Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie van de drie wordt wereldvoetballer van het jaar 2004?
Ronaldinho (FC Barcelona) 39 61.90%
Thierry Henry (Arsenal) 13 20.63%
Andrei Shevchenko (AC Milan) 11 17.46%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 15:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wie van de drie? 29-11-2004
Ronaldinho (Barcelona), Henry (Arsenal) of Shevchenko (AC Milan)? Wie wordt wereldvoetballer van het jaar?

De Fifa bracht maandag in Zürich zijn kandidatenlijst voor de Fifa Award 2004 terug van 35 naar 3 spelers. Het trio vormt de shortlist nadat alle bondscoaches hun stemmen hadden uitgebracht.

Ronaldinho (FC Barcelona), Thierry Henry (Arsenal) of Andrei Shevchenko (AC Milan) wordt wereldvoetballer van het jaar 2004.

Op 20 december wordt de winnaar bekendgemaakt. Geen van de drie kandidaten ging eerder met de prijs aan de haal. Vorig jaar werd Zinedine Zidane (Real Madrid) door de bondscoaches verkozen tot beste speler van de wereld.

Wie denk jij dat het wordt?!
Oud 29-11-2004, 15:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik hoop dat het Shevchenko wordt... Prachtige voetballer.
Maar Ronaldinho zou ik het ook gunnen.
Oud 29-11-2004, 15:52
Boogie
Boogie is offline
Ik vind het echt moeilijk dit jaar. Ronaldinho heeft zo veel individuele klasse in zich... Daarentegen is Thierry Henry meer een teamspeler die echt álles kan. En Andrej Shevchenko speelt ook goed in een team, scoort heel, heel makkelijk. Alleen hou ik niet zo van het systeem wat Milan speelt. Bij Barcelona en Arsenal komen spelers individueel wat meer tot hun recht.

Ik vind het spel van Thierry Henry eigenlijk wel een streling voor het oog. Hij speelt zo gemakkelijk...ik kies voor hem.
Oud 29-11-2004, 15:54
Martjin
Martjin is offline
Ik heb Ronaldinho laatst een hele wedstrijd in actie gezien, bij de wedstrijd Barca - Real. Meteen verkocht. Zo'n leuke speler, heeft er echt plezier in. Een beetje Wamberto, alleen kan Ronaldinho wél voetballen.

Henry zou misschien nog kunnen, op dit moment duidelijk een van de beste op de wereld. Shevchenko: Nee!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:54
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Shevchenko, zonder enige vorm van twijfel. Henry vind ik echt niet zo goed als iedereen loopt te roepen en Ronaldinho vind ik het altijd al "net niet" hebben...
Oud 29-11-2004, 16:19
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik denk dat het Henry wordt... MAar als ik zelf zou moeten kiezen zou ik het echt heel moeilijk vinden.
Alle 3 een genot om naar te kijken en alle 3 hun eigen skills!
Oud 29-11-2004, 17:00
PV
PV is offline
Ik denk en hoop Henry De andere 2 zeggen me niet zo veel en van Henry weet ik nog wel dat ie mooie acties heeft, a la Zidane (al vind ik Zidane weer niet zo geweldig als iedereen steeds roept)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:52
Verwijderd
ik weet wel bijna zeker dat het Ronaldinho wordt.. geweldige acties, zun team draaid ook lekker.... en henry tsja doet het toch nie meer zo goed hoor en sjevtchenko bvalt nie echt op Ronaldinho doet dat wel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:59
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-11-2004 @ 18:52 :
henry tsja doet het toch nie meer zo goed hoor
Oud 29-11-2004, 18:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Je kan er toch niet onderuit dat dit het jaar van Ronaldinho is. Nooit zo'n grote fan van hem geweest (in tegenstelling tot de andere 2) maar wat hij dit jaar gepresteerd heeft is absoluut een geweldige prestatie. Henry, natuurlijk ook geweldig maar niet op zijn niveau als waarop hij kan presteren, wat hij zelf ook al goed in zag ('ik speel op 40% van mijn kunnen op dit moment'). En Shevchenko..eigenlijk moet die de prijs wereldvoetballer van de afgelopen 5 jaar. Die is zo verschrikkelijk constant op een hoog niveau, dat hij meer respect verdient dan dat hij op dit moment (internationaal; in Italie word hij wel geweldig gewaardeerd) verdient. Ronaldinho voor mij, met Shevchenko er niet ver achter.
Oud 29-11-2004, 18:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ronaldinho... ik vind hem gewoon over het algemeen het "heerlijkst" voetballen als ik tussen deze drie moet kiezen.
Oud 29-11-2004, 19:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ken eigenlijk alleen Henry als speler dus ik zou het niet weten..

Het maakt me eigenlijk ook niet echt uit.
Oud 29-11-2004, 20:40
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Henry vind ik de meest overschatte speler van de wereld. Shevchenko vond ik al geweldig bij Dynamo Kiev en nu nog steeds, maar de meest opvallende voetballer dit jaar was toch Ronaldinho: die moet het dus worden van mij
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:11
Ketjing
Ketjing is offline
Ronaldinho,
imo de enige speler die een team echt beter kan maken. een mooie voetballer met geweldig inzicht en acties. Shevchenko doet iets wat Makaay bv. ook doet, veel scoren. Henry heeft geluk dat ie zo snel is en ook makkelijk scoort
Oud 29-11-2004, 21:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Young Grow Old schreef op 29-11-2004 @ 21:40 :
Henry vind ik de meest overschatte speler van de wereld. Shevchenko vond ik al geweldig bij Dynamo Kiev en nu nog steeds, maar de meest opvallende voetballer dit jaar was toch Ronaldinho: die moet het dus worden van mij
de meest overschatte voetballer? Nee sorry dan kijk je echt te weinig wedstrijden van Arsenal, hij heeft alles; Techniek, inzicht, snelheid, scorend vermogen, werklust, intelligentie enz. Ik ben ook meer fan van Shevchenko maar Henry is toch echt een fenomenale voetballer.
Oud 29-11-2004, 23:35
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Duidelijk Ronaldinho
Oud 30-11-2004, 09:27
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Boogie schreef op 29-11-2004 @ 16:52 :
Ik vind het echt moeilijk dit jaar. Ronaldinho heeft zo veel individuele klasse in zich... Daarentegen is Thierry Henry meer een teamspeler die echt álles kan. En Andrej Shevchenko speelt ook goed in een team, scoort heel, heel makkelijk. Alleen hou ik niet zo van het systeem wat Milan speelt. Bij Barcelona en Arsenal komen spelers individueel wat meer tot hun recht.

Ik vind het spel van Thierry Henry eigenlijk wel een streling voor het oog. Hij speelt zo gemakkelijk...ik kies voor hem.
Kakverhaal!
Ik vraag me af wie deze lijst opstelt Zo mis ik bijvoorbeeld Martin Drent.....
Oud 30-11-2004, 10:32
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Joosn schreef op 30-11-2004 @ 10:27 :
Kakverhaal!
Volgens Championship Manager mogen alle bondscoaches kiezen uit een 'shortlist'. Hoe die shortlist tot stand komt, weet ik niet. Dat zal ik wel in de bureaucratie van de FIFA gebeuren. Schrijf ze een brief zou ik zeggen, dan weten ze meteen dat er een Martin Drent bestaat.
Oud 30-11-2004, 14:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik stem zwaar op Ronaldinho, de man is echt geniaal bezig en was vorig jaar oppermachtig.
Oud 30-11-2004, 17:50
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Boogie schreef op 30-11-2004 @ 11:32 :
. Schrijf ze een brief zou ik zeggen, dan weten ze meteen dat er een Martin Drent bestaat.
Het zou echt matig zijn als ze bij de FIFA onze Appie-Happie-spits niet kennen. De drie genomineerden kunnen toch qua balbehandeling en inzicht niet tippen aan de blonde god.

Vooruit, dan kies ik toch maar voor Bonfire, eeh ik bedoel Ronaldinho.
Oud 01-12-2004, 10:57
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Thierry Henry (Arsenal)
Oud 01-12-2004, 13:38
Basofzo
Basofzo is offline
Ronaldinho no doubt... Geweldige voetballer...
Oud 01-12-2004, 14:20
Verwijderd
wat scholieren betreft wordt het dus Ronaldinho.... ben benieuwd wat de Fifa gaat zeggen... 20 december zullen we het weten
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 15:23
Joosn
Joosn is offline
Citaat:
Cultheld Drent deze maand in Hard Gras

Martin Drent, Christian Gyan, Theo Lucius, Tjeu la Ling. Vier culthelden di centraal staan in de nieuwste editie van Hard Gras. Een themanummer over publiekslievelingen.

Sportjournalist Henk Mulder van het Dagblad van het Noorden dook in het leven van de spits, interviewde hem en blikte terug op zijn loopbaan. Drent vertelt zich nooit geliefd te hebben gevoeld in Emmen, Mulder herinnert zich de mededeling van de transfer naar FC Groningen die hem op dat moment koud liet. En Drent blikt op zijn beurt terug op de meest in het oog springende uitspatting op Cyprus. Een gebeurtenis waar hij niet trots op is, maar die wel heeft bijgedragen tot zijn populariteit.

Hard Gras ligt nu in de winkel

Bron: Internetredactie FC Groningen

Wilde het toch even plaatsen... Kopen dus en weten jullie ook over wie we het hebben.
Oud 01-12-2004, 22:42
forumfreakie
forumfreakie is offline
Henry is toch wel de best naar mijn mening. Ronaldinho kan ook geweldige acties maken maar Henry scoort altijd en overal.
Oud 02-12-2004, 00:37
professor2
professor2 is offline
Citaat:
RayMania schreef op 29-11-2004 @ 18:59 :
[afbeelding]
het is wel waar afgelopen wedstrijden draait eht niet meer zo lekker bij arsenal
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 07:31
SanderThomas
SanderThomas is offline
Als Henry het maar niet wordt arrogant mannetje.
Oud 02-12-2004, 09:55
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Andrei Shevchenko verdient zo'n prijs.
Oud 02-12-2004, 09:59
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 02-12-2004 @ 10:55 :
Andrei Shevchenko verdient zo'n prijs.
Die heeft mijn stem ook
Oud 02-12-2004, 10:08
Frank
Frank is offline
ronaldinho omdat hij barcelona met davids toch weer tot een wereldploeg heeft gemaakt:
Oud 02-12-2004, 12:31
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
Henry is en blijft 10x beter als ronaldinho en chevchenko, ook al is Ronaldinho wel goed bezig bij Barca.

Toch zou ik voor Henry gaan, die is al een aantal jaren met Arsenal goed bezig, en Ronaldinho nog niet egt zo lang...
Oud 02-12-2004, 12:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr_Heineken schreef op 02-12-2004 @ 13:31 :
Henry is en blijft 10x beter als ronaldinho en chevchenko, ook al is Ronaldinho wel goed bezig bij Barca.

Toch zou ik voor Henry gaan, die is al een aantal jaren met Arsenal goed bezig, en Ronaldinho nog niet egt zo lang...
Het is dan ook voetballer van het jaar en niet voetballer van de laatste 5 jaar oid.
Dus wie er op dit moment het beste is..
Oud 02-12-2004, 13:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr_Heineken schreef op 02-12-2004 @ 13:31 :

zeg maar niks
Oud 02-12-2004, 17:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Joosn schreef op 30-11-2004 @ 10:27 :
En ik Wasio Taiwo en Henk Vos.
Zo kunnen we dus nog wel ff doorgaan.
Oud 02-12-2004, 22:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-12-2004 @ 18:22 :
En ik Wasio Taiwo en Henk Vos.
Zo kunnen we dus nog wel ff doorgaan.
Peter Niemeyer!

Jeroen Heubach
Oud 03-12-2004, 10:23
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ronaldinho

van shevchenko ben ik niet zo heel erg gecharmeerd (waarschijnlijk omdat ie bij milan speelt), en henry heeft volgens mij niet z'n beste jaar gehad (maar het blijft een prachtige voetballer)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 15:42
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 30-11-2004 @ 15:06 :
Ik stem zwaar op Ronaldinho, de man is echt geniaal bezig en was vorig jaar oppermachtig.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:16
Verwijderd
Ronaldinho, absoluut
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 19:41
baas
baas is offline
Sevchenko, absoluut de beste voetballer op de velden. Scoort altijd en overal en is sterk en dreigend. Veel constanter dan die andere 2. Ronaldinho vind ik overschat...hij heeft mooie acties, maar veel te weinig rendement.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:41
the Phitt
the Phitt is offline
Ik heb een hekel aan Fransen, maar die Henry is gewoon een topper. Altijd gevaarlijk, hoe slecht de rest van zijn team ook speelt. Daarbij had hij al eerder ipv zijn "landgenoot" ZiZa deze prijs moeten halen.
Oud 04-12-2004, 04:11
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
*stemt op Zlatan*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 00:12
Gimme more beer
Ik had btw wel weer ff mooi gelijk
Oud 24-12-2004, 11:33
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-12-2004 @ 01:12 :
Ik had btw wel weer ff mooi gelijk
Ronaldinho is toch wereld voetballer en Shevchenko Europees? Dan heb je geen gelijk
Oud 24-12-2004, 13:22
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 24-12-2004 @ 12:33 :
Ronaldinho is toch wereld voetballer en Shevchenko Europees? Dan heb je geen gelijk
Hmmm, okee, heb ik even wat door elkaar gehaald, maar shevckenko blijft beter =)
Oud 13-01-2005, 10:15
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-12-2004 @ 13:38 :
Het is dan ook voetballer van het jaar en niet voetballer van de laatste 5 jaar oid.
Dus wie er op dit moment het beste is..
Wil je zeggen dat Henry dan niet gepresteert heeft dit jaar?
Ik vind hem dit jaar ook beter als Ronaldinho...
Maar over de afgelopen 5 jaar zou die zeker een prijs moeten krijgen

Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-12-2004 @ 14:15 :
zeg maar niks
Alsof jou " ik weet er alles van" antwoorden zo perfect zijn???

Maar ja, jammer dat het Ronaldinho is geworden, maar Henry is en blijft toch voor mij de nummer 1.
Reageren

Regels voor berichten