Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(heb ik laatst ook gedaan, werkte goed ![]()
||
Citaat:
Helaas doen de meeste (let wel: meeste en niet allemaal gelukkig) jongens die heel vaak. Daar kan ik zo boos om worden! Heb het ook weleens meegemaakt en doe dan meestal alsof ik het niet doorheb want dan valt er toch niets tegen te beginnen.. |
![]() |
||
Citaat:
Verder weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat ik zou doen als ik jou was. Iniedergeval sterkte ermee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want dat is hij dus. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 17:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is positief dat hij eraan wil werken. Natuurlijk zit hij ook wel op een bepaalde manier in een lastige positie. Ik bedoel hij heeft net een ''nieuw'' leven, hij woont op kamers, gaat door de weeks uit. Hij zal daar ook een weg in moeten vinden, om dat leven te hebben en daarnaast met jou rekening houden. Hopelijk lukt hem dat. Het kan! Het is mij ook gelukt namelijk. Verder moet je hem ook wel een bepaalde vrijheid gunnen. Ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar meisjes op zijn kamer laten slapen... Bij mij is dat ook wel eens voorgekomen dat er jongens op mijn kamer sliepen, omdat ik de enige was met een kamer. Maar dat was echt slapen, en smorgens weer opstaan (met kater ![]() ![]() Hoe vaak zie je je vriend eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk, vind ik dan, geef je jezelf op voor hem, en kan hij uiteindelijk doen waar hij zin in heeft. Dat mag niet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De eerste stap.. hoe ?? Someboy | 23 | 17-04-2005 15:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De AZIË gekte TheDoed | 97 | 29-01-2005 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 | |
De Kantine |
Meisjes die naar de wc gaan om hun make-up bij te werken.. :S icegirl.com | 114 | 25-12-2002 19:16 | |
Drugs & Alcohol |
agressief Verwijderd | 11 | 06-04-2002 11:42 |