| 

| 

||
| 

Citaat: 

Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor.... 
	 | 
	||
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Hmm, beetje moe..niet te laat naar bed vandaag...wel lekker relaxed vanaf...eventjes rust genomen....week is nog lang genoeg... 

Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

*

Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn. 
	A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor.... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

bwaaah, dankjewel hoor, bianc, fantastisch   doe je even netjes je vrijwilligerswerk, baggert ze even de hele kleedkamer vol. gatverdamme! bahbahbah! nou ja, toen t allemaal weer schoon was, kon ik er wel om lachen. en verder heb ik niets te zeggen. ik wilde alleen even netjes ontopic duimen voor Leonoor.
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Gelukkig ging het gesprek vanmiddag goed. Hij was niet kwaad meer of wat dan ook. *opgelucht* Ik heb weer een beetje moed.  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

*Knuffeltje* En gooit 't eens in de groep. Misschien lucht dat op. -------- Morgen komt ze! Morgen komt ze!   Morgen gala.  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

De sfeer heet iets speciaals dan en iedereen ziet er speciaal uit ![]() Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen en ben al t zo doorgaat morgen optijd beter om naar Jochem Myjer toe te gaan 

A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

*Is jaloers op Wolter* Je ava: Don Rosa; 'The life and times of Scrooge McDuck part 8: The king of the Klondike', right?  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)Deel 8 heet 'The Argonaut Of White Agony Creek'  , maar kan t plaatje niet vinden daar![]() Ik heb m uit Deel 12 'The Recluse Of McDuck Manor', laatste plaatje  

||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ow ja, deel 12, waar hij tussen zijn geld herinneringen ophaalt (overigens heb je daar weer de Egmont-titel; het orgineel luidt: 'The richest Duck in the world')! Mooie scéne! *We raken off-topic, geloof ik*  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

*Sorry, Wolter*  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Ben nu op zoek naar wat mooie plaatjes voor een nieuwe achtergrond, maar moet een keer echt goed mn Donald Ducks gaan bekijken welke plaatjes geschikt zijn  

||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() ![]() en dit was genoeg offtopic  

||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie | 

Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r  | 493 | 02-07-2008 17:15 | |
| Psychologie | 

Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs  | 498 | 24-10-2006 11:19 | |
| Psychologie | 

Heimwee? JJ13  | 7 | 24-01-2005 18:33 | |
| Psychologie | 

Het grote lucht-je-hart-topic #15.2 Verwijderd  | 500 | 02-12-2004 15:07 | |
| Psychologie | 

Het grote lucht-je-hart topic! Nona  | 500 | 08-04-2004 18:00 | |