Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2004, 20:38
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-12-2004 @ 19:37 :
Dus nu zit je altijd door haar les heen te kwebbelen?
whaha, ja idee
Oud 08-12-2004, 20:40
bradio8
bradio8 is offline
het gaat niet compleet klote, dat is al een hele verbetering
Oud 08-12-2004, 20:55
Verwijderd
Waarom doet die het niet :/
Oud 08-12-2004, 21:12
Dolores
Dolores is offline
Ik ben zooo vrolijk! Heb net 2 uur lang met iemand gebeld en oehh nu ben ik vrolijk
Oud 08-12-2004, 21:15
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Dolores schreef op 08-12-2004 @ 22:12 :
Ik ben zooo vrolijk! Heb net 2 uur lang met iemand gebeld en oehh nu ben ik vrolijk
En ik denk dat ik weet met wie

Hmm, beetje moe..niet te laat naar bed vandaag...wel lekker relaxed vanaf...eventjes rust genomen....week is nog lang genoeg...
Oud 08-12-2004, 21:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dolores schreef op 08-12-2004 @ 22:12 :
*ook *
Oud 08-12-2004, 21:24
Briseďs
Briseďs is offline
Oh god ik moet echt het huis uit.
Oud 08-12-2004, 21:25
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben stom stom stom stom...

Waaaaaarom?
Oud 08-12-2004, 22:17
-Flip-
-Flip- is offline
waarom zijn de nachten altijd zo kut...
Oud 08-12-2004, 22:18
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-12-2004 @ 22:25 :
Ik ben stom stom stom stom...

Waaaaaarom?
waarom zou je stom zijn??
Oud 08-12-2004, 22:21
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 08-12-2004 @ 23:17 :
waarom zijn de nachten altijd zo kut...
als je het antwoord weet. pm ff
Oud 08-12-2004, 22:48
Verwijderd
godver. waarom is het zo makkelijk om terug te vallen in ontwijk-modus?
confrontatie is ook niet alles, maar dit is gewoon naar
Oud 09-12-2004, 10:40
angel4
angel4 is offline
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggg kom net van mijn nieuwe tandarts vandaan. nooit ergens last van moeten me verstandskiezen er uit
Oud 09-12-2004, 10:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gisteravond was leuk. Avondje weg met 'de mannen'. Lang geleden dat ik nog zoveel lol heb gehad. Met de meiden is ook leuk, hoor, maar dit is toch anders... Moesten we vaker doen!
Oud 09-12-2004, 12:48
Xonzo
Xonzo is offline

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD IK WORD GEEEEEEEEEEEEEEEEK en nog zoveel leren
voor de rest gaat het je de laatste tijd wel af hé

EXAMENS WAAROM WAAROM
zo nutteloos! volgende maand weet niemand nog de helft van de leerstof, waarom moeten we dat dan nu allemaal zo in en in en in prenten, en vanbuiten leren, en snappen,
god, kwordt er crasssy van

alhoewel, ja, hier en daar zouk wel iets onthouden wss
maar zoals vandaag! aarderijkskunde! wat interesseert mij da nu een moer welke soorten stenen dat er bestaan!

Oud 09-12-2004, 12:51
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 08-12-2004 @ 23:18 :
waarom zou je stom zijn??
Omdat ik dingen doe die ik niet moet/mag doen...
Oud 09-12-2004, 12:54
Verwijderd
Nog steeds niet terug gebeld of gemaild...ik snap er weinig van...

Wil iedereen morgen om 11 uur ajb heel heel heel hard voor me duimen dat het klikt en dat er ook iets uit komt ed...?
Oud 09-12-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-12-2004 @ 13:54 :

Wil iedereen morgen om 11 uur ajb heel heel heel hard voor me duimen dat het klikt en dat er ook iets uit komt ed...?
*heul hard duimt*

bwaaah, dankjewel hoor, bianc, fantastisch doe je even netjes je vrijwilligerswerk, baggert ze even de hele kleedkamer vol. gatverdamme! bahbahbah! nou ja, toen t allemaal weer schoon was, kon ik er wel om lachen. en verder heb ik niets te zeggen. ik wilde alleen even netjes ontopic duimen voor Leonoor.
Oud 09-12-2004, 13:54
leucomelas
leucomelas is offline
ben nog nieteens aan me profielwerktsuk begonnen tmoet over 2 weken af zijn ofsow? help!... maja.. dat zien we dan wel weer...
blaat!
*edit*: heb me nagels in puntjes gevijld... ben aggressief

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 14:22.
Oud 09-12-2004, 13:58
Verwijderd
morgen komt ie morgen komt ie
Oud 09-12-2004, 14:13
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-12-2004 @ 13:54 :

*gaat vast oefenen*

Gelukkig ging het gesprek vanmiddag goed. Hij was niet kwaad meer of wat dan ook. *opgelucht* Ik heb weer een beetje moed.
Oud 09-12-2004, 15:10
Nijn*
Nijn* is offline
*gaat alvast voor Leonoor zitten duimen*

Ontopic: Probeer mezelf erover heen te zetten, waarom zou ik me er nog langer iets van aantrekken? Ik ga een top tijd tegemoed! Morgen gala, zaterdag toneel en misschien zondag een feestje. En dan de laatste weken voor de vakantie: jaarslot, gezelligheid en verassingen. En dan de vakantie zelf! Veel met vrienden afspreken, en leuke dingen doen. Waarom zou ik me hierdoor laten tegenhouden? *verder gaat met zichzelf moed inspreken*

Life goes on, and its only gonna make me strong
Its a fight, and I really wanna get it right
Where I'm at, is my life before me, Got this feeling that I can't go back
Oud 09-12-2004, 15:32
Nona
Nona is offline
*stopt duim in mond voor Leonoor*

Mwah, kutkind. Komt bij de bushalte op me af om me te vertellen dat ik te lang naar haar gekeken heb. Dom wijf. Grootste asofamilie van Papendrecht, oudere zus kreeg op haar vijftiende een kind... En dan vond ze het slim om te dreigen met slaan als ik nog eens keek. Leuk hoor, maar ik ben een kop groter, twee keer zo sterk en minstens tien keer zo slim (niet zo verwonderlijk aangezien zij het verstand van een grassprietje heeft). Volgende keer mag ze, ligt ze ook meteen in de sloot.
Hm, eigenlijk moet ik een boxbal ofzo kopen om me even af te reageren...

Vanavond naar filmnacht, niets zeggen hoor. College morgen skippen, geeft niet. Zal vast gezellig worden, maar ik hoop dat ik het volhoud. Wel een hele nacht, das best zwaar. Maar komt wel goed, anders val ik toch lekker bij een film in slaap. Vriendje naast me met heerlijk zachte schouder, ik maak me geen zorgen
Alleen nog wel even wat eten voor ik wegga. Ohja, en tas inpakken.
Oud 09-12-2004, 15:56
Verwijderd
Waarom blijf ik er nou zo mee zitten? Hij is me niet waard, PUNT! Grote punt. Maar ik kan het niet.

Mijn baas, één van mn liefste en mn exvriend zeggen alle drie dat ik gewoon moet doen wat goed voelt. En dat is dus me gedragen zoals op vakantie, maar dan in mindere mate. Carnaval, ieder weekend

Het zit me zo dwars. Niet dat hij me afwees, maar de reden waarom. Ik mag dan wel gevelig zijn, maar hij is toch op me gevallen? Laat dat dan niet meteen een reden zijn om het af te kappen. Ik lijk niet op zijn exvriendinnen, maar ze lijken geen van allen op elkaar. Ik haat het als mensen niet eerlijk zijn, en als er om een domme reden iets moois afgekapt wordt.

*piekert verder*
Oud 09-12-2004, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 08-12-2004 @ 22:24 :
Oh god ik moet echt het huis uit.
Was bij mij erg succesvol dus als je de kans krijgt, zeker doen
Oud 09-12-2004, 19:27
Verwijderd
Oud 09-12-2004, 19:44
metallica
metallica is offline
Nou gaan ze weer op vakantie Gelukkig word ik nu niet bij m'n oma gedumpt maar kan ik naar MIr toe gaan Zondag weer gesprek
Oud 09-12-2004, 19:48
marrel
marrel is offline
waar is mijn blijheid
Oud 09-12-2004, 19:53
snoopy
snoopy is offline
vader van een vriend van me is overleden
Hij was 47! Godverdomme... vind dat zo oneerlijk
Oud 09-12-2004, 19:54
bradio8
bradio8 is offline
eigenlijk was het vroeger altijd slecht. maar doordat het dit jaar tot een tijdje terug zo goed ging had ik het niet door. ik ben opzich wel ervaringen rijker. maar alles gaat toch weer verloren, geheugen is ook fucked up. en ik verval alweer in stomme oude gewoontes. ik moet er weer uitkomen, op een andere manier. ik moet mezelf echt weer helemaal kapot trainen, like old times das eigenlijk de reden dat alles toen zo goed liep... en nu ben ik in belabberde conditie, ik ga er aan werken. dit typen was al een opluchting. maar ik voel me nogsteeds klote en wil terug naar eerder dit jaar, toen mijn leven echt zo geweldig was, ik had serieus alles wat ik ooit nodig had het was gewoon perfect! nu heb ik niks. zij vindt me nu een combinatie van een teringlijer, nerd en een sukkel. zij is voor mij nogsteeds alles. goede dagen komen wel weer. let`s hope so. sterkte iedereen hier.
Oud 09-12-2004, 21:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-12-2004 @ 20:27 :

*Knuffeltje*

En gooit 't eens in de groep. Misschien lucht dat op.

--------

Morgen komt ze! Morgen komt ze!

Morgen gala.
Oud 10-12-2004, 07:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-12-2004 @ 22:58 :

*Knuffeltje*

En gooit 't eens in de groep. Misschien lucht dat op.

--------

Morgen komt ze! Morgen komt ze!

Morgen gala.
Probeer gewoon te genieten van het gala en verkloot t niet zoals ik de mijne 2 jaar geleden (ziek worden tijdens de afterparty)
De sfeer heet iets speciaals dan en iedereen ziet er speciaal uit

Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen en ben al t zo doorgaat morgen optijd beter om naar Jochem Myjer toe te gaan
Oud 10-12-2004, 08:11
zus
zus is offline
Gisteren was die lerares echt lief.. Volgens mij heeft ze het met m'n mentor over me gehad ofzo, ze gaf overal bevestiging om. Als ik iets heel kleins goed deed, zei ze er meteen wat van enzo..

Net naar dokter geweest, zo zenuwachtig om niks geweest. Het viel reuze mee. Vanmiddag naar Trajectbureau, pff, echt zenuwactig. Eigenlijk ben ik zenuwachtiger om de busreis (snap niks van de routebeschrijving) dan om het gesprek. Maar misschien komt dat na de busreis wel...Ik blijf duimen..
Oud 10-12-2004, 08:24
cyntha
cyntha is offline
Pff, wat ben ik gaar.. En dan heb ik gisteren nog wel expres rustig aangedaan, omdat ik vanavond nog weg moet. Werd vanochtend wakker en het leek net alsof er een trein over me heen was gereden. Niet fijn. Maar zal wel weer aan dit idiote weer liggen. Ik heb zin in vanavond! Ga een hele goede vriend bezoeken die ik al een tijdje niet gezien heb.
Oud 10-12-2004, 08:38
Verwijderd
Na in spanning te hebben gezeten kreeg ik om kwart over twaalf een sms dat ie toch gewoon naar mij kwam. Gelukkig. Een hele opluchting. Dan hoef ik niet nog langer tegen een gesprek aan te hikken en wordt het niet zoals altijd in de war gegooid door iets..

hij is er rond half 1/1 uur ..
Oud 10-12-2004, 08:58
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-12-2004 @ 09:38 :
Na in spanning te hebben gezeten kreeg ik om kwart over twaalf een sms dat ie toch gewoon naar mij kwam. Gelukkig. Een hele opluchting. Dan hoef ik niet nog langer tegen een gesprek aan te hikken en wordt het niet zoals altijd in de war gegooid door iets..

hij is er rond half 1/1 uur ..
Succes meis
Oud 10-12-2004, 09:05
rare kwast
rare kwast is offline
die donkere lijnen onder mn ogen worden alleen maar groter en donkerder
slaap echt verrot en moet morgen werken en vanavond wordt het vrij laat (denk)

dus dacht slaap ik vanacht wat meer, ja daar hoef ik dus niet op te rekenen
Oud 10-12-2004, 09:19
zus
zus is offline
Oh nee, ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik adem ontzettend snel en ben misselijk. Alleen maar voor een gesprek. Hij duurt drie kwartier stond in de brief. Ik moet er om 3 uur wezen, heb al precies uitgerekend. Als ik de trein van 10 voor 2 neem, ben ik om 10 over 2 in Zwolle. En dan neem ik de bus van 14:21. Het is 4 minuten rijden en 5 minuten lopen dus dan ben ik op tijd..Maarja, moet ik het wel vinden..

Aargh, ik word gek van m'n eigen gedachtes
Oud 10-12-2004, 09:32
Verwijderd
stiekem hoop ik dat hij ook zenuwachtig is straks
Oud 10-12-2004, 10:06
Balance
Balance is offline
*duimt voor leonoor*

en voor mezelf, want ik heb zo tentamen
Oud 10-12-2004, 10:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 10-12-2004 @ 08:56 :
Probeer gewoon te genieten van het gala en verkloot t niet zoals ik de mijne 2 jaar geleden (ziek worden tijdens de afterparty)
De sfeer heet iets speciaals dan en iedereen ziet er speciaal uit

Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen en ben al t zo doorgaat morgen optijd beter om naar Jochem Myjer toe te gaan
Jochem Myjer! Geweldig!
*Is jaloers op Wolter*

Je ava: Don Rosa; 'The life and times of Scrooge McDuck part 8: The king of the Klondike', right?
Oud 10-12-2004, 10:39
Gothic
Gothic is offline
ik ga vanavond lekker naar Lebbis en Jansen
Oud 10-12-2004, 10:39
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-12-2004 @ 11:27 :
Jochem Myjer! Geweldig!
*Is jaloers op Wolter*

Je ava: Don Rosa; 'The life and times of Scrooge McDuck part 8: The king of the Klondike', right?
uhu, ben al fan van m vanaf de eerste keer dat ik m in t theater zag (nu wordt 4e keer )

Deel 8 heet 'The Argonaut Of White Agony Creek' , maar kan t plaatje niet vinden daar

Ik heb m uit Deel 12 'The Recluse Of McDuck Manor', laatste plaatje
Oud 10-12-2004, 10:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 10-12-2004 @ 11:39 :
uhu, ben al fan van m vanaf de eerste keer dat ik m in t theater zag (nu wordt 4e keer )

Deel 8 heet 'The Argonaut Of White Agony Creek' , maar kan t plaatje niet vinden daar

Ik heb m uit Deel 12 'The Recluse Of McDuck Manor', laatste plaatje
Je hebt de Egmont-titel van deel 8 voor je; de titel die gebruikt is in de Europese versies. Ik ging uit van de Amerikaanse, orginele titel.

Ow ja, deel 12, waar hij tussen zijn geld herinneringen ophaalt (overigens heb je daar weer de Egmont-titel; het orgineel luidt: 'The richest Duck in the world')! Mooie scéne!

*We raken off-topic, geloof ik*
Oud 10-12-2004, 10:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-12-2004 @ 11:39 :
ik ga vanavond lekker naar Lebbis en Jansen
Oké, die zijn nog beter dan Jochem Meyer!
*Sorry, Wolter*
Oud 10-12-2004, 10:44
Xonzo
Xonzo is offline
pff vind ik het nu erg dat ik er nix van gebakken heb? nuja;. heb mijn tweede semester nog.. toch! grrr , waarom was is zo dom dat ni te leren? en waarom heb ik hier als een bezetene dat andere vak geleerd, die ik ook al niet gekunne heb vanmorgen.
En waarom mailt zij nu eens niet? zou eens leuk zijn, al was het al om gewoon hallo te zeggen, moet niet meer zijn. maar ik heb geen zin meer om te mailen, tis misschien wel mijn fout. Heb het gewoon verkeerd aangepakt. en waarom zou ik mailen, alles gaat toch goed? god, ze zal wel iets anders aan haar hoofd hebben ook dan altijd maar mijn alledaagse problemen te moeten aanhoren. alledaags, ja,dat is het geworden. maar nog eens, tgaat goed, waarom moet ik er dan weer steeds aan denken dat ik nu alles alleen moet doen. dat ik alles maar zelf moet zien te bewijzen. waarschijnlijk noemen ze dit: het leven. ohja,eureka, heb het gevonden; en tstaat me ni aan eerlijk gezegd.
maar hup, zal maar weer verder doen met alles, andere keus is er niet, kan toch moeilijk de rest van 'het' leven nix doen. wat wil ik toch, nix eigenlijk en tegelijk alles. één grote warboel weeral, nieuwe dagboek aangelegd, eens kijken hoe lang het nu duurt voor het weer een hel wordt. miss wordt het dat wel helemaal niet... laat ik het optimistisch bekijken. moet dat maar eens leren, miss moet ik juist een soort kracht halen uit wat ik allemaal denk, en uit het feit dat ik het nu op mijn eentje moet zien waar te maken. ja, miss wel ja, khoop gewoon dat het mij ooit eens lukt. khou het toch al een tijdje vol, ben gewoon bang voor de toekomst, Toekomst, tjeezes, alsof dat wat is, ik weet nog niet eens wat ik ga doen, wat ik er wil van maken, hoe ik het ga aanpakken, maar dus in de eerste plaats WAT ,
god, dit kan eens opluchten, ik denk dat ik hier wel meer zal vertoeven
Oud 10-12-2004, 10:50
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-12-2004 @ 11:42 :
Je hebt de Egmont-titel van deel 8 voor je; de titel die gebruikt is in de Europese versies. Ik ging uit van de Amerikaanse, orginele titel.

Ow ja, deel 12, waar hij tussen zijn geld herinneringen ophaalt (overigens heb je daar weer de Egmont-titel; het orgineel luidt: 'The richest Duck in the world')! Mooie scéne!

*We raken off-topic, geloof ik*
Offtopic: T was ook even zoeken naar die titels aangezien ik alle verhalen met Nederlandse titels in de Donald Duck Extra's heb staan

Ben nu op zoek naar wat mooie plaatjes voor een nieuwe achtergrond, maar moet een keer echt goed mn Donald Ducks gaan bekijken welke plaatjes geschikt zijn
Oud 10-12-2004, 10:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-12-2004 @ 11:43 :
Oké, die zijn nog beter dan Jochem Meyer!
*Sorry, Wolter*
Ik moet nog tot zaterdag 9 april wachten tot ik Lebbis kan zien

en dit was genoeg offtopic
Oud 10-12-2004, 11:11
leucomelas
leucomelas is offline
godverdomme, heb het eerste uur vrij, word ik om half 8 uit me bed gebeld.. door me moeder... zit ze weer eens te klooien met onze nieuwe huisfoon... maar bel mij dan niet!!! maargoed, ksta op, klaar om te gaan douchen... ligt de douchekop in twee stukjes... *GRRR* heeft me pa kaduuk laten vallen, heel fijn ja...
buiten wast koud, had geen handschoenen bij.. gisteraaf was helemaal geweldig voor HEM en blup, de digitale fotocamera doetut niet meer goed dus kan ik nieteens mn schilderij op internet zetten
*totaal geirriteerd*
Oud 10-12-2004, 11:21
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het is koud, ik ben moe, ik geef te veel geld uit. Ik baal van gisteren, stelletje opgefokte mensen. En ik baal ervan hoe snel mensen andere mensen keihard veroordelen. Vooral als ik heel anders over hen denk. Ik moet naar de bieb, maar ik wil niet om de boete. Volgende week al verhuizen, 't komt nu toch wel heel snel heel dicht bij - ik kan er niet meer onderuit. Ik heb nog zo veel achterstanden op school, maar daar kom ik nu al helemaal niet aan toe. En kerst komt eraan Misschien moet ik maar gewoon 2 weken lang door werken aan school en een baantje, er is vast wel vraag naar mensen die twee weken. December.

Regels voor berichten