden met mijn woonsituatie omdat ik in mijn vorige kamer ongewenste huisdieren (naaktslakken... ) had.
Oud 03-12-2004, 11:09
Harmke15
Harmke15 is offline
Ik woon in een te grote boerderij ergens op t platteland in overijssel. Tis een woonboerderij en we hebben geen dieren ofzo. Ik woon met mijn ouders en mijn 3 broertjes. Erg gezellig ahumm
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 12:06
schimmel
schimmel is offline
ik ben een keer op een naaktslak gaan staan en toen lustte ik heel lang geen rodevruchtenvla meer
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 12:39
Nobucta
Nobucta is offline
Appartementje in Rotterdam, delen met 2 mensen, waarvan 1 vervelende.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 13:06
OceanEye
OceanEye is offline
Appartementje in Amsterdam, boven dat van m'n ouders.
Oud 03-12-2004, 14:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Met mijn zusje en ouders in een dorp in Zuid-Oost Brabant
Oud 03-12-2004, 19:50
Verwijderd
Ik woon met mijn papa en mama en broertje in een rijtjeshuis in Zoetermeer. Met uitzicht op een grasveld met schapen. Kan het nog burgerlijker? And i like it.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 19:52
Quantes
Quantes is offline
Ik woon in de polder vlakbij een gehucht op Tholen, met uitzicht op de zee en altijd last van de wind...
Oud 03-12-2004, 19:59
Konstantine
Konstantine is offline
Cool ik ken iemand uit Tholen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 08:28
coopergirl
coopergirl is offline
Thuiswonend, Zwolle, huis telt 3 verdiepingen, 5 slaapkamers, daktaras, tuin, vrijstaand, nieuwbouwwijk.
Oud 04-12-2004, 09:21
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik woon in Utrecht in een studentenhuis met 14 meisjes, erg gezellig. Verder zit ik 5 min. fietsen van het centrum en is alles nog nieuw want het huis is nog maar 3 maanden oud.

Mijn ouders wonen in Zeeland, het is een mooi huis alleen is er niks te doen in de buurt en moet je eerst 20 km met de auto voor je een fatsoenlijke winkel tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 10:56
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik woon thuis, met m'n ouders en 3 zusjes. In een heeel klein dorpje in noord-holland en t is er heel saai.. Maar we hebben wel een mooi huis hij is vrijstaand met een hele grote tuin
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 11:51
Verwijderd
Ik woon doordeweek in Oosterbeek in een villa uit 1890 met een pauperige inrichting, van een niet nader te noemen instelling. Heb 1 van de kleinste kamers van het huis (13m2), en niet eens internet en kabel-tv op mijn kamer . In het weekend ben ik bij mijn ouders. We wonen in een riante twee-onder-een-kap in Velp (gld), met een ongelooflijk suffe architectuur (de fantasieloze seventies ). Ik heb zelf een behoorlijk grote kamer (18m2), voorzien van de nodige gemakken (wel internet en kabel-tv). Alleen de laatste jaren is het toch wat minder comfortabel, omdat mijn op controle freakende vader, een timer op de router heeft gezet zodat het internet een bepaald aantal uren per dag aan is (dit heeft hij overigens gedaan omdat mijn tweelingzus niet capabel genoeg was/is om haar eigen verantwoordelijkheid te nemen wat betreft haar huiswerk, en mijn vader dus genoodzaakt was tot dit dubieuze besluit te komen).
Wat wel humor is dat in op beide adressen de straatnaam met 'Beuken' begint (goh. zou dat komen omdat er beukenbomen staan? )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:20
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Warmond (it's heaven )
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:08
Jones
Citaat:
Harmke15 schreef op 03-12-2004 @ 12:09 :
Ik woon in een te grote boerderij ergens op t platteland in overijssel. Tis een woonboerderij en we hebben geen dieren ofzo. Ik woon met mijn ouders en mijn 3 broertjes. Erg gezellig ahumm
Giethoorn is geen platteland, giethoorn is een absurd uit z'n krachten gegroeid toeristendorpje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:31
alpha
alpha is offline
Citaat:
Jones schreef op 06-12-2004 @ 14:08 :
Giethoorn is geen platteland, giethoorn is een absurd uit z'n krachten gegroeid toeristendorpje
whaha waar zijn wonen is het WEL platteland.. het is echt niks meer.. niet het hartje Giethoorn, zeg maar.. Je gaat volgens de borden Giethoorn zelfs al weer uit, als je naar hun straat gaat.. (ze is het zusje van mn ex.. )
Oud 07-12-2004, 22:03
Sambal
Sambal is offline
woon in een dispuutshuis in tilburg helemaal niks voor mij maar kon de kamer heel goedkoop krijgen. (14m2,tv,internet - 165euro). hier zit ik nu tijdelijk (tot max. augustus) en dan wil ik iets fatsoenlijks. ik woon hier op kamers (in het weekend meestal bij mn ouders in de buurt van nijmegen). ehr... dat was t
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:49
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
schimmel schreef op 03-12-2004 @ 13:06 :
ik ben een keer op een naaktslak gaan staan en toen lustte ik heel lang geen rodevruchtenvla meer
hmm... kan ik me iets bij voorstellen als ik die vieze dingen in mijn kamer soms zag. soms waren ze zelfs wit
Oud 08-12-2004, 10:42
lct
lct is offline
Ik woon op het platteland, nouja in een dorp..

Ik woon nog steeds bij me ouders thuis, maar ik heb verder geen broertjes en/of zusjes dus is het thuis meestal wel rustig...

Ik ben wel blij met mijn woonsituatie op dit moment..
Oud 08-12-2004, 11:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik woon in een vrijstaand huis in een gehucht met mn ouders, mn broer, mn hond, mn schaap en mn visjes. en ik vind het hier niet leuk maarja doe je niks aan. mijn kamer is klein en groen maar het heeft wel een balkon en dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 11:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 02-12-2004 @ 00:10 :
Je hebt zo'n boerengat in de buurt van A'dam. In dat boerengat staan veel rijtjeshuizen. Een van die rijtjeshuizen is verschrikkelijk metal. En daar woon ik dus in.
een jongetje dat bij mij op school zit woont in jouw gehucht en hij heeft een accent.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 17:07
Verwijderd
Hoi ik woon bij mijn ouders in een best wel groot herenhuis aan een leuke rustige straat. Ooit was er water voor de deur en dat gaat nu *als het goed is* weer terug komen. Wij hebben best een mooi huis, heel leuk ingericht vind ik. Mijn kamer is 3 bij 4 meter. Oh en ik woon ook in het centrrrrum dus das wel fijn.

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 17:30.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 17:23
zusjevos
zusjevos is offline
Ik woon bij me ouders in Bergen op Zoom. Ik heb eigen kamer, redelijk groot. En ik woon midden in het centrum. Ik spring uit het raam en ik sta bij de Zet (klein kefeeke waar veel jongeren komen) binnen. Eigenlijk niet slecht dus!!
Misschien volgend jaar op kamers?!?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 19:37
Dean tha master
Dean tha master is offline
In SOest
Bij Amersfoort/ baarn/ eemnes.
(in het gooi dus)

Loosdrecht was veel mooier, jmmr dat we moesten verhuizen
Oud 08-12-2004, 22:51
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
In een huis.
Oud 08-12-2004, 23:08
juno
juno is offline
Eigen huis, uit 1927 met achterstallig onderhoud sinds 1927, met mijn vriend, dat nu dus al bijna vijf jaar "in verbouwing" is.

Ik heb inmiddels een geweldige keuken, een prachtige badkamer en de rest is nog dezelfde studentenpuinhoop waarin we ons helemaal thuis voelen. Dus we zijn nog wel een paar jaartjes "in verbouwing", denk ik .
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 12:43
merels
merels is offline
Wij wonen in een twee-onder-een-kap. Ziet er niet heel groot uit maar het is best ruim. Inrichting is niet zo mooi maar dat vinden mijn ouders ook niet zo belangrijk. De tuin is wel mooi, echt bloementuin<3, ik heb nu al zin in de zomer om alles in bloei te zien staan. de buurt is fijn en allebei de buren zijn top, sinds een paar jaar is een oude medebasisscholier van mij er komen wonen en dat is heel gezellig met iedereen. Ik heb mijn moeder meerdere keren errrrg 'vrolijk' meegemaakt samen met de andere buurvrouw
Oud 09-12-2004, 15:48
Verwijderd
Ik woon op 2 plaatsen: mijn echte thuis en mijn officieel geregistreerde verblijf.

Thuis: Baarle-Nassau
Woon helemaal op de buiten, maar wel aan een redelijk drukke doorgangsweg. We horen bij een dorp 5 km verderop en 2 km naar de andere kant ligt een nog kleiner Belgisch gehucht. Wijzelf zitten in Nederland, maar de overkant van de straat is België. Vrijstaand huis dat eens redelijk klein was, maar nu toch ernstig uitgebouwd. Maar dat is het huis van mijn ouders. Mijn huis staat 20 meter daarachter: een kleinsoortig soort bungalootje waarvan het voorste gedeelte pa's werkplaats is en het achterste mijn woonkamer, slaapkamer, wc, douche en alles erop en eraan. Ik had eerst ook een eigen keukentje maar daar was een muis onder doodgegaan en dat hebben we moeten afbreken . Heb ook een eigen tv en telefoonlijn, verwarmingsketel, warmwaterketel en heel de zooi, alleen internet moet nog eens opnieuw aangelegd worden sinds we adsl hebben.
Als ik uit mijn woonkamerraam kijk zie ik de buren: een stel herten in een wei. De andere buren zie ik gelukkig niet want dat zijn chagrijnen die met stokken naar onze hond hebben gegooid.
Onze tuin is redelijk groot met 2 grote vijvers en een paar kleintjes ertussenin. In de buurt zitten nogal wat bossen en velden.

Officieel: Beverst - België
Een rotappartement dat redelijk luxe zou moeten zijn (toch voor die prijs) op de begane grond met een minituintje. Het is absurd gehorig en in de badkamer kun je meegenieten wat de 2 verdiepingen boven je doen. Er staan amper spullen van mij, hoewel ik daar meer tijd doorbreng dan thuis. Ik hou er niet van daar te zitten en zit eigenlijk meer op de zaak om te inetten dan daar. Het is omdat het dicht bij het werk is, maar dat is dan ook alles.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik woon nog thuis en dat is in een vrijstaand huis in een dorpje
Oud 09-12-2004, 16:51
PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
ik woon bij mun ouders in een rijtjes huis in een nieuwbouwwijk van Zoetermeer!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 09-12-2004 @ 16:48 :
Ik woon op 2 plaatsen: mijn echte thuis en mijn officieel geregistreerde verblijf.

Thuis: Baarle-Nassau
Woon helemaal op de buiten, maar wel aan een redelijk drukke doorgangsweg. We horen bij een dorp 5 km verderop en 2 km naar de andere kant ligt een nog kleiner Belgisch gehucht. Wijzelf zitten in Nederland, maar de overkant van de straat is België. .
'kleiner belgische gehucht' castelre of poppel?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 17:52
*MieKKieJTjaHh
*MieKKieJTjaHh is offline
Woon nog lekker thuis (bij pappie en mammie)in n nieuwbouwwijk n dorpje ergens onder eindhoven...
Best groot huis, redelijk grote slaapkamer, ben wel tevreden
Oud 09-12-2004, 20:12
bosolifantje
bosolifantje is offline
Ik woon midden in Amsterdam op een boot met me moeder en soms me broer. Het is de coolste straat van Amsterdam. Een soort dorp in het centrum.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 20:50
Verwijderd
in hilversum, flatje, samen met vriend & huisgenoot.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 08:23
Verwijderd
Ik woon in Amsterdam oud zuid .
Samen met een vriendin , in een appartement voor 2 .
Samen een douche en keuken en wc enzo .

Geweldig .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 09:47
Verwijderd
In Vlaardingen, in een flatgebouw dat in de jaren '50 hip was. 1e verdieping: 4 kamers, samen met m'n ouders en zusje. Tis niet echt groot.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 10:32
innogen
innogen is offline
ik woon eigenlijk op kamers maar kom wel thuis in het weekend omdat ik zaterdags moet werken

thuis is een twee onder een kap huis in een dorpje bij eindhoven, waar eigenlijk niet zoveel gebeurd en redelijk saai is. slaap op de zolderkamer waar het altijd veels te koud is

mijn kamer is in de buurt van leiden omdat ik daar studeer, is een klein appartementje achtig iets maar ik moet mn keuken en badkamer met een iemand delen dus dat is best fijn.
Oud 10-12-2004, 11:34
Big Boi
Big Boi is offline
In Helmond lekker burgerlijk hoekhuis. Vierkante slaapkamer 4x4,5m, voornamelijk mat blauw. moet de kamer nog een keer goed onderhanden nemen na de verhuizing. (wat 3 jaar geleden is, ik ben een lazy mofo)
Reageren

Regels voor berichten