Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 11:48
Inge87
Inge87 is offline
Ik word echt helemaal gek van me gezondheid...

Ik loop elk jaar de veirdaagse van Nijmegen, nou heb ik dit jaar eerst de vierdaagse van Apeldoorn gelopen, dat was 30 lkm per dag. Dat ging goed tot de 2e dag, ik kreeg toen veel steken in me zij me rechterzij, die steken kon ik minderen door op die plek goede kracht te zetten, ik heb dus gewoon die dag gezellig uitgelopen, de 3e dag heb ik weer gelopen, maar dat ging fout, elke keer als ik een druk op de plek wilde doen, dan kon dat zelfs niet meer, ik heb die dag dus met jah, redelijke pijn gelopen wat 's avonds alleen maar erger werd, ik moest van de groep waarmee ik loop naar de dokter, heel leuk, ik heb een hekel aan dokters, maaar ik ben gegaan, ik had een geirriteerde lever, wat het presscies is? geen idee, maakt me eigenlijk niet zo super veel uit, ik mocht doorlopen, maar hij raade me het wel af... Ik ben dus eigenwijs en heb hem uitgelopen, maar die week erna moest ik Nijmegen lopen, 40 km per dag, die heb ik maar afgezegd, maar wel mee gegaan, ik had er overal nog last vaan, maar heb dus wel de groep kunnen verzorgen... Het werd na Nijmegen al snel minder en ik voelde het alleen maar bij het fietsen, maar tot nu... De steken zijn weer terug, heeft iemand dit ook gehad en weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik heb namelijk niet echt zin om alweer naar de dokter te gaan, de laatste keer was met die lever, maar ik wil echt niet nog een keer vreselijk, dus iemand??

Bedankt!!!!!! Liefs Inge
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 11:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De steken zijn weer terug, heeft iemand dit ook gehad en weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik heb namelijk niet echt zin om alweer naar de dokter te gaan, de laatste keer was met die lever, maar ik wil echt niet nog een keer vreselijk, dus iemand??
Je kan niets doen behalve naar de dokter gaan en een beetje rustig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 11:58
Inge87
Inge87 is offline
jah, misschien heb je gelijk, maar dat is echt een ramp maar goed bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Inge87 schreef op 06-12-2004 @ 12:58 :
jah, misschien heb je gelijk, maar dat is echt een ramp maar goed bedankt voor je reactie
Waarom is dat een ramp?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:35
Inge87
Inge87 is offline
uuuh, omdat ik zeg maar min of meer 100 kleuren in me broek scheit voor de dokter :$ en ik vind het echt raar van mezelf, maar ik kan der niks aan veranderen... :$
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Inge87 schreef op 06-12-2004 @ 13:35 :
uuuh, omdat ik zeg maar min of meer 100 kleuren in me broek scheit voor de dokter :$
Daar zou ik ook eens naar laten kijken.. dat kan niet goed zijn!

Maar eh.. hij doet niets engs hoor. Bij je lever kan hij sowieso weinig doen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:06
Inge87
Inge87 is offline
hahahah, jah he

en jah, ik weet het, maar toch vind ik het gewoon eng... en ik weet ook dat hij je hoort te helpen enz. maar toch... en agh, komt vast wel goed, denk dat ik eerst maar even idd wat rustiger gaat doen, hopelijk gaat het snel over...
maar goed, HEEEEl erg bedankt voor jullie reacties!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten