Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 17:32
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-11-2004 @ 18:26 :
Ik hoop het wel ja. Maar vandaag zag ik in de Veronica gids een advertentie met

bastiaan = jamie

(oid). Dat zou dus inhouden dat bastiaan de gehele rol van jamie vervangt en dat jamie er niks mee te maken heeft.
Waarschijnlijk bedoelen ze daarmee, dat Bastiaan nu de rol van Jamie overneemt.
Die Kerry-ann (of hoe je t ook schrijft, heb geen idee) kwam namelijk de vorige week ook op bezoek. Ik denk dat Jamie af en toe gewoon eens een kijkje neemt, vooral aan het eind dan wil hij natuurlijk zien hoe de jongeren hier in Nederland echte chef-koks zijn geworden. Maarja we zullen het zien.
Oud 23-11-2004, 18:18
Balance
Balance is offline
Ja hij zal nog wel een enkele keer langs komen, maar ik denk niet dat er verder een grote rol voor hem ligt in het programma.
(vorig jaar begeleidde hij al die jongeren echt bedoel ik. Dat is nu totaal niet zo en die rol zal hij nu ook niet op zich nemen, neem ik aan)
Oud 23-11-2004, 20:06
Jolt
Jolt is offline
Weet je hoeveel tijd hij er dan moet insteken.

Dat heeft hij simpel gewoon niet. Denk aan zijn gezin, denk aan al die andere restaurants van hem, denk aan zijn kook programma's.
Oud 23-11-2004, 20:22
Jules
Jules is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-11-2004 @ 21:06 :
Weet je hoeveel tijd hij er dan moet insteken.

Dat heeft hij simpel gewoon niet. Denk aan zijn gezin, denk aan al die andere restaurants van hem, denk aan zijn kook programma's.
*denkt* *denkt* *denkt nog meer*

Conclusie: Zeik niet zo, hij komt gewoon een paar keer kijken, klaar.
Oud 23-11-2004, 20:36
Jolt
Jolt is offline
ik zeik niet hoor.
Oud 24-11-2004, 15:10
Freshh~
Freshh~ is offline
weet je hoeveel tijd hij in het vorige project 'Fifteen' heeft gestoken?
Bijna al zijn geld en tijd ging daarin, tewijl zijn vrouw hoogzwanger was.. dus ik denk dat weleens een paar keer langskomt, dat vind ik niet zo gek.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:18
Jules
Jules is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-11-2004 @ 21:36 :
ik zeik niet hoor.
Nee dat is wel waar, je doet alleen alsof je de wijsheid in pacht hebt en dat is lekker niet zo
Oud 24-11-2004, 17:53
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-11-2004 @ 18:18 :
Nee dat is wel waar, je doet alleen alsof je de wijsheid in pacht hebt en dat is lekker niet zo
nee ook niet, wijsheid is bij mij ver te zoeken, maar ik ben gewoon eigenwijs

En het is toch lekker waar
Oud 24-11-2004, 22:25
Balance
Balance is offline
Man, wat een lulletje is die Joost. Die zouden ze d'r direct uit moeten donderen.
En Cindy was wel erg gedreven. Leuk om d'r zo enthousiast te zien. Maar OMG wat is het een dom ding wat betreft die drugs.

Verder blijf ik me af vragen wat Kimm (die er toch niet zo arm uitziet) in het programma doet. Maar ze vindt het allemaal wel leuk
Oud 24-11-2004, 22:51
battlestar
battlestar is offline
ik vond het wel raar dat die bastiaan (?) aan z'n leerlingen ging vertellen dat het beter is als ze niet blowen, terwijl hij zelf een sigaret in z'n hand had. en ik weet wel dat een sigaret niet hetzelfde is als een joint, maar het tast naar mijn mening toch wel je geloofwaardigheid aan.. je geeft niet echt het goeie voorbeeld zo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 23:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
battlestar schreef op 24-11-2004 @ 23:51 :
ik vond het wel raar dat die bastiaan (?) aan z'n leerlingen ging vertellen dat het beter is als ze niet blowen, terwijl hij zelf een sigaret in z'n hand had. en ik weet wel dat een sigaret niet hetzelfde is als een joint, maar het tast naar mijn mening toch wel je geloofwaardigheid aan.. je geeft niet echt het goeie voorbeeld zo
Hij zei niet dat ze niet moesten blowen, maar dat ze het niet moesten doen als ze moesten werken. En dat is, omdat het werken met messen ed. gevaarlijk kan zijn wanneer je onder invloed van drugs bent. Het roken van een sigaretje in je pauze heeft geen gevolgen voor je manier van doen na die pauze.

En hij zei ook wel dat mensen niet staan te springen om iemand aan te nemen die aangeeft dat hij drugs gebruikt. Dat is gewoon omdat drugs een heel ander imago heeft dan sigaretten.
Oud 24-11-2004, 23:30
battlestar
battlestar is offline
^ ik snap wat je bedoelt, en ik snapte dat zijn advies in dit geval echt was gericht op het feit dat het invloed heeft op je manier van werken en je arbeidskansen

maar uit principe zou het naar mijn mening beter zijn geweest als hij die sigaret niet opgestoken zou hebben. niet dat blowen slecht is, maar de mate en waarin en de momenten waarop zij het deden (zoals het op mij overkwam) wel.. en aangezien zowel sigaretten als blowen tot verslaving kunnen leiden hebben ze wel degelijk met elkaar te maken, lijkt me.

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 23:58
Nanaki
Nanaki is offline
Eerst de meest "kansloze" jongeren selecteren en dan gaan zeuren dat ze blowen. Tja...
Oud 25-11-2004, 12:33
Luna
Luna is offline
een oud klasgenoot(jim) van mij zit erin.
kansloos was ie zeker, mij irriteren.
Oud 25-11-2004, 13:08
Jules
Jules is offline
Ik vind die Joost maar een engerd

wel een knappe engerd
Oud 25-11-2004, 15:24
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 25-11-2004 @ 00:58 :
Eerst de meest "kansloze" jongeren selecteren en dan gaan zeuren dat ze blowen. Tja...
Tsja...met Nederlandse jongeren heb je dat wel he
Die problemen had je niet in Engeland.

Maar ik heb de uitzending gemist! wanneer komt de herhaling?
Oud 25-11-2004, 16:04
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
zondag van 19.00 - 20.00 op net 5.

Maar nog steeds knap van cindy dat ze op school kwam maandag na een weekend pillenslikken en ghb nemen.

Alleen die joost is een beetje vaag figuur, vage verhalen van hem .
Oud 26-11-2004, 15:54
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
bob1234 schreef op 25-11-2004 @ 17:04 :
zondag van 19.00 - 20.00 op net 5.
dank, dank.
Oud 28-11-2004, 11:45
Jules
Jules is offline
Ik heb Matilda gezien op A'dam Centraal hoehoe
Ze is heel klein en heeft een dikke buik
Oud 29-11-2004, 20:56
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jules schreef op 28-11-2004 @ 12:45 :
Ik heb Matilda gezien op A'dam Centraal hoehoe
Ze is heel klein en heeft een dikke buik
haha vet grappig, heb je haar alleen maar gezien of ook nog iets tegen haar gezegd??
of heb je dr handtekening + foto
Oud 05-12-2004, 17:19
Verwijderd
*upperde-upperde-up!*

Zijn we dit programma vergeten ofzo?
't Is er nu op
Ik vind het steeds leuker worden. Nu zijn ze allemaal mooi gemaakt enzo. Cindy komt een beetje m'n neus uit, vorige week was ze al suf, en nu alweer. Hou je dan rustig in het weekend Mathilda is echt mooi Zo af en toe kijkt ze ineens heel ontspannen (ze is nu erg gespannen in die kleding ) en dan is ze echt mooi

Wie oh wie kijkt ook?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:24
Verwijderd
ik kijk ook
woensdag heb ik het half half gezien, want ik zapte steeds op en neer tussen jamie's kitchen en philadelphia.

Mathilda is , cindy vind ik ook niet zo leuk, en Melanie vind ik een zeur

Wat was er nou precies aan de hand met dat stelen? De messen van een jongen waren gestolen, en daarna werd er nog iets over gezegd op een excursie ofzo. Was daar ook wat gestolen? En is nu bekend wie het gedaan heeft?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:31
timmeh
timmeh is offline
Vorig jaar ging het tenminste nog een beetje om het koken, het is nu allemaal alleen maar aapjes kijken. Dat is wel beetje jammer maar goed ik volg het toch wel
Oud 05-12-2004, 17:35
Verwijderd
Er was een messen etui weg, uiteindelijk is die weer terrecht gekomen, maar waren er nog steeds twee messen zoek. De dader is niet bekend.
Vervolgens zag Jamo tijdens dat verkleed-gedoe blijkbaar ook iets, en ging hij naar Bastiaan. Een deel van de klas is nu pissig vanwege dat klikken. Volgens mij zei iemand toen dat hij ook op de excusie iemand iets had zien pakken, maar hij was toen naar de dader toegegaan en heeft hem ermee geconfronteerd.

Mja, ik snap wel dat je mensen er zelf mee moet confronteren, dat dat misschien beter is dan het klikken.. maar ja... ik kan me wel voorstellen dat je eerder naar een docent gaat. Zou ik ook doen, voor sommige lui ben ik gewoon bang daar
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:46
Jolt
Jolt is offline
Vandaag weer gezien...
Toch maar van afgezien dat ik leraar wil worden.

Wel maf..ze zijn allemaal 18 + en ze gedragen zich als een stel onbehoebelde apen. Op een paar na dan, die weten zich wel te gedragen.

Maar, nu eidenlijk gaan ze weer koken, ben benieuwd wie tegen de stress kan voor het optijd in te leveren van hun gerecht. En of het goed is. Wie zal slagen....?

En wat is Cindy dom zeg, met haar mobietje, ga je dood als je ff niet bereikbaar bent, ze zit ook altijd te bellen.
Argh!
Oud 05-12-2004, 17:55
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik vind Mathilda echt helemaal , ik hoop ook echt dat zij er in blijft, dat ze er niet uitgaat omdat ze tè zwanger is.
(ik bedoel dus, dat ze niet meer mag werken, of dat het te zwaar wordt, of dat d'r buik in de weg zit.)
Maar het gaat indd minder over het koken...maar dat zal vast wel nog komen. (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
timmeh schreef op 05-12-2004 @ 18:31 :
Vorig jaar ging het tenminste nog een beetje om het koken, het is nu allemaal alleen maar aapjes kijken. Dat is wel beetje jammer maar goed ik volg het toch wel
vorig jaar ging het ook alleen maar om de deelnemers. Al die types die niet kwamen opdagen en weet ik veel wat voor problemen. Ik heb toen weinig gezien wat over koken ging eigenlijk...

En wat een muts is die Cindy idd. Och jee, je zal toch een avond niet mogen bellen!
En al die gasten waren wel zo kwaad dat er was geklikt en zeiden allemaal 'dan kom je toch naar mij toe en leg ik het weer terug', maar volgens mij had hij dan enkel een 'waar bemoei je je mee?' gekregen en een 'oh wee als je het aan iemand vertelt'.
En Mathilde is gaaf ja

Die donkere jongen die zo brutaal deed tegen die leraren lijkt net op die gast die stoned zit te wezen in scary movie
Oud 06-12-2004, 20:42
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-12-2004 @ 19:51 :
vorig jaar ging het ook alleen maar om de deelnemers. Al die types die niet kwamen opdagen en weet ik veel wat voor problemen. Ik heb toen weinig gezien wat over koken ging eigenlijk...
vorig jaar vond ik het veel meer over het koken gaan. Hoever ze al gevorderd waren, er werden meer blunders laten zien in de keuken enzovoort...Er werd soieso veel in de keuken opgenomen..
De persoonlijke dingen vorig jaar waren meestal de gesprekken tussen Jamie en de leerling(en).
En dit jaar gaat het veel meer om de groepsproblemen. zie het klikken. Het gaat nu ook meer om de leerlingen dan om Bastiaan. Vind ik wel jammer...tot nu toe vind ik vorig jaar leuker...maja miss komt daar verandering in
Citaat:

lijkt net op die gast die stoned zit te wezen in scary movie
Ja he
&
mathilda
Oud 07-12-2004, 12:48
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-11-2004 @ 23:25 :

Verder blijf ik me af vragen wat Kimm (die er toch niet zo arm uitziet) in het programma doet. Maar ze vindt het allemaal wel leuk
Kansarm hoeft niet gelijk te betekenen dat je er arm uit ziet.
Kansarm dat is echt niet altijd zichtbaar.

Maar leuk programma, leuke Bastiaan, leuke Mathilde
Vervelende Melanie en Cindy, maar ook dat maakt het programma leuk
Oud 07-12-2004, 20:22
Jolt
Jolt is offline
Wel grappig dat iedereen Mathilda leuk vindt. En dat iedereen een hekel aan Cindy heeft .

Naja ik ben echt benieuwd hoe ze gaan koken morgen
Oud 07-12-2004, 20:24
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-12-2004 @ 21:22 :
Wel grappig dat iedereen Mathilda leuk vindt. En dat iedereen een hekel aan Cindy heeft .

Naja ik ben echt benieuwd hoe ze gaan koken morgen
ik ook, ben meer liefhebber van kookgedeelte
ze gaan trouwens best snel op stage, vorig jaar was dit pas na veel meer weken.
Oud 07-12-2004, 20:24
Jolt
Jolt is offline
Zou het kookniveau ook anders zijn dan in Engeland. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat
Oud 08-12-2004, 16:28
Rosalien
Rosalien is offline
vanaaf weer

stukken beter dan eigenlijk tentamen maatschappijleer leren
Oud 08-12-2004, 16:41
Jolt
Jolt is offline
Haha, tv voor je school stellen mag niet.

Ik ga me er vandaag eens rustig voor neer zetten, normaal zap ik net op tijd dat ik ze kan zien.

Wat ik alleen niet snapte bij het vorige deel, waarom moesten Sebastian en die chef kok hun t-shirt uitrekken bij de foto's. Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken?
Oud 08-12-2004, 16:46
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-12-2004 @ 17:41 :
Haha, tv voor je school stellen mag niet.
weet ik maar toch

Wat ik alleen niet snapte bij het vorige deel, waarom moesten Sebastian en die chef kok hun t-shirt uitrekken bij de foto's. Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken?

ze moesten een leuke foto hebben, voor de promotie van het programma..vond t ook stom dat ze hun shirts uit deden.
Aardappels schillen vond ik leuker.

en ik vind die andere chef-kok eng
Oud 08-12-2004, 16:50
Jolt
Jolt is offline
Hij is wel errug dun.
Maar aardappelen schillen dat deden ze niet, ze sneden ze in stukjes .

Hij nam gewoon 1 cm van de aardappel mee met de schil .

Vond het wel grappig.
Oud 08-12-2004, 16:56
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-12-2004 @ 17:50 :
Hij is wel errug dun.
Maar aardappelen schillen dat deden ze niet, ze sneden ze in stukjes .

Hij nam gewoon 1 cm van de aardappel mee met de schil .

Vond het wel grappig.
ze sneden de aardappel in jullienne...
Oud 08-12-2004, 16:56
underthabridge
underthabridge is offline
Vond het tof met Jamie als chef. Nu vind ik het stukken minder.
Oud 08-12-2004, 17:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 06-12-2004 @ 21:42 :
vorig jaar vond ik het veel meer over het koken gaan. Hoever ze al gevorderd waren, er werden meer blunders laten zien in de keuken enzovoort...Er werd soieso veel in de keuken opgenomen..
De persoonlijke dingen vorig jaar waren meestal de gesprekken tussen Jamie en de leerling(en).
En dit jaar gaat het veel meer om de groepsproblemen. zie het klikken. Het gaat nu ook meer om de leerlingen dan om Bastiaan. Vind ik wel jammer...tot nu toe vind ik vorig jaar leuker...maja miss komt daar verandering in
bij nader inzien heb je wel gelijk ja. vorig jaar kwam dat gedoe met die leerlingen pas later en ging het idd in het begin wél om het koken (en later ook nog wel hele stukken).

@Jolt: ik heb geen hekel aan Cindy hoor. Lijkt me een leuk meisje. Alleen ook een naïef en dom meisje: als je kijkt hoe ze met drugs en d'r mobieltje om gaat.

@Fleur: je hoeft het idd niet te zien, maar het contrast met al die anderen is wel erg groot. Bovendien is ook in haar gedrag helemaal niks te merken, terwijl de meeste jongeren daar toch in de problemen zijn geraakt door hun gedrag.
Oud 08-12-2004, 17:28
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 08-12-2004 @ 17:56 :
ze sneden de aardappel in jullienne...
Zou kunnen ik zou mij kunnen vergissen, ben ook maar een mens.
Maar jah, 1 centimeter julliene had je ook, pont neufs heten die dingen, gewoon dikke frieten dus .

@ Balance, je hebt helemaal gelijk over Cindy, hopelijk trekt ze vandaag een beetje bij. Maar dat betwijfel ik.....
Oud 08-12-2004, 21:31
Jolt
Jolt is offline
Die rap is geweldig!
Maar wat een choas in die keuken zeg, ben blij dat ik er niet hoef te werken of met hun hoef te werken

Super aflevering, al mocht van mij meer gefocused worden op het maken zelf. Leek me leuker. Cindy was ineens aardig, en wakker.

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:49
Balance
Balance is offline
Pff, wat een gezeur over dat uitje. Ik bedoel: ik geef ze gelijk dat ze geen liegende personen willen, maar waarom gaan ze uberhaupt op zo'n uitje?! Ik vond het redelijk onzinnig om een beetje appels te plukken.

Verder wilde ik graag weten of dat omaatje nou wat heeft, dat Kimm heeft aangereden. Werd dat gezegd?

En echt triest man, van dat stuk vlees dat gejat werd!

Ook stom dat ze nou weer problemen hebben met de bouw van dat restaurant. Was vorig jaar ook al zo... Dan regel je dat dit jaar toch vóór het project begint?
Oud 08-12-2004, 22:51
Jolt
Jolt is offline
hahaha, nee hoor alles de laatste minuut .

Maar ik geloof dat het omatje niks had hoor.
Vond het wel goed dat ze die ene eruit hebben gekickd. Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad.
Oud 08-12-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-12-2004 @ 23:49 :
Pff, wat een gezeur over dat uitje. Ik bedoel: ik geef ze gelijk dat ze geen liegende personen willen, maar waarom gaan ze uberhaupt op zo'n uitje?! Ik vond het redelijk onzinnig om een beetje appels te plukken.

Verder wilde ik graag weten of dat omaatje nou wat heeft, dat Kimm heeft aangereden. Werd dat gezegd?

En echt triest man, van dat stuk vlees dat gejat werd!

Ook stom dat ze nou weer problemen hebben met de bouw van dat restaurant. Was vorig jaar ook al zo... Dan regel je dat dit jaar toch vóór het project begint?
Als je het gebouw al klaar hebt voordat er mensen in kunnen, verlies je enorm veel geld. Maar goed, hoe ze het nu doen werkt idd ook niet.

Ik vond het wel heel sneu voor Kimm, maar erg lief dat die docent haar zo gerust probeerde te stellen enzo. Echt lief.

Die jongen die weg werd gestuurd, mja, ik was hem toch zat, dus 't kan me niet zoveel schelen.

Ik vond het wel erg sneu voor Jamo, dat ze zijn vlees weg hadden gegooid. Stomme lui, ik hoop dat ze iemand betrappen binnenkort.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 08-12-2004 @ 23:51 :
hahaha, nee hoor alles de laatste minuut .

Maar ik geloof dat het omatje niks had hoor.
Vond het wel goed dat ze die ene eruit hebben gekickd. Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad.
Oh ja, dat oma'tje, volgens mij zei Kimm nog dat dat oma'tje achteraf had gezegd dat ze dacht dat zij voorrang had. Ze kon in ieder geval nog praten dus, ik denk dat alles wel goed is gekomen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 23:08
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2004 @ 23:53 :
Oh ja, dat oma'tje, volgens mij zei Kimm nog dat dat oma'tje achteraf had gezegd dat ze dacht dat zij voorrang had. Ze kon in ieder geval nog praten dus, ik denk dat alles wel goed is gekomen
Je kwam wel wat te horen over het verleden van haar moeder....

Vond het wel grappig wat Braakhekke allemaal zei over haar
Oud 08-12-2004, 23:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-12-2004 @ 23:52 :
Als je het gebouw al klaar hebt voordat er mensen in kunnen, verlies je enorm veel geld. Maar goed, hoe ze het nu doen werkt idd ook niet.
ja maar dingen als gebouwen bekijken, huurafspraken maken, afspraken maken met bouwvakkers/gas aanleggers enz. dat kun je wel al van te voren doen. Zodat tenminste niet nog halverwege iets moet worden stilgelegd, omdat de huurafspraak nog niet rond is.
Oud 09-12-2004, 13:33
Verwijderd
Kinderachtig van dat vlees zeg
Mathilde blijft koel
Dat die ene jongen eruit moet vind ik niet erg

Jammer dat de uitslag van het examen pas volgende week komt.. als iemand zakt, heeft dat dan gevolgen? Niet meer meedoen ofzo, of maakt dat niet uit?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 09-12-2004 @ 14:33 :
Kinderachtig van dat vlees zeg
Mathilde blijft koel
Dat die ene jongen eruit moet vind ik niet erg

Jammer dat de uitslag van het examen pas volgende week komt.. als iemand zakt, heeft dat dan gevolgen? Niet meer meedoen ofzo, of maakt dat niet uit?
In Engeland moesten die nog een keer examen doen, en voegden ze zich later bij de rest weer. Toch? Misschien gaat dat hier ook zo
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 09-12-2004 @ 14:39 :
In Engeland moesten die nog een keer examen doen, en voegden ze zich later bij de rest weer. Toch? Misschien gaat dat hier ook zo
Ik heb het vorig jaar niet gekeken.. en als ze nog een keer zakken mogen ze niet meer mee doen?
Nja, we zullen zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten