![]() |
|
Lord Of The Rings -Trilogy & LOTR: Return Of The King
Release date: 10.12.2004 Prijs LOTR -Trilogy: 119,99 Euro ![]() Prijs LOTR- RTOK: 39,99 Euro ![]() Aanstaande vrijdag ligt de 12 Disc LOTR-Trilogy in de winkel. Daarnaast wordt ook de LOTR Return Of The King Extended DVD apart gereleased. Wie is van plan om één van deze twee en/of beiden Extended Editions aan te schaffen? Zijn deze naslagwerken het geld waard om te kopen? Waarom wel/niet? Ik ga de 12 Disc Extended Edition aanschaffen. Ik heb namelijk nog geen enkele Extended Edition van de LOTR in mijn bezit. Daarnaast zal ik door het extra beeldmateriaal het verhaal beter kunnen begrijpen. Ik hoop dat de Mediamarkt Amsterdam deze voor minder dan 119,95 Euro verkoopt! ![]() Info 'LOTR-Trilogy EE': Klik Info 'LOTR ROTK EE': Klik Trailer 'LOTR ROTK EE': Klik Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 13:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MAAR bij de giftboxen van de extended versie's zitten bij iig 2 en 3 een extra (5e) DVD. (Bij TTT was dat een DVD over Gollem en bij RotK is dat eentje over de muziek) Die zitten er dus niet bij. Het zijn gewoon dezelde als je ook hebt bij de losse. Persoonlijk ga ik voor de giftboxvan RotK. Heb de andere 2 extended al en ik wil die extra er toch wel graag bijhebben.
||
Citaat:
Maar idd. De 12 DISC is alles in één! Handig voor diegenen die uberhaupt geen EE hebben. Als je al een EE hebt, kan je die anderen beter los kopen! Jammer voor diegenen die al EE's hebben, dat je de hoes niet los kan kopen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom staat er ergens dat de EE 5 discs is? dan kunnen 3 films toch geen 12 discs zijn? Of zijn de andere EE's minder? Kijk ik dacht dat alle EE's gewoon 4 discs waren ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ze dat met 5-disc bedoelen ![]() Nou weet ik alleen niet of er bij de vorige Gift-sets ook een bonus-DVD bij zat |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd...Je kan de normale LOTR beter los kopen! En dat denk ik ook bij de EE's. Ik koop ze gewoon los, denk ik! ![]() ![]() @Nebula: Jah ik zag het ook op de site! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De 12DVD-box is voor minder dan 70 euro te bestellen op www.amazon.co.uk Zelfde box, alleen zonder Nederlandse ondertiteling. En vijftig euro goedkoper dan in Nederland.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De set is echt mooi. Mooie hoesjes. Ziet er allemaal erg sprookjesachtig uit! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||